Expo Haringvliet

5.8Voldoende

Op vakantie geweest naar Expo Haringvliet?

• 7Corrie Lemmens08-05-2013

leuke rondleiding

We waren met jonge kinderen die op hun niveau goede uitleg kregen en bij het lopen naar de volgende plaats gaf hij aan een techneut extra informatie

mei 2010

• 9mevr. Jansen23-07-2011

Echt de moeite waard!

Wij waren er op dezelfde avond als onderstaande en ben het niet eens met zijn verhaal Zie recensie op eet.nu. Ze hebben niet zolang hoeven wachten als er wordt gezegd en er werd abnormaal gereachteerd tegen het personeel en eigenaar. Toen ze wouden afrekenen werd er door meneer gezegd dat waneer er geen korting werd gegeven, hij slechte recensies op het internet zou zetten. Beste mensen, deze was er dus op uit slecht te spreken over het restaurant, maar wanneer u echt wilt weten hoe het daar is, ga dan persoonlijk een keer kijken en een bakje koffie drinken, dan ziet u vanzelf hoe gezellig het daar is.

Gereisd met partner in januari 2011

• 3laantje20-06-2011

nooit meer

Wat een behandeling, tel gereserveerd en dan laten ze je 1,5 wachten voor de soep krijgt.Als daar dan commentaar op geeft wordt het als het is druk afgedaan.daarna nog een klein uurtje gewacht op de maaltijd.het ijs (met haren erin) en de koffie was snel maar de zaak was ook ver leeg

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9W. Jumelet20-11-2008

Zaterdag 15 november 2008 waren we te gast op de expo. We hadden een bijzonder aardige gids, die met humor een deskundige rondleiding verzorgde. Ook het personeel van de winkel en het restaurant was bijzonder vriendelijk,geduldig en gastvrij. Wij hebben hier een erg positief gevoel aan overgehouden. Dank u wel!!

november 2008

• 1J 't Mannetje11-08-2008

Rondleiding wel aardig. Aanwezig info-materiaal zeer beperkt. Het bezoek werd verpest door een zeer onbeschofte en agressieve "manager" die duidelijk de indruk wekte dat de expo en de verkoop van artikelen niet zijn voorkeur had. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zijn agressieve gedrag heeft ons genoodzaakt een klacht in te dienen bij de politie.

Gereisd met vrienden in augustus 2008