Hotel Atlas Spijkenisse

NederlandZuid-HollandSpijkenisse

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Atlas Spijkenisse voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews

0Tonen op kaart

14 Reviews over Atlas Spijkenisse

• 10Marjo04-08-2018

Heel erg goed.

Hotel was perfect, schoon, personeel erg vriendelijk. Ik ben glutenvrij, hadden ze extra glutenvrije brood besteld. Locatie erg goed. Zeer tevreden, we komen nog eens.

• 10Moi13-04-2017

Super plek!

Een geweldig hotel. Schoon, groot, uitermate vriendelijk personeel, goed ontbijt en restaurant betaalbaar en super lekker. Ik kom terug

• 4Lloriz07-05-2016

Nooit meer

Vriendelijke receptie. Warme, benauwde en kleine kamer ('airco' werkte niet). Er kan geen raam open. Heel vervelend! Bed was schoon, maar zeer zacht matras met een kuil waar je in rolde. Vieze gele rand op de grond van het toilet. Vies putje bij de kraan waar het water niet goed wegliep. Redelijke douche straal, maar bad waarin je moest douchen had vieze kitranden. Wel schone handdoeken (roken alleen wat muf).

Bij binnenkomst rook het naar sigaretten, niet fris. Al met al een hotel waar wij niet meer naar terug zullen keren.

• 9Cees06-12-2015

Prima verblijf

Kamers zijn eenvoudig maar keurig schoon. Vriendelijke mensen en uitstekend ontbijt. Meer dan voldoende. De prijs kwaliteit verhouding is uitermate goed

• 1Diana 12-03-2015

Klantonvriendelijk

Geen gezellige hotel, receptie erg onvriendlijke sevice.

Geen moeite waard omterug te komen

• 9Anne11-06-2010

We gaan weer !!

Een gezellig uitje gehad en lekker geslapen in dit service gerichtte hotel. Goed ontbijt (teveel), geweldig diner en fijne medewerkers. We gaan weer terug !

• 9Anne11-06-2010

Geweldig verblijf ,goede service

Een gezellig weekend gehad in dit luxe hotel. De service zeer goed en het diner en ontbijt waren tip top in orde. Loopafstand van het uitgaansleven wat zeer de moeite waard was.

• 2D de Jong17-11-2009

Waardeloos

Zoals al eerder gemeld slecht ontbijt/niet bijgevuld.

• 9Piet Jansen23-11-2008

Vegaderruimte

Zeer goede accommodatie voor zowel vergaderingen als conferenties e.d. Prim bediening en verzoging.

• 2BartJanssen29-07-2008

DRAMA

Wat een hotel is dit zeg. Fawlty Towers is er niets bij.

Midden in de nacht wakker ivm luidruchtige gasten. Receptie gebeld en ze doen er niets aan!

Ontbijt karig, slechte kwaliteit en aanvullingen gebeuren bijna niet. Alleen als we er twee keer om vragen.

Inrichting: erg smakeloos en ordinair. Lijkt wel een hotel zo geimporteerd uit ......

Hotel Atlas Spijkenisse info

Veilig betalen met