Camping 't Wilgerak

18 reviews over Camping 't Wilgerak in het Nederlands

Geweldig

Miranda,
2-6-2018

Super heerlijke camping, aardig personeel en Ook al zijn er kinderen aanwezig op de camping wij hebben heerlijk genoten van de rust. Met uitzicht op de Lek met prachtig weer 👍🏻

Met al een top weekend gehad, zeker een aanrader

top schoon mooie plek aan de Lek en goed sanitair

fam. breedijk,
11-6-2017

Een top camping en jachthaven Gastvrouw Glenda en vriend zeer vriendelijk en gastvrij en zeer behulpzaam bij calamiteiten Top

Verrassend goed!

Peter Lemmen,
6-6-2017

Op doortocht tijdens onze fiets vakantie hebben we hier overnacht. We mochten zelfs gebruik maken van een kant en klare Tipi tent die al opgezet klaar stond bij het strandje aan de Lek. Broodjes werden de volgende ochtend bij de tent afgeleverd.

Mooie plek

Van jaarsveld
5-8-2015

Leuke camping alles gerenoveerd en opgeknapt nieuw gras en kindvriendelijk mooie haven en betaalbaare lig en staplekken. Helemaal top

potentie moet alleen van het chersoo karakter af

leo dreischor
30-6-2015

Prima Camping met veel potentie en pas helemaal gerenoveerd, waren hier met boot en tent.

In de haven wordt continue veel te hard met speedboten gevaren met bonkende muziek.

Tent maar niet opgezet vanwege bonkende muziek op de camping.

geen beheerder om er op aan te spreken....jammer

Mooie plek!

sandra1969
29-9-2014

Mooie en rustige camping, gelegen aan de Lek. Sanitair inderdaad zwaar verouderd. Alleen koud water bij de wasbakken. Maar wij hebben gehoord dat dit vanaf volgend jaar verleden tijd is. De camping wordt opnieuw ingericht en krijgt dan ook nieuw sanitair. Strandje aan de lek is pluspunt en het zwembad naast de camping ook. Bovendien zit je op loopafstand van Schoonhoven. Ook ideaal voor bootliefhebbers. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Wel vreemd; we mochten niet met de auto op het gras rijden. Nooit eerder meegemaakt op een camping.

Prachtige plek aan de Lek

wilma
14-8-2014

Wij zijn hier afgelopen dagen geweest. Wat een heerlijke camping! Lekker rustig en prachtig uitzicht naar de Lek. Geweldige visstek en zeer vriendelijk beheerders in voor een praatje. Sanitair beoordeeld op een 7 is wel oud maar ons gaat het er om dat het schoon is en dat is het.

Schoonhoven nog geen 7 minuten lopen en lekker gezellig kwa terasjes en eetgelegenheid. De prijs 22 euro voor ons de goedkoopste camping in Nederland. Voor de prijs kwaliteit. kindvriendelijkheid er is een leuke speeltuin maar veel water daarom ook een 7. Wij komen zeker terug Ed En wilma

pinksterweekend

michel
13-6-2011

wij hebben hier het pinksterweekend gestaan. Het weer viel tegen, maar met de nationale zilverdag was het erg leuk ( ik zou hier als campingeigenaar zeker reclame mee maken op de site ). Prima eenvoudige camping. Je kunt er zelf iets leuks van maken.

kom hier nooit meerr"

Johan
24-4-2010

leuke plaats om te staan alleen jammer dat de prijzen niet kloppen met wat er op de site staat €17,00 wij moesten

€ 21,00 betalen voel mij een beetje bedonderd en ook de douche moet betaald worden volgens de beheerder is dit normaal voor een camping jazeker maar voor deze prijs sta ik ook op een 3 sterren camping en is het GRATIS jammer maar ik voel mij bedonderd

2008

Gezellige camping met mooie ligging

Kees en Corrie
20-10-2008

Gezellige camping waar we altijd vriendelijk ontvangen worden. De ligging vinden wij fantastisch en wij zijn dan ook al jaren vaste gasten.

We genieten van de rust en de amicale sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Wilgerak in Schoonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Wilgerak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.