Tijdelijk €25 aanbetaling

9.7FenomenaalScore uit 13 reviews

9.7FenomenaalScore uit 13 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Belvedere voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Belvedere

• 10Patrick Hetem15-02-2021

Heerlijk verblijf op leuke locatie!

Leuke locatie, met uitzicht op de Lek. Heerlijk gegeten en leuke kamer.

• 9Kees Tholen24-03-2019

Fijn hotel op een prachtige plek aan de Lek! Gastvrij personeel.

• 4Mirjam15-09-2015

Teleurgesteld

Meermaals per jaar komen wij hier met het gezin/familie om hier te eten. Wij hebben zelfs een huwelijk gevierd in dit etablissement. Helaas voor het eerst in jaren zeer onplezierig geholpen door een lange dame met grijs kort haar. Eten is zoals altijd prima, maar helaas werkte deze mevrouw niet met veel plezier (misschien was er wel iets persoonlijk mis met haar, dat kan ook) we werden weggekeken en mevrouw had geen zin om die dag te werken alles was te veel. Jammer, maar misschien ook tijd om verder te kijken naar een ander etablissement en een ander restaurant/hotel de kans te geven i.p.v. altijd naar hetzelfde te gaan! Soms kan iets wat vertrouwd voelt ineens omslaan naar iets onplezierigs. En ook al was gelegenheid leuk en de locatie en het eten weer prachtig en prima, we gingen naar huis met een naar gevoel.

• 10Rolf24-07-2015

3 fantastische weken

De afgelopen 3 weken heb ik mogen verblijven in dit fijne hotel. De kamers zijn netjes, schoon en ruim. De bediening is uiterst vriendelijk en de service idem dito. Ik heb hier geweldig goed gegeten (ik heb me iedere dag laten verrassen door de kok en dat viel zeker niet tegen). Het is niet voor niets dat het hier iedere avond druk is met gasten. Kortom: een geweldige aanrader. Ik ben Vd Valk kwaliteit gewend maar dit is een paar klassen hoger!

• 8wim van zwienen09-07-2015

Een plek om lief te hebben

Van 3 t/m 6 juli 2015 zijn wij met 14 fietsers te gast geweest in dit hotel. Een geweldige ervaring. Vriendelijk personeel en belangstellend. Prima kamers met rivierzicht. Het terras onder de bomen was een verademing met het warme weer. Kortom: een prima locatie. De omgeving is prachtig met de Reeuwijkse plassen en de molens in Kinderdijk. Gewoon een plek om lief te hebben. Wim van Zwienen

• 8Anne Stolk25-03-2015

Gezellig hotel aan de Lek

Gelogeerd in Belvedere met een hotel-arrangement. Prettige hotel, fijne kamer en een uitstekende keuken. De ligging aan de Lek is rustig en het uitzicht over het water is heel leuk. Het personeel is vriendelijk en attent. Leuk hotel om te overnachten, te eten en daarna de omgeving te verkennen

• 8dutchboy07-01-2015

Sfeervol en mooi gelegen hotel

Wij zijn er in 2012 een nachtje geslapen om te kunnen fietsen in de prachtige omgeving. Een gezellig hotel, vriendelijk personeel en op het terras, uitkijkend over het water, heerlijk gegeten en geborreld!

• 9martin25-02-2013

Prachtige locatie, heerlijk eten, gastvrij onthaal

Uiterst vriendelijke ontvangst, hele prettige kamers en voortreffelijk ontbijten en dineren! Tophotel, restaurant op een toplocatie met uiterst gastvrij onthaal.

• 10Klaas en Joke04-05-2012

Heerlijk genoten op een prachtige locatie!

Prachtig ingericht restaurant, traditioneel maar toch zeer modern. Met goed weer heerlijk vertoeven op het terras, mooi uitzicht, zeer vriendelijke bediening en voortreffelijk gegeten. Verder goede hotelkamers met uitgebreid ontbijtbuffet. Allergie was hier geen probleem, alles was mogelijk!! Kortom, we komen hier zeker terug, een echte aanrader!!

• 9K. Bakker26-04-2012

Goed en gemoedelijk hotel/restaurant

Perfect hotel/restaurant voor bv een sfeervolle trouwerij met een niet te grote groep. Goede keuken, professionele bediiening, gezellige sfeerkamers in het restaurant en nette complete hotelkamers. Sublieme locatie aan de Lek, met heerlijk terras onder de bomen. Gemoedelijke sfeer en soepele leiding.

Hotel Belvedere info

Het complex