Hotel Van der Valk Sassenheim

Hotel Van der Valk Sassenheim
7,9

8 tips over Hotel Van der Valk Sassenheim

Danielle, 1-10-2014
Heerlijk gegeten bij restaurant OZzo!
steven, 30-4-2014
Gemakkelijk om het keukenhof te bezoeken .
Jolanda Vink, 21-10-2013
Ligging van het hotel is perfect voor uitstapjes Corpus, Leiden, Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Sassenheim voor je op een rij gezet:

addie van de beek, 9-6-2013
Zeer mooie fietstochten : Scheveningen, Noordwijk, Katwijk of Zandvoort.
Peter, 18-8-2012
Een aanrader als je een leuk en goed hotel zoekt. Echter bied sassenheim zelf heel weinig. Je bent echter vlakbij zee.
cevering, 24-7-2012
zeker naar casino gaan, echt leuk om eens mee te maken, de intree is gratis en dan krijg je nog hapjes koffie, thee en softdrinks voor niks ongelooflijk!!! vonden het erg gezellig. katwijk aan zee ook leuk om even door te lopen.

robin_13, 19-11-2011
Soms is het mogelijk ook in het bar gedeelte het diner te krijgen. Dit vonden wij erg mooi.
arjan_jong, 9-10-2011
boek het in combinatie als de prachtige muziekvereniging Adest musica weer eens een optreden verzorgd in Sassenheim.