Hotel Van der Valk Sassenheim

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Hotel Van der Valk Sassenheim
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Sassenheim voor je op een rij gezet:

425 reviews over Hotel Van der Valk Sassenheim in het Nederlands

Anders

Graaicultuur bij van der Valk doet zijn intrede

Remco de Tombe
15-10-2018

Het is een bekend fenomeen dat Hotels s'nachts de airconditioning op de kamers minder laten werken of zelfs zoals van der Valk in Sassenheim helemaal uitschakelen terwijl het buiten zomers warm is. Behalve de Airco in de algemene ruimte zoals bij de receptie waar de heren en dames van van der Valk zelf moeten werken. Daar doet de airconditioning het wel.

Er wordt gesteld dat wanneer de temperatuur onder de 14 graden Celsius daalt, de airconditioning automatisch uitschakelt. Na mijn klacht kwam een medewerker met een thermometer de luchttemperatuur opmeten. En inderdaad de temperatuur die de airco uitblaast bedroeg 22 graden Celsius. Het laat zich makkelijk raden waarom de directies van hotels zoals bij van der Valk in Sassenheim de airconditioning uitschakelen. Daar is namelijk slechts één reden voor. Hoe snel en gemakkelijk komt uw en mijn euro in de zak bij van der Valk. Kortom: De Graaicultuur bij van der Vlak tiert welig rond.

Melanie Lammers, Marketeer, 18-10-2018

Geachte heer De Tombe,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw recente verblijf in ons hotel. Wij stellen het altijd zeer op prijs als onze gasten hun ervaring met ons delen zodat wij hiervan kunnen leren. Wij hebben uw review op de diverse websites aandachtig gelezen en direct intern besproken.

In het weekend van uw verblijf was er inderdaad een storing van de koelmachine, waardoor de airconditioning in sommige hotelkamers niet naar behoren functioneerde. Het ging hier om een incident dat wij niet direct konden oplossen. Het spijt ons zeer dat u hier tijdens uw verblijf last van heeft ondervonden.

Uw mening ten aanzien van onze bedrijfscultuur delen wij echter absoluut niet. In ons hotel staat de service naar onze gasten altijd centraal. Incidenten komen soms helaas voor, maar wij proberen dan altijd direct een creatieve en passende oplossing te vinden om onze gasten de service te verlenen waar wij voor staan. Toen bleek dat de temperatuur op uw kamer inderdaad 22 graden was en dit alleen door een airco-monteur kon worden opgelost, hebben wij een briefje in uw kamer achter gelaten om aan te geven dat er een andere kamer voor u beschikbaar was. Deze kamer hebben wij de gehele dag & nacht voor u vrij gehouden, zodat u van kamer kon ruilen. Dit vonden wij een gepaste oplossing, echter bent u niet op dit voorstel ingegaan. Dat de airco in de algemene ruimte het wel deed, kwam omdat deze airco niet op dezelfde koelmachine is aangesloten. Daarnaast zorgt een verkoelde ontvangstruimte/lobby er ook voor, dat u op een prettige en gastvrije manier aan uw verblijf in ons hotel begint.

Graag willen wij nogmaals benadrukken dat wij onze gasten altijd centraal stellen en er altijd alles aan doen om het onze gasten naar de zin te maken. Ik zou daarom liever willen spreken van een aaicultuur dan van een graaicultuur. Wij vinden het spijtig dat u dit niet zo ervaren heeft.

Met vriendelijke groet,

Melanie Lammers | Guest Relations

Prima hotel

Ellen
25-9-2018

Prima hotel, bij de kamers aan de voorzijde ondervind je wel veel geluid van de autoweg. Ook op het terras veel lawaai van de autoweg. Helaas mochten wij geen gebruik maken van het loungeterras (zie foto internet), deze is alleen beschikbaar voor zakelijke klanten. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Aanrader om te gaan eten bij Italiaans restaurant Da Noi in Sassenheim!

Genoten!

Annemarie de Snaijer
16-9-2018

VIP suite geboekt als verrassing voor mijn man. Waren op huwelijksreis geweest en wilde deze afsluiten in Sassenheim. De verrassing was er bij binnenkomst van de kamer niet alleen voor mijn man maar ook voor mij. Overal rozenblaadjes op de grond,rond het bad en in een hartvorm op het bed met een kaart van het team van Vd Valk met badjassen en champagne. Hoe leuk is dat ! Personeel overal vriendelijk. Duurde alleen in het restaurant wat lang voordat we onze fles wijn kregen. Deze kregen we pas nadat ons voorgerecht was geserveerd. Maar dat was dan ook echt maar het enige minpuntje....

Heerlijk kortdurende verblijf

Saskia
11-8-2018

Vriendelijke ontvangst,geweldig ontbijt (zeer uitgebreid) verzorgd.Locatie is prima om met de fiets Noordwijk en Katwijk aan zee te bezoeken.Heerlijk door het duinlandschap!

Drama NOOIT meer.

bob
30-7-2018

Stoffige kamer, vuile badkamerspiegel, vervuilde airco met stof en een smerig balkon met uitzicht op vijver van groene soep. Liggend op een plastic onderlaken zwetend wakker geworden.

Diner kaart op de kamer met een houder van Ikea vd Valk heeft zijn humor niet verloren.

Bij overmaat van ramp lift kapot lopen naar de 2 de verdieping met slechte knieën is geen pretje.

Kamer prijs € 194, = per nacht.

Bij het diner de wijnglazen één met kalk aan de rand de ander met lippenstift erop.

Met drie stellen drie kamers met ontbijt en diner 1000 euro na de klachten kenbaar te hebben gemaakt arrogant te woord gestaan drie discussie gehad van in totaal 3,5 uur en de rekening op voorhand al van de creditkaart te hebben afgeschreven een compensatie gehad van 42 euro in de vorm van drankje.

De zgn. manager heeft ons weekendje goed vergald we denken er nog wel 10 x over na voordat we weer eens bij vd Valk gaan boeken.

Kortom voor ieder wat wils.

Gracita Baumgard
12-2-2018

Bij het diner; zorg ervoor dat je wordt aangewezen waar je plaats kunt nemen. Live cooking of a la carte. Want dat kan voor verwarring zorgen. Kleine onhandigheden...geen zeepbakje aanwezig en een glazen w.c. deur. Geen privacy dus. Voor de rest was de kamer uitstekend. Heerlijk genoten. Klantvriendelijkheid alleen maar goede woorden voor. Het eten is excellent. Zelfs voor mensen met een bepaalde voedsel allergie of intolerantie. Het decor is ook een oog genot. Genoeg bekijks. Parkeergelegenheid is prima. Casino is nabij gelegen. Heerlijke ambiance bij de bar. Mijn partner en ik kwamen echt tot rust.

Ik ben wel tevreden over dit hotel , al zal het met eerlijke kritiek zeker in het restaurant beter kunnen .Ik had een zeetong besteld , niet goedkoop . Er werd ons niet gevraagd of het gefileerd moest worden , zelfs om een vismes moesten we vragen . Geen bakje salade bij het eten alleen een klein bakje patat . Tja dat maakt het voor mij niet aantrekkelijk om bij een verblijf in het hotel er nog een x te gaan eten . Mijn complimenten naar de bar man 👍🏼👍🏼 .Wij verbleven 7 December hier ,we dachten om 23.50 geen drankje meer te kunnen krijgen ,maar niets was minder waar . Ik moet toch nog opruimen zij hij .Zijn we wel eens anders tegengekomen .Verder ook mijn complimenten naar de generaal manager , afgelopen zomer ben ik bij een verblijf in dit hotel ziek naar huis gegaan .Wij kregen nu een mooie korting aangeboden op een nieuw verblijf , onze dank hier voor . Ook het balie personeel top 👍🏼

Voor herhaling vatbaar

Marja Bakker
9-12-2017

Heerlijk Hotel, lekker dicht bij Katwijk Wassenaar en nog vele andere gezellige plaatsjes. Eten super. Personeel vriendelijk.

Goed!!

Wendy
20-8-2017

Ideale plek doordat het aan de snelweg ligt. Je bent zo in Noordwijk, Katwijk en nog meer leuke plaatsen.

Goed , uitgebreid ontbijt.

Nette kamers, schoon.

Het personeel is erg vriendelijk. Soms te vriendelijk en hebben een "fake" glimlach. Wij hebben dit gezien toen een medewerker niet erg vriendelijk was tegen een andere medewerker. Wij kwamen voorbij en toen ineens een grote glimlach bij beide. Komt raar over....

We hebben gegeten in restaurant Ozzo. Erg lekker, jammer genoeg was het personeel niet heel alert en hebben we meerdere keren moeten zwaaien om een drankje te krijgen.

Personeel moet nog veel leren

Arjan
5-8-2017

Wat een slechte ervaring. Eerst een half uur wachten, dan 2x vragen of we aub iets mogen bestellen. Dan komt er na weer een kwartier iemand die ons drankjes komt serveren. En meteen de rekening met de vraag of we willen betalen. Niet echt klantvriendelijk. Misschien wilden we nog iets anders bestellen maar nee hoor we weten genoeg. Hier komen we niet meer terug. Hoog tijd voor de Vallkjes om nu personeel met kwaliteit aan te nemen. Wat een afgang !

Pim van Rijthoven | F&B Manager, Marketeer, 8-8-2017

Beste meneer,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een recensie achter te laten op Zoover. Het spijt ons te lezen dat wij uw verwachtingen niet hebben waargemaakt en dat u geen positieve ervaring heeft met een bezoek aan ons restaurant.

Dit terwijl het onze taak is om onze gasten gelukkig en speciaal te laten voelen wanneer ze ons hotel en restaurant bezoeken. Graag komen wij met u in contact zodat we uw mindere ervaring kunnen bespreken. Mijn contactgegevens vindt u onderaan dit bericht.

Alvast bedankt.

Met gastvrije groet,

Pim van Rijthoven

F&B Manager Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden

T. +31 (0)252 – 219 019 | P.vanRijthoven@sassenheim.valk.com

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Sassenheim in Sassenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Sassenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.