Hotel Van der Valk Sassenheim

Hotel Van der Valk Sassenheim
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Sassenheim voor je op een rij gezet:

478 reviews over Hotel Van der Valk Sassenheim in het Nederlands

Heerlijk kortdurende verblijf

Saskia
11-8-2018

Vriendelijke ontvangst,geweldig ontbijt (zeer uitgebreid) verzorgd.Locatie is prima om met de fiets Noordwijk en Katwijk aan zee te bezoeken.Heerlijk door het duinlandschap!

Drama NOOIT meer.

bob
30-7-2018

Stoffige kamer, vuile badkamerspiegel, vervuilde airco met stof en een smerig balkon met uitzicht op vijver van groene soep. Liggend op een plastic onderlaken zwetend wakker geworden.

Diner kaart op de kamer met een houder van Ikea vd Valk heeft zijn humor niet verloren.

Bij overmaat van ramp lift kapot lopen naar de 2 de verdieping met slechte knieën is geen pretje.

Kamer prijs € 194, = per nacht.

Bij het diner de wijnglazen één met kalk aan de rand de ander met lippenstift erop.

Met drie stellen drie kamers met ontbijt en diner 1000 euro na de klachten kenbaar te hebben gemaakt arrogant te woord gestaan drie discussie gehad van in totaal 3,5 uur en de rekening op voorhand al van de creditkaart te hebben afgeschreven een compensatie gehad van 42 euro in de vorm van drankje.

De zgn. manager heeft ons weekendje goed vergald we denken er nog wel 10 x over na voordat we weer eens bij vd Valk gaan boeken.

Kortom voor ieder wat wils.

Gracita Baumgard
12-2-2018

Bij het diner; zorg ervoor dat je wordt aangewezen waar je plaats kunt nemen. Live cooking of a la carte. Want dat kan voor verwarring zorgen. Kleine onhandigheden...geen zeepbakje aanwezig en een glazen w.c. deur. Geen privacy dus. Voor de rest was de kamer uitstekend. Heerlijk genoten. Klantvriendelijkheid alleen maar goede woorden voor. Het eten is excellent. Zelfs voor mensen met een bepaalde voedsel allergie of intolerantie. Het decor is ook een oog genot. Genoeg bekijks. Parkeergelegenheid is prima. Casino is nabij gelegen. Heerlijke ambiance bij de bar. Mijn partner en ik kwamen echt tot rust.

HotelSpecials.nl

Ik ben wel tevreden over dit hotel , al zal het met eerlijke kritiek zeker in het restaurant beter kunnen .Ik had een zeetong besteld , niet goedkoop . Er werd ons niet gevraagd of het gefileerd moest worden , zelfs om een vismes moesten we vragen . Geen bakje salade bij het eten alleen een klein bakje patat . Tja dat maakt het voor mij niet aantrekkelijk om bij een verblijf in het hotel er nog een x te gaan eten . Mijn complimenten naar de bar man 👍🏼👍🏼 .Wij verbleven 7 December hier ,we dachten om 23.50 geen drankje meer te kunnen krijgen ,maar niets was minder waar . Ik moet toch nog opruimen zij hij .Zijn we wel eens anders tegengekomen .Verder ook mijn complimenten naar de generaal manager , afgelopen zomer ben ik bij een verblijf in dit hotel ziek naar huis gegaan .Wij kregen nu een mooie korting aangeboden op een nieuw verblijf , onze dank hier voor . Ook het balie personeel top 👍🏼

Voor herhaling vatbaar

Marja Bakker
9-12-2017

Heerlijk Hotel, lekker dicht bij Katwijk Wassenaar en nog vele andere gezellige plaatsjes. Eten super. Personeel vriendelijk.

Goed!!

Wendy
20-8-2017

Ideale plek doordat het aan de snelweg ligt. Je bent zo in Noordwijk, Katwijk en nog meer leuke plaatsen.

Goed , uitgebreid ontbijt.

Nette kamers, schoon.

Het personeel is erg vriendelijk. Soms te vriendelijk en hebben een "fake" glimlach. Wij hebben dit gezien toen een medewerker niet erg vriendelijk was tegen een andere medewerker. Wij kwamen voorbij en toen ineens een grote glimlach bij beide. Komt raar over....

We hebben gegeten in restaurant Ozzo. Erg lekker, jammer genoeg was het personeel niet heel alert en hebben we meerdere keren moeten zwaaien om een drankje te krijgen.

Personeel moet nog veel leren

Arjan
5-8-2017

Wat een slechte ervaring. Eerst een half uur wachten, dan 2x vragen of we aub iets mogen bestellen. Dan komt er na weer een kwartier iemand die ons drankjes komt serveren. En meteen de rekening met de vraag of we willen betalen. Niet echt klantvriendelijk. Misschien wilden we nog iets anders bestellen maar nee hoor we weten genoeg. Hier komen we niet meer terug. Hoog tijd voor de Vallkjes om nu personeel met kwaliteit aan te nemen. Wat een afgang !

Pim van Rijthoven | F&B Manager, Marketeer, 8-8-2017

Beste meneer,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een recensie achter te laten op Zoover. Het spijt ons te lezen dat wij uw verwachtingen niet hebben waargemaakt en dat u geen positieve ervaring heeft met een bezoek aan ons restaurant.

Dit terwijl het onze taak is om onze gasten gelukkig en speciaal te laten voelen wanneer ze ons hotel en restaurant bezoeken. Graag komen wij met u in contact zodat we uw mindere ervaring kunnen bespreken. Mijn contactgegevens vindt u onderaan dit bericht.

Alvast bedankt.

Met gastvrije groet,

Pim van Rijthoven

F&B Manager Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden

T. +31 (0)252 – 219 019 | P.vanRijthoven@sassenheim.valk.com

Fijn hotel voor enkele dagen.

Piet
5-8-2017

Hotel ligt direct aan snelweg dus niet eerst elke dag de stad door.

Geen hinder van geluid van snelweg.

Geweldig.

Albert van Lieshout.
30-7-2017

Alles was zeergoed,alleen het hotel ligt een paar km.van het strand van oa Noordwijk. (als dat een bezwaar zou zijn ).

Geweldig

sandra
21-9-2016

Super genoten van ons verblijf in een deluxe kamer, groot en netjes schoon. Wat een mooi verzorgd hotel! Een echte aanrader, service is top en de barman Peter zorgt ervoor dat je 's avonds nog gezellig kunt na borrelen met alle gewenste muziek op de achtergrond. Al met al zeker de moeite waard voor een herhaling!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Sassenheim in Sassenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Sassenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Sassenheim scoort een 7.87 uit 10 op basis van 478 reviews.