Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee

24 tips over Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee

Wil vd Oetelaar, 29-4-2015
Een heel fijn park dicht bij zee 10 minuten lopen, 3 strandpaviljoens
Anton, 17-2-2015
De beoordeling in cijfers is subjectief. Bedenk zelf goed wat je wil verwachten en in hoeverre dit park daar in voorziet. Ligging is bijvoorbeeld dicht aan zee, maar kleine kinderen zou ik niet alleen naar het strand laten gaan. Als je elke dag naar Den Haag of Rotterdam wil zijn er betere parken, maar hier zit je centraal ten opzichte van veel mogelijkheden. De privacy is voldoende, maar er zijn ook, meestal duurdere parken met een veel grotere privacy. Het is dus maar net wat je zoekt.
Test, 21-11-2014
Koop je kaartjes voor Duinrell bij de receptie, daar ontvang je een hoge korting en je hoeft niet in de rij bij de kassa te staan

We hebben een aantal aanbieders voor Vlugtenburg aan Zee voor je op een rij gezet:

Elly, 14-9-2014
wandelroute door de duinen naar Hoek van Holland en dan bij het station een visje eten, heerlijk
kismet, 11-8-2014

- neem een draagzak mee als je een baby of peuter bij je hebt die de wandeling van 7 minuten duin op, duin af nog niet goed kan

- voor boodschappen heb je echt een fiets of auto nodig

Niels, 1-8-2014
Steden als Delft en Den Haag zijn zeker het bezoeken waard.

Harry-Harms, 28-7-2014
Neem schoonmaakdoekjes mee en oordopjes.
Harry-Harms, 28-7-2014
Neem eigen schoonmaakdoekjes mee en oordopjes.
Guido Timmermans, 6-5-2014
Zijn met pontje naar Maasvlakte geweest en via massluis weer terug. Gratis rondvaart door de havens. 16 zeehonden gezien.
Aad vanRuijven, 30-3-2014
De grote steden (Den Haag Delft Rotterdam) zijn vlakbij