Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee

Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee
7,9

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vlugtenburg aan Zee voor je op een rij gezet:

158 reviews over Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee in het Nederlands

Met vrienden

Mooie locatie

Mevr. Drent
12-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Vrij dicht aan zee, en dat was echt fantastisch. Het huisje was oké, maar je moet hier echt komen voor de locatie. Wij hadden een standaard chalet waar de zon pal op stond. Aan het eind van de dag als de ramen dicht waren werd het érg heet, dus bij aankomst meteen alles open. Ons terras was niet erg stevig aan de zijkant, hier hebben we ook een melding van gemaakt voor de volgende gasten dus hopelijk is het dan weer goed. Leuk dat je fietsen kon huren, niet erg stevig maar prima voor een keertje. Wij hadden een campingbedje gehuurd dit stond tussen twee bedden. helaas was het kamertje zo klein dat we ons kind nauwelijks konden instoppen omdat je er niet langs kon lopen. Enige oplossing die ik me kan bedenken is één van de 2 bedden eruit als je met 2 kinderen bent.

Never. PoP

Ingrid
20-5-2018

Gekuidoverlast om 2 uur snacht door groep dronken lui. Beheer doet niks.

Gewoon doen

Fred
    9-5-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen10

Geweldig park, vlak bij zee.

Vriendelijke ontvangst, staan altijd voor je klaar bij de receptie.

Heerlijk om te fietsen, Fijne camperplaatsen.

Prima voor elkaar! !!

B. Jansen
    29-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Het was allemaal prima voor elkaar. .alles stond klaar. ..als we wat nodig hadden even vragen bij de receptie en het was al geregeld! !

gastvrij en heerlijk dicht bij zee

ter Haar
    13-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

prachtige locatie aan zee , met verschillende steden in de buurt waar voldoende te doen is

Heerlijke dagen gehad!

Jeroen van Schie
    31-7-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

Even ertussenuit geweest, was heerlijk dichtbij aan het strand. We wilden graag blokarten op het strand en hadden dit gereserveerd bij (website) echt een aanrader!

geweldig mooi

aukje de groot
    12-6-2017
    • Onderkomen10

fantastisch zussenweekend gehad. we zaten in een pipowagen op het strand. wat een ervaring zo vlak bij de zee! s'morgen wakker worden op een leeg strand en s'avonds een prachtige zonsondergang vanaf je huisje! beter kan niet!

de pipowagen was erg mooi en praktisch ingericht. groot genoeg voor vier volwassenen. klein nadeel was dat de pipowagen wat wiebelde en scheef stond waardoor het water tijdens het douchen niet goed weg kon.

we hebben echt supergenoten. heerlijke ontbijtservice, wordt bij de pipowagen bezorgd. en bij de 3 naastgelegen strandtenten kun je prima eten!

wat wel belangrijk is, je auto staat op dik 10 minuten loopafstand. voor ons geen probleem. maar wel even belangrijk om te weten.

• Activiteiten8
    • Onderkomen9

Het is en blijft een camping...... Ook al staat duidelijk angegeven dat het na 23.00 uur rustig moet zijn.....

Het dorp 's Gravenzande ligt toch iets verder weg dan gedacht als je 'even' boodschappen wilt doen.

De ligging van de camping is ideaal. Even de dijk over en dan hoor en zie je de zee al... mooie brede stranden en dan maar hopen dat de zon ook mee wil werken

uitstekend

Wiek en Joeri
    3-3-2017
    • Onderkomen8

goed: Super receptie, huisjes goed en netjes ingericht, uitstekende lokatie.

minder goed: wifi heeft slecht bereik.

super

Sylvia
    3-1-2017
    • Onderkomen8

We hadden een familie weekend met 12 man op dit park(je).

2 huisjes met tussendeur verbonden.

Netjes, er stond zelfs een kerstboompje, erg leuk. Ook werden we verwelkomt met een bosje bloemen. hoe leuk is dat!

We hebben voor t gemak van het ene woongedeelte de eetkamer en het ander de woonkamer gemaakt, dat kon makkelijk.

Dicht bij een erg mooi strand, en makkelijk te bereiken.

het enige minpuntje is misschien dat de huisjes wel erg dicht op elkaar staan. Dit was nu geen probleem omdat t erg rustig was.

Al met al een erg aangenaam verblijf gehad.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee in s-Gravenzande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.