Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee

Vakantiepark
Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Vlugtenburg aan Zee voor je op een rij gezet:

159 reviews over Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee in het Nederlands

Heel veel “arbeidsmigranten “.

Jan Jansen,
10-10-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Heel veel “arbeidsmigranten “op het park.

Mooie locatie

Mevr. Drent,
12-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Vrij dicht aan zee, en dat was echt fantastisch. Het huisje was oké, maar je moet hier echt komen voor de locatie. Wij hadden een standaard chalet waar de zon pal op stond. Aan het eind van de dag als de ramen dicht waren werd het érg heet, dus bij aankomst meteen alles open. Ons terras was niet erg stevig aan de zijkant, hier hebben we ook een melding van gemaakt voor de volgende gasten dus hopelijk is het dan weer goed. Leuk dat je fietsen kon huren, niet erg stevig maar prima voor een keertje. Wij hadden een campingbedje gehuurd dit stond tussen twee bedden. helaas was het kamertje zo klein dat we ons kind nauwelijks konden instoppen omdat je er niet langs kon lopen. Enige oplossing die ik me kan bedenken is één van de 2 bedden eruit als je met 2 kinderen bent.

Never. PoP

Ingrid,
20-5-2018

Gekuidoverlast om 2 uur snacht door groep dronken lui. Beheer doet niks.

Gewoon doen

Fred,
9-5-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Geweldig park, vlak bij zee.

Vriendelijke ontvangst, staan altijd voor je klaar bij de receptie.

Heerlijk om te fietsen, Fijne camperplaatsen.

Prima voor elkaar! !!

B. Jansen,
29-1-2018
  • Activiteiten7

Het was allemaal prima voor elkaar. .alles stond klaar. ..als we wat nodig hadden even vragen bij de receptie en het was al geregeld! !

gastvrij en heerlijk dicht bij zee

ter Haar,
13-8-2017
  • Activiteiten7

prachtige locatie aan zee , met verschillende steden in de buurt waar voldoende te doen is

Heerlijke dagen gehad!

Jeroen van Schie,
31-7-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Even ertussenuit geweest, was heerlijk dichtbij aan het strand. We wilden graag blokarten op het strand en hadden dit gereserveerd bij (website) echt een aanrader!

geweldig mooi

aukje de groot,
12-6-2017
  • Onderkomen10

fantastisch zussenweekend gehad. we zaten in een pipowagen op het strand. wat een ervaring zo vlak bij de zee! s'morgen wakker worden op een leeg strand en s'avonds een prachtige zonsondergang vanaf je huisje! beter kan niet!

de pipowagen was erg mooi en praktisch ingericht. groot genoeg voor vier volwassenen. klein nadeel was dat de pipowagen wat wiebelde en scheef stond waardoor het water tijdens het douchen niet goed weg kon.

we hebben echt supergenoten. heerlijke ontbijtservice, wordt bij de pipowagen bezorgd. en bij de 3 naastgelegen strandtenten kun je prima eten!

wat wel belangrijk is, je auto staat op dik 10 minuten loopafstand. voor ons geen probleem. maar wel even belangrijk om te weten.

• Activiteiten8

Het is en blijft een camping...... Ook al staat duidelijk angegeven dat het na 23.00 uur rustig moet zijn.....

Het dorp 's Gravenzande ligt toch iets verder weg dan gedacht als je 'even' boodschappen wilt doen.

De ligging van de camping is ideaal. Even de dijk over en dan hoor en zie je de zee al... mooie brede stranden en dan maar hopen dat de zon ook mee wil werken

uitstekend

Wiek en Joeri,
3-3-2017
  • Onderkomen8

goed: Super receptie, huisjes goed en netjes ingericht, uitstekende lokatie.

minder goed: wifi heeft slecht bereik.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee in s-Gravenzande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vlugtenburg aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.