Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande

Nederland, Zuid-Holland, s-Gravenzande

8.1Fantastisch

• 5.6Activiteiten
  • 8.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

94 reviews over Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande

• 8Suzanne24-07-2020

Fijn, rustig mooi aangelegd park

We hadden een luxe variant met vaatwasser, wasmachine en droger. Huis was net gerenoveerd en sfeervol ingericht

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-08-2020

Bedankt voor je positieve review, Suzanne! Hartstikke leuk om te lezen dat je zo'n fijn verblijf hebt gehad op Duynparc De Heeren van 's-Gravensande. Het is inderdaad een heerlijk park waar je echt even tot rust kunt komen.

Hopelijk tot snel op één van onze parken!

Groetjes, Mandy

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2018
    7J van der20-11-2018

genoten

We verbleven een week in een mooie, ruime bungalow op ong. 800 meter lopen van het strand. Vriendelijk personeel, een goed schoongemaakte bungalow. Lekkere bedden. Complete inventaris, zelfs een wasmachine aanwezig. Rustig park zonder zwembad, winkel of vermaakcentrum. We vinden het zeker een aanrader en komen graag terug.

• 1Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Duynparc De Heeren van 's-Gravenzande en wat leuk dat je zo genoten hebt! Hopelijk tot ziens op dit park of op één van onze andere parken.

Groetjes,

Christine

Gereisd met partner in november 2018

• 9Wendy13-11-2018

Heerlijk tot rust gekomen

Wat een heerlijk park! Perfecte ligging op enkele minuten lopen vanaf het strand. Vliegeren, wandelen en lekker uitwaaien. Ons huisje (25) was erg netjes. Comfort bungalow met sauna. Compleet ingericht, erg netjes en sfeervol. Dichtbij Delft en Den Haag. Er wordt rustig gereden op het park. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Een echte aanrader.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Wendy! Wat ontzettend leuk dat je zo enthousiast bent over Duynparc De Heeren van 's-Gravensande. Het park heeft inderdaad ook een goede locatie waar vandaan je diverse uitstapjes kunt maken. Kom je in de toekomst nogmaals voor een verblijf?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• Oude reviews

9Kitty28-08-2017

Heerlijk park, lekker rustig en mooi onderhouden

Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam, zowel aan de receptie als de technische dienst. Er is geen zwemparadijs of andere attracties voor kinderen. De zee is op loopafstand. De tuin rondom ons huisje, nr 108, was heel groot en helemaal privé. Echt een aanrader dit park.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6BBS28-08-2017

Mixed feelings

Voor een strandvakantie binnen Nederland een aardig park om te verblijven. Op 10 minuten loopafstand van het strand waar je met goed weer geen last hebt van een overvol strand. Op het strand zijn een aantal leuke strandpaviljoens gevestigd waar je je natje en je droogje kunt halen. Het park / huisje was niet super. Veel huizen zijn in particulier bezit en worden verhuurd via Roompot. Het park straalt daardoor geen uniformiteit uit omdat iedereen zijn eigen ideeën heeft hoe het huis aangekleed moet worden en z'n tuin wordt ingericht. Het huis waar wij in verbleven was nodig toe aan onderhoud. Kapotte rolgordijnen, slechte matrassen, krakkemikkig raambeslag en een trapleuning waar je aan bleef plakken. De tuin was ruim en voorzien van zitje. Voor gezinnen met jonge kinderen; er is geen animatie of (grote) speeltuin. Wij vonden dat niet erg omdat het strand op loopafstand ligt. Onze vakantie was prima maar het huisje kon beter.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Sylvia13-08-2017

Voor herhaling vatbaar!

Prachtig aangelegd bungalowpark. Onze comfortbungalow had alle voorzieningen, die ik thuis ook heb. Op loopafstand van het strand. Heerlijk rustig gelegen. Er is geen winkeltje of eetgelegenheid op het park, dus voor boodschappen of eten moet je wel van het park af. Er is geen animatieteam voor kleine kinderen.

• 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8An01-08-2017

Mooie plek en op loopafstand van de zee.

Wij hadden een mooie woning van alle gemakken voorzien. Het was wel een comfort type. Je kunt over een schelpenpad lopend naar de zee. Een mooi park met gezellige uitziende huisjes.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5jonathan21-06-2017

nooit meer

er zijn heel weinig faciliteiten op het park. De huisjes waren rond uit smerig! het speeltuintje stelde niks voor. het enigste plus punt is dat het heel dichtbij het strand is. maar voor ons nooit meer

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9JA Antonisse14-06-2017

Fijn en rustig park vlak bij zee.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie bij aankomst en alles werd duidelijk uitgelegd . Bij vertrek trouwens evenzo! Onze bungalow nr 106, was bij aankomst mooi schoon gemaakt en rook heerlijk fris! Ook de inrichting was goed en compleet met vaatwasser, wasmachine en droger. Dus prima geschikt voor langer verblijf. Het strand ligt op 7 minuten lopen. Er zijn voor de liefhebbers voldoende strandtenten om wat de nuttigen. Het is niet een park waar veel voor kinderen is te doen. Maar daar kies je hier ook niet voor.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Ineke11-06-2017

Leuk park, mooie ligging

Leuk kleinschalig vakantiepark met mooie huizen in Caribische bouwstijl. Bij ons huisje was de benedenverdieping erg gezellig, de bovenverdieping was wat sober. Badkamer was zeer matig. De huisjes liggen bijna allemaal aan het water (niet aan de zee) waardoor je regelmatig eendjes in de tuin hebt. Het park is op loopafstand van het strand (zo'n 200 meter). De locatie is perfect als uitvalsbasis naar Scheveningen, Den Haag, Rotterdam, Delft. En natuurlijk om naar het strand te gaan. Op het park zelf is alleen een klein speeltuintje aanwezig, verder niks. Voor ons was dat geen probleem. Bij de receptie kon je dagelijks verse broodjes bestellen en fietsen huren. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. We hebben een fantastische herfstvakantie gehad! (Het park is inmiddels een Roompot park).

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats