Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande

Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande
7,8

• Activiteiten5,0
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande voor je op een rij gezet:

90 reviews over Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande in het Nederlands

Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam, zowel aan de receptie als de technische dienst. Er is geen zwemparadijs of andere attracties voor kinderen. De zee is op loopafstand. De tuin rondom ons huisje, nr 108, was heel groot en helemaal privé.

Echt een aanrader dit park.

Mixed feelings

BBS
    28-8-2017
    • Onderkomen5

Voor een strandvakantie binnen Nederland een aardig park om te verblijven. Op 10 minuten loopafstand van het strand waar je met goed weer geen last hebt van een overvol strand. Op het strand zijn een aantal leuke strandpaviljoens gevestigd waar je je natje en je droogje kunt halen. Het park / huisje was niet super. Veel huizen zijn in particulier bezit en worden verhuurd via Roompot. Het park straalt daardoor geen uniformiteit uit omdat iedereen zijn eigen ideeën heeft hoe het huis aangekleed moet worden en z'n tuin wordt ingericht. Het huis waar wij in verbleven was nodig toe aan onderhoud. Kapotte rolgordijnen, slechte matrassen, krakkemikkig raambeslag en een trapleuning waar je aan bleef plakken. De tuin was ruim en voorzien van zitje. Voor gezinnen met jonge kinderen; er is geen animatie of (grote) speeltuin. Wij vonden dat niet erg omdat het strand op loopafstand ligt. Onze vakantie was prima maar het huisje kon beter.

Voor herhaling vatbaar!

Sylvia
    13-8-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen9

Prachtig aangelegd bungalowpark. Onze comfortbungalow had alle voorzieningen, die ik thuis ook heb. Op loopafstand van het strand. Heerlijk rustig gelegen.

Er is geen winkeltje of eetgelegenheid op het park, dus voor boodschappen of eten moet je wel van het park af. Er is geen animatieteam voor kleine kinderen.

• Activiteiten6
    • Onderkomen8

Wij hadden een mooie woning van alle gemakken voorzien. Het was wel een comfort type. Je kunt over een schelpenpad lopend naar de zee. Een mooi park met gezellige uitziende huisjes.

nooit meer

jonathan
    21-6-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen4

er zijn heel weinig faciliteiten op het park. De huisjes waren rond uit smerig! het speeltuintje stelde niks voor. het enigste plus punt is dat het heel dichtbij het strand is. maar voor ons nooit meer

Fijn en rustig park vlak bij zee.

JA Antonisse
    14-6-2017
    • Onderkomen9

Vriendelijke ontvangst bij de receptie bij aankomst en alles werd duidelijk uitgelegd . Bij vertrek trouwens evenzo! Onze bungalow nr 106, was bij aankomst mooi schoon gemaakt en rook heerlijk fris! Ook de inrichting was goed en compleet met vaatwasser, wasmachine en droger. Dus prima geschikt voor langer verblijf. Het strand ligt op 7 minuten lopen. Er zijn voor de liefhebbers voldoende strandtenten om wat de nuttigen. Het is niet een park waar veel voor kinderen is te doen. Maar daar kies je hier ook niet voor.

Leuk park, mooie ligging

Ineke
    11-6-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen7

Leuk kleinschalig vakantiepark met mooie huizen in Caribische bouwstijl. Bij ons huisje was de benedenverdieping erg gezellig, de bovenverdieping was wat sober. Badkamer was zeer matig. De huisjes liggen bijna allemaal aan het water (niet aan de zee) waardoor je regelmatig eendjes in de tuin hebt. Het park is op loopafstand van het strand (zo'n 200 meter). De locatie is perfect als uitvalsbasis naar Scheveningen, Den Haag, Rotterdam, Delft. En natuurlijk om naar het strand te gaan. Op het park zelf is alleen een klein speeltuintje aanwezig, verder niks. Voor ons was dat geen probleem. Bij de receptie kon je dagelijks verse broodjes bestellen en fietsen huren. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. We hebben een fantastische herfstvakantie gehad! (Het park is inmiddels een Roompot park).

Fantastische plek

Smit
    29-5-2017
    • Onderkomen8

Mooi rustig park. Op loopafstand van de zee. Compleet ingericht huisje. Prachtig om te lopen en te fietsen

mooie huisjes

peters
    5-5-2017
    • Onderkomen8

wij hadden een comforthuisje , deze was netjes . Park zit verder niets bij maar locatie is fijn op loopafstand van het strand .

Het was in een woord Geweldig.

Gonnie Milder
    19-4-2017
    • Onderkomen10

Als je van rust houdt is dit een ideal vakantieplaats en lekker kort bij zee. Verder kort bij dorpjes die erg gezellig zijn.

Iets minder is dat er maar weinig restaurantjes zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande in s-Gravenzande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande scoort een 7.83 uit 10 op basis van 90 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Roompot Duynparc De Heeren van 's-Gravensande