Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp

13 tips over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp

miekje81, 11-8-2015
Spido rondvaart, centrum , Markthal
Lucy, 7-5-2015
Kamer 336 wel aan te bevelen. Blijdorp ligt er vlak naast. Bus 32 kun je nemen naar de stad. Aan overzijde rotonde instaphalte, tegenover Kwantum de uitstaphalte.
Ina, 7-5-2015

Zoals gezegd zijn de ramen moeilijk op een ventilatiestand te zetten. Waait open of je moet er iets zwaars tegenaan zetten op vensterbank maar dit gaat moeilijk. Haakje?

Ook zou ik de volgende keer bij boeking aangeven weer een kamer met raam naar buiten. Anders krijg je een inpandige kamer met uitzicht op atrium hotel, dus geen frisse lucht!

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Rotterdam-Blijdorp voor je op een rij gezet:

Eveline, 10-11-2014
Euromast, Markthallen, Maasvlakte 2
ukkie1983, 23-9-2014
Ideaal als je een weekendje rotterdam gaat doen en dan ook nog dagje dierentuin wil
Van den Beukel, 10-8-2014

De parkeerplaats een ean groter bord aan de linkerzijde dat deze ook voor hotelgasten is.

Vlekken uit vloerkleed halen.

De doucherand is niet hoog, het was kantje boord dat het water niet het toilet haalde.

Een groter zeepbakje in de douche en/of zeepdispenser.

Eva , 3-8-2014
De dierentuin naast het hotel. Het park naast het hotel.
janes, 10-6-2014
Het ligt prachtig bij Nederlands beste dierentuin dus ik zou zeggen kom er naar toe!
tdelooff, 4-5-2014

Een woord : ga je naar Rotterdam en de zoo, zeker een aanrader.

Goede service bij hotel en restaurant

Frans, 9-10-2012
Het hotel ligt goed bereikbaar voor zowel openbaar vervoer en eigen vervoer. En naast dierentuin Blijdorp. Wij hebben geen gebrul gehoord.