Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp

Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Rotterdam-Blijdorp voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Altijd goed!

Yvonne
13-4-2018

Service in dit hotel is perfect! Kamers zijn netjes! Restaurant erg leuke bediening. Mooi uitzicht op Blijdorp vanaf de kamer! Wij hadden een perfecte Kamer voor met een kind. Aparte kamer met tussendeur! Naast Blijdorp! Jammer dat de inhoud van de minibar apart gekocht moet worden!

Niet voor herhaling vatbaar!

Louisa
10-2-2018

Hotel was goed gelegen. Inrichting was eenvoudig. De bediening liet te wensen over. Lang wachten tot ze wat kwamen vragen, toen maar zelf naar de bar gegaan. Hier zagen ze je weer niet staan. Dit zijn we bij van de Valk niet gewend!! Helaas......

Prijs-kwaliteit uitstekend

BoesBoes
3-1-2018

Geen super modern hotel maar gezien de prijs die we betaalden voor 3 dagen kom je wel aan een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Eten was ook zeer goed en lekker. Ontbijt niet zo uitgebreid als vele andere (moderne) Van der Valks maar was wel goed en heerlijke koffie (DE-automaten). Kamer was netjes met kleine badkamer (douche) maar die wel voldeed. Vriendelijk personeel. Ligging is uitstekend: hotel ligt naast diergaarde Blijdorp en dicht bij het centrum. Centrum zeer goed en snel te bereiken met auto of openbaar vervoer (10-15 min).

Klein minpuntje is dat er voor rokers buiten bij slecht weer geen overkapping is.

In een woord perfect.

Willem Houthuijzen
7-10-2017

Ontvangst was zeer prettig, Kamers prima in orde, Ontbijt geweldig en personeel zeer vriendelijk en hartelijk

Sandy
6-9-2017

Mooi hotel blijdorp op loop afstand. Kamers schoon en netjes. Personeel vriendelijk....
Desiree Schuring, Sales Manager, 3-10-2017

Beste mevrouw Sandy,

Bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel, de kamers en ons personeel. Wij zijn heel blij om te horen dat u zo’n fantastisch verblijf heeft gehad. Onze medewerkers doen iedere dag weer hun uiterste best om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen voor uw volgende verblijf in Rotterdam.

Met hartelijke groet, Desiree Schuring

Nooit meer

Dany
23-8-2017

Zie hieronder mijn mail aan het hotel waar u alles in terug vindt :

Bij deze wens ik u te melden dat wij helemaal niet tevreden zijn over ons verblijf in uw hotel, wij hadden een suite besteld en kregen een gewone comfort familiekamer met 2 kamers waarvan bij de ene zelfs geen raam kon geopend worden.

Ik ben regelmatige bezoeker van Van Der Valckhotels en het is de eerste keer dat ik dit meemaak, laatste keer suite gehad in VDV Middelburg en die was prachtig met zicht op golfterrein..

Even schetsen :

- 14ui10 aangekomen in het hotel, het begon al bij de receptie waar de dame die ons incheckte op een " gebiedende toon " zei " wilt u uw auto eerst verplaatsen want u staat op een invalidenparking", toen heb ik haar erop gewezen dat ik een invaliden parkeerkaart bezit, je ziet niet aan iedereen dat hij iets mankeert, dus ik zou vragen dat die dame wanneer iemand arriveert gewoon vriendelijk vraagt of de klant kaart bezit en niet meteen vraagt voertuig te verplaatsen.

- Wij kregen ook direct te horen dat de kamer nog niet klaar was, ze belde naar de housekeeping en meldde ons dat de we half uur moesten wachten, wat we dan in de bar gedaan hebben.

- 14u45, kamer klaar dus viel allemaal nog wel mee tot we op de kamer kwamen en zagen dat we helemaal geen suite hadden zoals hieronder bij de reservering vermeld. Bij boeking stond duidelijk met aparte werkkamer, ik ben zelfstandige en daarom boek ik een suite zodat mijn vrouw met haar vriendin rustig kan praten terwijl ik beetje administratie doe. Bij boeking was ik net aan het boeken voor ons 2 toen mijn vrouw haar vriendin zegde dat ze ook wel mee wou, ik heb dan naar het hotel gebeld en gevraagd hoe dat ging voor dat 2e bed en duidelijk gezegd dat ik een suite aan het boeken was, er werd me verzekerd dat dit geen probleem was.

Ik ging dan ook meteen naar de receptie en vroeg of dit een misverstand was, die zelfde dame zei u hebt een familiekamer geboekt, toen ik haar de boeking liet zien met vermelding suite zei ze, ja dat is een familiesuite, nog nooit zo een uitleg gehoord.

- Later zat er een jongen aan de receptie die me weer een andere uitleg gaf, die zei ze hebben je een dubbele kamer gegeven omdat een bed erbij in de suite niet zo goed ligt. Ik vroeg naar de manager maar hij meldde mij dat er tijdens het weekend geen manager aanwezig is en dat we maandag naar mevrouw Schuerinck konden vragen , maar tijdens weekend niemand om ons te helpen of te woord te staan.

- Bij het uitchecken vroeg de receptioniste ons of we tevreden waren en toen ik zegde helemaal niet zei ze dat mevrouw Schuerinck in vergadering was maar ze zou het reeds melden. Van haar kregen we weer een andere uitleg, ze zei dat er in het hotel slechts één suite was en dat wanneer er meerdere geboekt worden er een familiekamer aangeboden wordt, ik vind wel dat er dan bij het boeken en bij bevestiging duidelijk moet vermeld worden" familiekamer " en niet " suite".

- Sorry maar dit hotel nooit meer als het zo zit.

Pluspunten ( moeten ook vermeld worden ) :

- Vriendelijk en behulpzaam personeel in bar en restaurant, verrassingsmenu was lekker.

Super !

Lonneke
15-5-2017

Prima hotel, erg makkelijk vanaf de snelweg te bereiken. Auto kan geparkeerd worden op een terrein met slagboom. Je loopt zo naar de bushalte en bent met 10 min in het centrum van Rotterdam. Hotel is schoon en je voelt je er welkom. Erg vriendelijke dames bij de receptie. Bedden, kamer en ontbijt allemaal prima. Wij zouden zo weer gaan.

Goed hotel aan de rand van Rotterdam

M1978
26-2-2017

We verblijven hier regelmatig. En dat is niet zonder reden: goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met uitzicht op het park. Grote tv met goed beeld. Koffie en thee op de kamer, grote bedden. Voor extra handdoeken en dekbed werd meteen gezorgd. Veel keus bij ontbijt. Gratis parkeren, vraag uitrijkaart bij vertrek. Bushalte dichtbij voor lijn 33 naar Rotterdam Centraal en lijn 32 voor Beurs en Blaak. We komen weer!

Lekker geslapen en prima ontbijt

Feikje
7-1-2017

Niet tobben over de parkeerplaats. Je mag ook op de parkeerplaats van de dierentuin staan. 's Morgens een prima ontbijt met goede keus. Alle kranten aanwezig.

Nooit meer, super slechte service

Robert
25-12-2016

Vd valk blijdorp nooit meer het begon bij ons telefonisch al verkeerd alsof ik iemand aan de lijn had die bij de snackbar werkt wat binnenkort failliet gaat daarna stijgen de prijzen ineens en krijg je ipv van een kingsize bed waar je voor reserveert gewoon losse vieze stinkbedden! Gadverdamme waardeloze hotel nooit doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp scoort een 7.38 uit 10 op basis van 141 reviews.