Hostel Stayokay Rotterdam

Hostel Stayokay Rotterdamstersterster

6.8Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Rotterdam voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

25 reviews over Hostel Stayokay Rotterdam

• 9Monique Smits09-06-2017

Voor herhaling vatbaar

Geweldige ervaring om eens in een kubus woning te slapen! Ook de ligging is perfect! Vanuit Blaak is vanalles te ondernemen. Wel is het aan te raden om ruim van tevoren te boeken, dan is t nog een beetje betaalbaar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 6Henk Jan21-02-2017

Geen gordijnen

Ligging is geweldig. Verder alles redelijk tot goed. Alleen groot probleem. Geen gordijnen. Dus erg slecht geslapen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8fenny23-10-2016

Goed verblijf!

Een paar dagen doorgebracht met onze kinderen van 10 en 12 jaar. Het was een eerste ervaring in een Stayokay als gezin. Een fijne kamer, schoon en ruim genoeg. Prima ontbijt. Medewerkers zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Door de ligging in het centrum ligt alles op loopafstand. Je moet, gezien de ligging pal aan de oude haven, wel rekening houden met geluidsoverlast. Wij vonden het voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 6Joyce quadtflieg16-09-2016

Goede locatie, slechte kamer/ nachtrus

De locatie is top, naast de markthal! medewerkers vriendelijk, behulpzaam. Gemoedelijke sfeer. Echter zijn de kamers minder. Hele slechte platte (vieze) kussens ( gemeld, werd gelijk een schoon kussen gebracht). 2 Stapelbedden op een 4p. Kamer. Zoals eerder beschreven, geen gordijnen. Nu was dit Savonds fantastisch: vallende sterren gezien! Maar om 6 uur ben je (brak) wakker.. Ontbijt prima. Voor eenmaal slapen in de kubus was een leuke ervaring! Maar zou geen 2e keer gaan ivm de nachtrust.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1Notokay22-04-2016

Stay not okay

Wakker worden in stay okay kan je net zo goed op de bus baan gaan leggen

Wat een rot situatie als je hotel van keten gewent bent! Je moet wat hé

Bedankt baas!

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 6Rosalie12-02-2016

Basic overnachten op top plek

Het hostel ligt recht tegenover de Markthal en het centrum van Rotterdam is op loopafstand. De kamers zijn echt basic. We hadden een privékamer voor twee personen geboekt en kregen een 4-persoons kamer met twee stapelbedden, op zich best prima. Door de kubus vorm is de kamer wel erg krap, wel ruime wc en douche. Ontbijt is prima, verschillende soorten brood en beleg, yoghurt en gekookte eitjes. Vergeet je eigen handdoek niet mee te nemen!

Gereisd met partner in februari 2016

• 5K van der Linden10-08-2015

Niet voor herhaling vatbaar.

Kamers een grote ramp, geen tv, geen schilderij en zelfs geen gordijnen. In de badkamer én kamer overheerste de lucht van de putjes. Douche en lamp vielen om 30 seconde uit.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Arno16-01-2015

Goede ligging, prima voor paar nachten.

Deze Hostel heeft een goede ligging in het centrum. Gezellig gelegen tussen de oude haven met leuke terrassen (kan luidruchtig zijn) en de fraaie moderne markthal. Ook metro en busstation op 1 minuut lopen. De architectuur met kubussen is uniek. Wij hebben dan ook vooraf (ruim van te voren) een kamer gereserveerd met de schuine wanden. Was een leuke ervaring. De kamers zijn verder minimaal en beetje sfeerloos ingericht. Maar voor overnachten oké. Ontbijt goed. Boeking via Stayokay ging eenvoudig en goed. Personeel van dit Stayokay is professioneel, maar kwam wat afstandig op mij over. Al met al aanrader voor citytrip.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Gerda24-12-2013

Super locatie, weekendje shoppen in Rotterdam.

Ideale plek, prachtig uitzicht. Vlakbij de Coolsingel. Mooi centraal voor een bezoek van div. musea.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 5famkrammer03-12-2013

Typisch geval van jammer

De suggestie werd gewekt dat we met vier personen een privekubus zouden hebben maar we zaten in ern nondescripte kamer in de poot van een kubus, 3x niks. De plastic matrashoezen knisperen en zweten, keiharde matrassen met ultradunne kussens, minimaal ontbijt in zeer drukke ruimte. Nee, niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Volgende keer in Rotterd kiezen we weer voor hotel!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen