Camping Stadscamping Rotterdam

Tonen op kaart

34 reviews over Camping Stadscamping Rotterdam

• 7Roland14-09-2019

Prima camping.

Midden in stad een groene camping. Met de fiets ben je binnen een kwartier in het centrum. Zeer vriendelijke receptie. Echt een aanrader.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Hanneke09-06-2019

Toppie!

Fijne plek! Dichtbij Rotterdam. Zeer relaxed sfeertje. Top ontvangen door Manuel.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Werner Van Spaendonk08-04-2019

Super goed!

Prachtige plaats om te komen met de campervan. Om Rotterdam te bezoeken of naar een evenement (bv Marathon,...) te gaan en deel te nemen.

Gereisd met partner in april 2019

• 3G. Kerkhof21-03-2019

Niet snel meer!

Te duur voor wat geboden wordt. Sanitair uit de jaren 60 en douches zijn veel te klein om je om te kleden. Onverzorgd terrein en van gescheiden afval nog nooit van gehoord. Water alleen verkrijgbaar voor bij de ingang. Met campers een verschrikkelijk uitzicht op oude sta-caravans met veel rotzooi erom heen. Beheerders zijn netjes maar moeten flink aan de bak om hier een camping van deze tijd van de maken en moeten dit dan ook uitstralen dit te willen gaan doen.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Lies14-09-2018

Super!

Wij zijn hier geweest met de wereldhavendagen 2018. Wat een geweldige enthousiaste mensen die deze camping beheren, je kunt zien dat zij het met veel plezier en liefde doen. Zij hebben alles goed voor elkaar. Met de fiets goed het centrum te bereiken. We wilden langer blijven op zondag i.v.m. De havendagen tot ongeveer 17.00 uur, geen probleem!!!!! Gewoon gratis!!!!! Gewoon top!!!! gewoon super lieve mensen, we komen terug!!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Arthur Tiel29-07-2018

Aanrader

Super camping voor wie Rotterdam wil bezoeken Gastvrije receptie en geen vraag is teveel.Er wordt een oplossing voor gevonden Erg gemotiveerd personeel fie er voor de bezoekers is .Met veel liefde en aandacht wordt het eten bereid in de Kantina Manuel zou moeten worden voorgedragen als beheerder van het jaar Schone douches en stad goed bereikbaar bus 33 naar het centrum Zeer geschikt voor kinderen tegenover dierentuin Blijdorp

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Tjeert Bootsma17-07-2018

Zeker deze camping aandoen in Rotterdam.

Zeer gezellige camping waar het personeel (Manuel),en de rest van het personeel, zich inspant om het je naar je zin te maken. De schoonmaak van de gebouwen was primair orde met dank aan Ali, de ijscoman. Ook mag ik niet vergeten dat we heerlijk hebben gegeten in het gezellige restaurant op de camping. Heerlijke Moluks gegeten met aardige bediening. Bedankt voorzet leuke weekend

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9van Looy14-07-2018

Prima stadscamping

Wij werden hier na een lange, zware fietstocht supervriendelijk ontvangen door Manuel. Hij denkt echt met je mee. De camping is eenvoudig maar alles is prima geregeld, ook het sanitair is ruim voldoende aanwezig en schoon. Een prima plek om te verblijven als je Rotterdam wil verkennen. Op de fiets sta je in 10 minuten midden in het centrum. Wij waren er 1 nacht maar zouden hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Marjo Muntjewerf09-04-2018

Aanrader!

Wauw! Wat een vriendelijke eigenaren. Medewerker Manuel is super relaxed en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. We hadden voor 1 nachtje 2 blokhutten. Dat is inderdaad wel echt camperen, maar prima voor een nacht. En iets opladen? Geen probleem, kan gewoon bij de receptie. Als je van camperen houdt en zelf relaxed bent, dan is het hier ultiem genieten!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 2017
    8Tom17-09-2017

eenvoudige leuke camping om in Rotterdam te zijn

Met een vriendengroep een weekeinde naar Rotterdam gegaan. Het verblijf op de standscamping Rotterdam was prima. Een paar hebben geslapen in een blokhut, anderen in caravan en tent, de fiets meegenomen. Een eenvoudige maar prima camping om Rotterdam te verkennen. Met openbaar vervoer of fiets, je zit zo in centrum Rotterdam, langs de Maas, etc.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2017

4 tips over Camping Stadscamping Rotterdam

• Y van der Veer, 20-01-2014

Op het veld waar de caravan kan staan kunnen de kinderen heerlijk voetballen of anders sporten.

• Kristof, 08-05-2014

ideal gelegen, op 2 min fietsen van blijgaarde dierentuin Rotterdam, zalige dierentuin en 15 min fietsen centrum Rotterdam (bus ook mogelijk)

• Petra, 04-05-2015

Naast diergaarde Blijdorp, een goedmakertje voor de kids ;)

4 vragen over Camping Stadscamping Rotterdam

• Delchambre Mathias, 19-07-2018

Fietsverhuur

Is er in de buurt of op de camping zelf een fietsverhuur?

• L.Kuhn en H M Huisman, 07-10-2017

Openings tijden

Wij willen begin Nov na onze reis uit Spanje nog wat Familie bezoeken in Rotterdam. Met onze caravan

Kunnen wij in Nov nog een plekje krijgen of zijn jullie al gesloten.??

Vr Gr Loes Kuhn en partner

• Wil mensink, 11-05-2016

rolstoel sanitair

Beschikt uw camping over rolstoel vriendelijk sanitair?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig