Hotel ss Rotterdam

Hotel ss Rotterdam
8,3

126 tips over Hotel ss Rotterdam

H.Fahner, 1-3-2017
Geef de hotel gasten een gratis rondleiding, of vermeld bij boeking dat een bezichtiging van het hotel waarin u verblijft niet gratis is.
Willemijn Groen, 15-11-2015
De watertaxi, een ervaring op zich!
Fam vd Heuvel, 17-7-2015
Watertaxi, vinden de kids geweldig!!

Greet, 18-6-2015
Een leuk restaurant om buiten het schip te eten is 'BrasilBinkie' (met de watertaxi te bereiken of te voet de brug oversteken). Warm/koud buffet en vlees aan tafel gebracht à volonté aan 25€/persoon.
Anoniem, 16-6-2015

De watertaxi brengt je aan boord voor € 5 p.p

Parkeerdagkaart €15

Bjorn, 28-5-2015
Zeker de rondleidingen in het schip volgen, het is een echte aanrader. Mensen die vroeger op het schip gewerkt hebben, vertellen vandaag hoe het er vroeger aan toe ging.

Gijs, 28-5-2015
Bied de gasten de mogelijkheid om zich tegen betaling lekker te laten masseren. Een casino zou ook een welkome aanvulling zijn. Zeker in het weekend is een bandje -liefst met muziek uit de gloriedagen van SS Rotterdam- erg leuk en gezellig. Lekker met de voetjes van de vloer in die fantastische ballrooms!
Hans van der Schaaf, 26-5-2015
Een middag in de zon op het zonnedek met uitzicht op Rotterdam: heerlijk!
Merlijn Sponselee, 23-5-2015
Neem tour aan boord zeer de moeite waard dan kom je op plekken war je als hotel gast niet komt. Zeker de zalen zijn de prijs al waard om die te kunnen zien.
Kees Brandsteder, 16-5-2015

De rondleiding is echt een ervaring: zeker doen (machinekamer).

Heel veel vrijwilligers die je enthousiast te woord staan. En veel kunnen uit eigen ervaring over het schip vertellen.

Onze bezoekers bekeken ook: