Hotel Skyline Rotterdam

3,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Skyline Rotterdam voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Skyline Rotterdam in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

We hadden 4 kamers gereserveerd op 1 naam via touroperator. Ze hadden niet goed gelezen, hadden 1 kamer gereserveerd. Gelukkig waren er nog maar 2 kamers beschikbaar. Kwam goed doordat ze een andere gast naar een ander hotel zou sturen. We moesten een uur wachten op onze kamer. Konden dus niets doen in die tijd. Ze waren bezig met verbouwingen. De verf zat net op de muur, het stonk en plakte zelfs nog. `s nachts ging het rookalarm af, bleek dat er iemand zat te roken op de kamer. Er was niemand van het hotel aanwezig. Gasten hebben zelf de politie gebeld. Brandmelders zelf van het plafond gehaald omdat het alarm maar niet stopte. Ontbijt was summier, voor het tweede kopje koffie/thee moest je betalen. De kamers zien er smoezelig uit. Dag later kregen we een boos telefoontje dat we de kosten zelf moeten betalen van het "slopen" van de brandmelder. Dit gaan we natuurlijk niet doen!

Never

Pascal, 15-5-2016

Ingecheked kamer nog niet klaar, gordijnen hangen los.

Muren zijn gescheurd, electriciteits kabels hangen los.

Erg warm op de kamer.

Voor €6,- krijg je 1 croisant & 2 boterhammetjes en een ei.

Thats it....

Al met al een slecht onderkomen!

Eerste en laatste keer

Stevo, 15-4-2016

Hotel met kamers waarvan k denk "die heeft een opknapbeurt nodig" . Een grote ouderwetse TV, geen wifi zoals beloofd. Verder een stoel en een kledingkast met douche(Kan niet zo warm als k normaal douche) en wc en dat voor 50euro. Vind k veels teveel...

Tevens is het raam enkel glas en werkt de CV maar halfjes (Dus koud). Er hangt ook een of ander rare lucht door dit pand. Verder zou ik dit hotel niet aanraden aan mensen die slecht ter been zijn aangezien er geen lift aanwezig is

Oud

J. Schur, 19-9-2015

Tja. Een 3 persoonskamer voor 84,-. Wat verwacht je dan? Niet veel maar meer dan dit. Smoezelige vervallen kamer. Kapot systeemplafond. Badkamer met gammele douche, schimmel en kapotte bril. Stoffige kamer. Wij vonden het echt ondermaats.

Personeel onvriendelijk

Sophie, 9-4-2014

We hadden problemen met de boeking, wij hadden geboekt via touroperator maar dit is niet aan te raden. Je betaald via touroperator belastingen maar ook bij het hotel! wanneer je dit aangeeft dan laat het personeel dit koud en geven ze geen krimp! Ongelofelijk! Ik kom hier niet meer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skyline Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skyline Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Skyline Rotterdam scoort een 3.65 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: