Hotel Rotterdam

63 reviews over Hotel Rotterdam in het Nederlands

Ging wel

Dorothea,
16-10-2018

Mooie kamers voor de rest niet veel bijzonders.

Gereisd met partner in februari 2018

Zou er wel terug gaan.

Sophie,
12-10-2018

Ik lees in de recensies dat het heel vies zou zijn maar vond dit eigenlijk wel meevallen. Best prima overnachting gehad.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer terug

Jessica,
9-4-2018
  • Vloerbedekking was niet schoon, zaten vlekken in. Ook erg opgekruld en de ondervloer / plank zat los.
  • Bad had geen stop, kregen een andere kamer dito, jammer.
  • Douche werd na 5 minuten al koud
  • Geen kabel tv, alleen ned 1-2-3 en duitsland 1-2-3, maar voor de buitenlanders wel een turkse, poolse, franse enz zenders, dit stond niet in de faciliteiten.
  • Vriendelijk personeel
  • Bed was super
  • Centraal gelegen
  • Ontbijtbuffet was goed Prijs/ kwaliteitsverhouding te prijzig.
Gereisd met partner in april 2018

HotelSpecials.nl

Nachtje weg geweest naar rotterdam dit hotel gekozen vanwege de prijs aangezien we de hele dag in een welness waren en de dag er na shoppen. Na alle recenties gelezen ging ik er een beetje met een raar gevoel heen, maar ik weet niet waar deze mensen het over hebben want het viel me alles mee schone kamers heerlijk ontbijt vriendelijk personeel. Heerlijke douche. Kort om perfect! Dus mocht je betaalbaar naar Rotterdam willen raad ik jullie dit hotel aan. En ook heel dicht bij het stadcentrum.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer slechte en muffe kamer MET stank

Robert,
7-9-2017

De kamer is zeer verouderd en alles is muf net NIET schoon en vanaf 6 uur in de morgen komt er uit bepaalde kieren een stank die niet te beschrijven is. Ik ga zo weg maar zal Nooit meer hier iets boeken. Schrijf normaal nooit iets op zoover maat voor dit hotel maak ik met plezier een uitzondering om anderen te behoeden voor deze vieze muffe bende

Gereisd zakelijk in september 2017

Nooit meer

Sjors Appeldoorn,
14-8-2017

Parkeer je auto niet in de bij behorende parkeer garage. De garage is erg krap. Zo krap dat ik niet anders kon dan langs de muur schrapen met mijn voorbumper. Ook de helling om de garage uit te komen is erg stijl. Daardoor heb ik met de onderkant van mijn auto de helling geraakt waardoor hij nu veel olie lekt.

We hadden een kamer met badkuip geboekt. Bij aankomst kregen we een kamer met een invalide badkamer zonder bad.. Uiteindelijk hebben we dit kunnen ruilen. Bij binnenkomst was het erg chaotisch. We werden niet vriendelijk ontvangen. Het personeel spreekt ook erg respectloos over de kamermeisjes in het bijzijn van gasten.

De kamers zijn verre van sfeervol. Ook de ontbijtzaal lijkt meer op een schoolkantine. Het ontbijt was wel redelijk.

Al met al geen goede ervaring en schade aan mijn wagen. Nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Dhr. Dankelman,
9-8-2017

Aangekomen bij het hotel werden we goed geholpen, we hadden als preferentie een parkeerplaats doorgegeven & deze was zelfs voor ons vrij gehouden. De kamer was schoon, alles wat we nodig hadden was aanwezig! Snachts terug gekomen van Premier League Darts in Ahoy, daar nog even praatje gemaakt met de man achter de receptie, hartstikke leuk! Ontbijtbuffet was prima, ruim assortiment! Enige minpunt is de parkeergarage die niet heel groot was. Maar al met al een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Verschrikkelijk

Ricarda,
15-5-2017

Hotel is verschrikkelijk. Kan er niks anders van maken. Bij binnenkomst hing er al een muffe geur. Personeel gemaakt vriendelijk. Op de kamer gekomen bleek die ook erg muf te zijn en volgens ons waren de bedden niet verschoond. Douchen konden we niet want het putje zat verstopt. Toen ik bij de receptie ging klagen hierover werd ik eerst niet serieus genomen. En zou het wel muf ruiken omdat wij binnen waren geweest. Ik zeg na tien min?!?!?!
Aan de douche konden ze niets doen want de receptioniste stond maar alleen. Uiteindelijk toch een andere kamer gekregen. Maar het ging alles behalve van harte. Eens maar nooit meer

Gereisd met partner in mei 2017

Grote teleurstelling

Harry
2-4-2017

Bij aankomst op 31 december 2016 bleek dat wij niet werden verwacht. Terwijl wij in oktober geboekt hadden en het bewijs toonden. Na lang wachten kregen wij een kamer toegewezen. Deze kamer leek lang niet gebruikt te zijn. Overal bijzonder veel stof. Op de salontafel stond een grote schaal met een paar millimeter stof erop. De televisie deed het niet en de receptie zag geen kans een werkende televisie op de kamer te krijgen. Wij wilden oude jaar vieren door in de stad te dineren en de laatste paar uur o.a. de conferences op tv zien en om 12 uur te proosten op het nieuwe jaar. Na het diner in de stad was er niet veel meer te doen in Rotterdam. Bij de bar was geen vertier en wij zijn dus maar naar de kamer gegaan en na wat vuurwerk via het raam te hebben gezien zijn wij maar naar bed gegaan. 2017 was slecht begonnen. Het enige positieve was het ontbijt.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waardeloos

R
7-3-2017

Vreselijk hotel.. Bij aankomst parkeergarage vol! Zoekt u maar een plek rondom het hotel.. O ja, dit kan overigens wel geld kosten. Bij het binnen komen van de hotel kamer een muffe vreemde lucht, de kamers zijn behoorlijk gedateerd en echt toe aan vernieuwing. Overal kalk aanslag, en alles voelt en ziet er smoezelig uit. Het ontbijt s morgens was weinig, en niet echt lekker of vers.

Het enige pluspunt is dan ook dat je zo in het centrum bent.

Voor ons eens en nooit meer.

Gereisd met partner in maart 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.