Rotterdam Zoo - Diergaarde Blijdorp

Rotterdam Zoo - Diergaarde Blijdorp

4.6Matig

• 1Ginny Rijnders22-07-2019

Nooit meer

Erg teleurstellend. Dit was de eerste keer voor ons. Op de fotoos lijkt de dierentuin groter dan ie op ons overkomt. De dierenverblijven zijn niet allemaal erg ruim, de wandepaden zijn smal. Erg benauwend allemaal. Veel dieren alleen in de verblijven, hyena en neushoorn. Wij vragen ons af waarom er niet meer geinvesteerd wordt in de verblijven en waarom zoveel soorten dieren. Groenvoorziening slecht onderhouden. Jammer de verhalen over deze dierentuin zijn mooier dan wij hebben ervaren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Julius29-06-2019

Had meer verwacht

Ik had wel wat meer verwacht van de diergaarde. Sommige delen zoals het nieuwste gedeelte vond ik wel heel mooi. Het was op sommige delen echt vergaande glorie. Zielige tapir heel veel dieren hadden weinig ruimte en het was in het africanium kon ik de krokodillen niet zien omdat de ruit groen was. Voor de rest een leuke dag gehad. Dit park heeft wel een upgrade nodig. Op sommige plekken. Artis en burgers vindt ik toch echt beter.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 1Remco Onderwater30-05-2019

Nooit meer

Wat een enorme slechte service in het riviera restaurant. Een koude maaltijd en geen nieuwe krijgen, gewoon afgeblaft worden door de serveerster . Maar wel vet voor moeten betalen. Nooit meer daar eten!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 3Bert de Jong18-05-2019

Nooit meer.

Vandaag met twee klein kinderen een bezoek gebracht aan Blijdorp. Wat een teleurstelling. Veel lege hokken, armoedige accomodaties. Ongeinteresseerd personeel. Ook de bewegwijziging in het park is een ramp en is een compleet doolhof. Wij zullen hier nooit meer komen.

mei 2019

• 5H leenders03-05-2019

Teleirstellend:.20 jaar niet meer geweest en het u

Er is veel binnen te zien dus ga op een regenachtige dag.

mei 2019

• 10Aronworld05-03-2019

Iets Fantastisch wat je nooit gaat vergeten

Leuke dierentuin die er als de echte natuur eruit ziet!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 4Brazdeikyte27-02-2019

Nooit meer

Na 15 jaar weer zin gehad om een dagje door te brengen in diergaarde. Het was een zware teleurstelling.. jammer genoeg is veel veranderd en niet ten goede. Het ziet er alles een beetje afgeleefd uit. Veel restaurants dicht waardoor bij de open plekken gigantische rijen. Geen personeel die een beetje in de gaten houdt of kinderen geen eten gooien naar dieren of tegen glas zitten te tikken. Ik vind wel zielig voor de dieren. Dan maar beter helemaal sluiten de boel. Dit zal de laatste keer voor mij zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

• 5Paul Stolk16-02-2019

Vergane glorie.

Vergane glorie. Dierentuin omringd door verkeer,dat kan niet meer. Achterstallig onderhoud,begint al bij de hoofdpoort,Rivierahal is een aanfluiting,een speelparadijs vol met luidruchtige kinderen in plaats van de grandeur van vroeger. Vooral is de dierentuin een plek om kleine kinderen hun energie te spuien in plaats van te genieten van dieren.Ik ben Vriend van Blijdorp maar ik ga er niet meer heen.

Alleen gereisd in februari 2019

• 9Cherry13-11-2018

Aanrader!

Erg mooi en groot park, dieren zien er goed verzorgd uit en er is voldoende ruimte om even rustig te zitten en de kinderen te laten spelen.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8myrthvleeuwen28-09-2018

Prachtige dieren!

Prachtige dieren en genoeg te doen..................

Gereisd met vrienden in mei 2018

10 van de 359 reviews gezien