Hotel Rotterdam Marriott

Hotel Rotterdam Marriott
8,5

6 tips over Hotel Rotterdam Marriott

Yvonne Jonkers, 5-1-2015

alles te doen met uitstekend Openbaar Vervoer. Trein, Tram en Metro.

Rotterdam is een geweldige stad.

J.I.J., 9-12-2014
Prima plek om te verblijven. Als men gevoelig is voor geluid (tram) is het misschien verstandig om een kamer op een hogere verdieping te vragen en niet op de hoek met het Kruisplein.
m.derksen, 17-11-2014
wil je naar het Italiaanse restaurant A Proposito, schuin tegenover het hotel, hou er dan rekening mee dat je moet reserveren. Op zaterdag en zondag is dit restaurant gesloten

We hebben een aantal aanbieders voor Rotterdam Marriott voor je op een rij gezet:

Else, 15-7-2014
Aan de overkant (andere kan van het plantsoen) kun je prima ontbijten bij verschillende adressen.
Emmy Janssen, 10-11-2013

de wit de wit straat gezellig om uit te gaan en lekker te eten.

en dierentuin Blijdorp is ook heel mooi en uitgebreid met meerdere nieuwe

aanwinsten, de moeite waard voor een bezoek hieraan.

Zandvoort, 21-8-2013
Bijenkorf, Melief Bender,Hotel New York