Tijdelijk €25 aanbetaling

NH Atlanta Rotterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Atlanta Rotterdam voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 123 reviews
+63

8FantastischScore uit 123 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

123 Reviews over NH Atlanta Rotterdam

• 8Annette23-10-2022

Mooi hotel, perfecte ligging

Echt een aanrader in Rotterdam, perfecte ligging. Mooi hotel, prima kamers. schoon, netjes. Bedden prima, 1.60. Fantastisch ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Parkeren naast gelegen garage, tegen betaling, korting via hotel.

• 10Ton Wouters27-09-2020

Koninklijk ontvangst

Wij hadden een standaard kamer geboekt in NH hotel Atlanta. Wij hadden van tevoren een kamer met uitzicht op de Coolsingel te Rotterdam. Wij kregen geen standaard kamer maar een hoek suite op de 7de etage met links uitzicht op de Coolsingel en aan de achterzijde van de kamer uitzicht op de Erasmusbrug. Wij konden vanaf onze kamer uitkijken over Rotterdam wat 's-avonds een sfeervol verlicht Rotterdam beeld gaf. Ondanks de Corona crisis werden wij gastvrij onthaald en vroegen wij om een extra kussen dan kregen wij die direct geleverd. Ontbijt in buffetvorm was vers bereid en goed verzorgd met gepaste afstand tafels geplaatst en looprichting. De bar die 's-avonds geopend was was een fijne plek om te relaxen. Hotel was in Art Deco stijl ingericht. Pluspunt op loopafstand van het Centraal station Rotterdam en vlakbij winkels, horeca en musea. Al met al 3 dagen een top beleving gehad.

• 8Vesude04-08-2019

Prima verblijf

Wij schrokken van sommige reviews maar hebben het fijn gehad. Prachtige grote gerenoveerde kamer, schoon, met grote badkamer. Hotel zelf (openbare ruimtes) is erg gedateerd maar evengoed heel mooi. Het hotel ademt historie.

Wat wij heel slecht vonden was de WiFi. Op de kamer amper ontvangst....waardeloos. Een hotel kan dit anno 2019 niet verkopen.

• 7emilie19-07-2019

Historisch genieten in de binnenstad van Rotterdam

Prachtig hotel met veel historische elementen in de binnenstad van Rotterdam

• 6Paulien07-06-2019

Vergane glorie

Prima locatie, direct aan de Coolsingel. Van de locatie moet het hotel het ook hebben. De staat van het hotel kan men het beste omschrijven als 'vergane glorie'. De kamers zijn 'smoezelig' en niet meer van deze tijd. Het voldoet voor een nacht slapen (wij verbleven er vanwege het concert van Marco Borsato). Ontbijt was goed. Veel keuze.

• 2Bruin30-05-2019

Nooit meer

Je kunt niet gratis parkeren bij dit hotel, dit staat wel op de site. Kosten hiervoor zijn 27,50 extra. We kwamen laat op de hotelkamer en kwamen erachter dat hey bed onwijs stonk. Afschuwelijk. Wij hebben besloten om ‘s nachts hier geen gedoe van te maken en hebben het de volgende morgen gemeld. De receptioniste deed alsof ze het begreep en erg meelevend, maar kwam niet met een tegemoetkoming. Dus voelden wij ons echt niet begrepen. We hebben handdoeken op de lakens moeten leggen om de gronderige lucht wat te onderdrukken.

• 7Dijkslag22-04-2019

Goed genoeg, toplocatie.

Prima hotel op een toplocatie. Onze kamer was modern, maar de rest van het hotel is erg gedateerd. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Parkeren kun je goedkoop bij Budget Parking, om de hoek. Bij hotel veel te duur.

• 7R.Havelaar12-03-2019

Nooit meer

Hotel was heel goed is afgezakt naar midden klasse. Gedeeltelijk gerenoveerd.

• 7D.Lindeman22-01-2019

Super

Vriendelijk personeel, midden in de stad. Alles op loopafstand.

• 6T.17-11-2018

wij gaan voor een ander hotel

bij checkin bleek de connecting rooms niet te zijn gereserveerd. Kan gebeuren, maar zoek een oplossing voor gezin met 2 kids. appartement werd toegewezen met 1 bed en zonder bijzetbedden. badkamer niet schoon. terug naar receptie en duty manager gesproken. na 1,5 uur bij terugkomst de kamer nog steeds niet op orde en bleek een ander appartement voor ons te zijn geregeld. matige receptie/ super ontbijtbuffet/super ligging centrum rotterdam. erg gedateerd en vloerbedekking op bv trap tot draad toe versleten. voor eur. 240.00 meer van verwacht...

Hotel NH Atlanta Rotterdam info

• AirconditioningNiet beschikbaar