Bed and Breakfast Jacht Azulon

Bed and Breakfast Jacht Azulon

9.3Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

Op vakantie geweest naar Jacht Azulon?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

4 reviews over Bed and Breakfast Jacht Azulon

• 2018
    9Corine18-02-2018

Geweldige ervaring! Aanrader!

Wát een ontzettend leuke ervaring, zo'n nacht op een jacht. We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen duidelijke uitleg over het gebruik van het jacht. De inrichting van het jacht is een ware belevenis. De hele historie van Maria Callas is terug te vinden in foto's en plakboeken die her en der te vinden zijn. Verder het servies, het bestek, het glaswerk, het beddengoed... in álles is haar stijl doorgevoerd. Prachtig!!! We hebben heerlijk geslapen, geen last van zeebenen o.i.d., maar we troffen het dan ook met het weer. Enige minpuntje is het feit dat er 2 1pers dekbedden op het bed lagen, ipv een groot (en veel knusser) 2pers dekbed. Maar dat is dan ook echt het enige wat ik als opmerking heb. 's Morgens werd het ontbijt op het verwarmde achterdek geserveerd, we zaten heerlijk in het zonnetje te ontbijten! Ook bij vertrek werden we zeer hartelijk uitgeleide gedaan. Een super ervaring, en zéker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Koopmandanny13-01-2013

Weekendje Rotterdam

Hele leuke bijzondere slaapplek, ook in de winter heel goed te doen!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Alien Westhuis24-07-2012

Wat een heerlijke omgeving om tot rust te komen!

We hebben twee dagen en nachten mogen vertoeven op dit luxe jacht. Op vrijdag werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar Willem. Hij heeft er alles aan gedaan om het ons naar het zin te maken. Niks was hem teveel! Het jacht ligt in een leuke beveiligde haven met meerdere eetgelegenheden. Vrijdagavond hebben wij bij de Italiaan aan de kade gegeten. Dit was erg goed. Het jacht heeft een rijke historie en de verhalen van Willem over het verleden zijn fascinerend. Willem heeft ons zaterdag meegenomen in zijn sloep Cupido om de omgeving te bekijken. Het jacht is zeer schoon. Willem komt elke ochtend ontbijt maken...Een jacht voor een nacht...prijs/kwaliteit is goed! Willem legt je in de watten...Wij hebben een heerlijk ontspannen weekend gehad...

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Onno29-05-2012

Top plek om eens speciaal te overnachten

Luxe jacht van 20 meter lang dat in een mooie haven in Rotterdam Zuid ligt, op loopafstand van het Luxor en de Kop van Zuid. Eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Echt leuk als je eens wat anders wilt. Het jacht heeft een rijke historie en is van origine het jacht van operazangeres Maria Callas

Gereisd met partner in mei 2012

Bed and Breakfast Jacht Azulon info