8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Rotterdam Central Station voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in het Nederlands

Mooi hotel.

Richard Kleine
7-1-2019

Mooi hotel. Duur parkeren onder hotel voor 28,50 per dag. Nette kamer . Ontbijt niet veel bijzonders.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel centraal gelegen en toch lekker rustig.

Hilde Volk
2-12-2018

Heel centraal gelegen en toch lekker rustig. Hele fijne ruime hotelkamer met lekkere bedden en prachtige badkamer. Alle bezienswaardigheden in de buurt.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend

Mnf Pijcke
27-10-2018

Super hotel centraal gelegen goede service uitstekend ontbijt kamers super netjes !!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Prima!

Maris
4-3-2018

Het hotel is perfect gelegen midden in de stad en ideaal is dat je voor 23,50 kon parkeren in de bewaakte parkeergarage. Kamers erg schoon en netjes. Twee aparte lekkere bedden met keuze uit twee kussens. Midden in de stad maar geen stad en andere omgevings geluiden. Enorm vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt buffet zeker in verhouding tot de kamerprijs. Ook hier deden de medewerkers weer alles om het iedereen naar de zin te maken. Als er 1 puntje is wat ik minder vind moet ik echt nadenken. Ok in de douche hangt een dispenser met shampoo en douche schuim in een. Maar ten opzichte van alle positieve punten kan ik daar best mee leven. O ja. Wij waren er al rond 12.30 maar er was direct een kamer beschikbaar. Top! En alle lof voor de medewerkers!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Voor één keertje

PvG
17-12-2017

het hotel ligt perfect, dichtbij alles. Het is netjes en schoon. Vooral de douche is mooi, leek net nieuw. De kamer was schoon maar klein. Dat geeft niet maar het bed was ook erg klein. We hadden een twee persoonsbed en dan krijg je dus een twijfelaartje...de receptie zei dat we dan beter twee éénpersoonsbedden hadden kunnen boeken. Tja...beetje laat. Jammer. Het ontbijt is voldoende en lekker maar niet uitgebreid en de ontbijtzaal is niet echt gezellig. Beetje kantine achtig. maar ook hier weer erg schoon en netjes.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging, maar voor mij geen tweede keer.

Carien
17-12-2017

Goede ligging. Op korte loopafstand van zowel het centraal station als de vele winkels, markthal en bezienswaardigheden. Ontbijt is zeer voldoende. Kamer was keurig, maar ons bed was een ramp. Klein en hard. Amper een oog dicht gedaan. Volgende keer zou ik toch een ander hotel kiezen voor een betere nachtrust.

Goede ligging

Bo
13-8-2017

Mooie nette kamers. Vriendelijk personeel en de ligging in het centrum is perfect. Enkel het ontbijt viel tegen. Het nodige was er maar verwacht niet het heerlijke ontbijtbuffet waarvan je het water in de mond krijgt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel op loopafstand van bezienswaardigheden

J. Bouwhoek
17-6-2017

Keurig hotel. Prima kamer, schoon, vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in januari 2017

Goed hotel

123Ans123
26-9-2016

Goed hotel. De kamers waren modern en schoon. Bij het ontbijt is alles aanwezig wat je nodig hebt. Tijdens het ontbijt is het wel druk, maar eigenlijk was er altijd wel een tafeltje. De ligging is perfect, op loopafstand van het centraal station en de trams stoppen voor de deur. Kortom: wij waren erg tevreden over het hotel en vinden het een aanrader.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Centraal maar erg basic

Mw. De Haas
3-7-2016

Centraal gelegen nabij station en Coolsingel. Kleine kamer en kleine doucheruimte, wel zeer netjes en schoon. Shampoo en douchegel in 1 dispenser, verder geen (verzorgings)artikelen. Zakelijke sfeer en aankleding. Ontbijtzaal net kille kantine, ontbijt zeer matig. Lauw gekookt ei en bijv. geen scrambled eggs of gebakken ei/spek of wat luxere vleeswaren of kaasjes. Op foto's alles ruim en luxe uitstraling maar viel echt tegen. Algemeen: prima uitvalsbasis maar verwacht verder niets als gast.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station