8,2

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Rotterdam Central Station voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in het Nederlands

Voor één keertje

PvG, 17-12-2017

het hotel ligt perfect, dichtbij alles. Het is netjes en schoon. Vooral de douche is mooi, leek net nieuw.

De kamer was schoon maar klein. Dat geeft niet maar het bed was ook erg klein. We hadden een twee persoonsbed en dan krijg je dus een twijfelaartje...de receptie zei dat we dan beter twee éénpersoonsbedden hadden kunnen boeken. Tja...beetje laat. Jammer. Het ontbijt is voldoende en lekker maar niet uitgebreid en de ontbijtzaal is niet echt gezellig. Beetje kantine achtig. maar ook hier weer erg schoon en netjes.

Goede ligging, maar voor mij geen tweede keer.

Carien, 17-12-2017

Goede ligging. Op korte loopafstand van zowel het centraal station als de vele winkels, markthal en bezienswaardigheden.

Ontbijt is zeer voldoende.

Kamer was keurig, maar ons bed was een ramp. Klein en hard. Amper een oog dicht gedaan.

Volgende keer zou ik toch een ander hotel kiezen voor een betere nachtrust.

Goede ligging

Bo, 13-8-2017

Mooie nette kamers. Vriendelijk personeel en de ligging in het centrum is perfect. Enkel het ontbijt viel tegen. Het nodige was er maar verwacht niet het heerlijke ontbijtbuffet waarvan je het water in de mond krijgt.

Prima hotel op loopafstand van bezienswaardigheden

J. Bouwhoek, 17-6-2017

Keurig hotel. Prima kamer, schoon, vriendelijk personeel

Goed hotel

123Ans123, 26-9-2016

Goed hotel. De kamers waren modern en schoon. Bij het ontbijt is alles aanwezig wat je nodig hebt. Tijdens het ontbijt is het wel druk, maar eigenlijk was er altijd wel een tafeltje. De ligging is perfect, op loopafstand van het centraal station en de trams stoppen voor de deur. Kortom: wij waren erg tevreden over het hotel en vinden het een aanrader.

Centraal maar erg basic

Mw. De Haas, 3-7-2016

Centraal gelegen nabij station en Coolsingel. Kleine kamer en kleine doucheruimte, wel zeer netjes en schoon. Shampoo en douchegel in 1 dispenser, verder geen (verzorgings)artikelen. Zakelijke sfeer en aankleding. Ontbijtzaal net kille kantine, ontbijt zeer matig. Lauw gekookt ei en bijv. geen scrambled eggs of gebakken ei/spek of wat luxere vleeswaren of kaasjes. Op foto's alles ruim en luxe uitstraling maar viel echt tegen.

Algemeen: prima uitvalsbasis maar verwacht verder niets als gast.

Super hotel op fantastische locatie!

Annemiek van Klinken, 1-5-2016

Dit hotel heeft het allemaal, ruime en luxe kamers, uitgebreid budget en diverse faciliteiten. Daarnaast ligt het op een geweldige locatie hartje Rotterdam.

Wij komen zeker nog een keer terug!.

Wim, 11-3-2016

Fantastisch hotel, medewerkers zijn klantvriendelijk, kortom ons bezoek aan dit hotel was zeker de moeite waard. Maar dit terzijde! Hotel ligt nog geen steenworp van het Centraal Station, Coolsingel, Lijnbaan, Euromast en Speedo, dus al deze locaties zijn wandelend van het hotel bereikbaar. Wij komen zeker nog een keer terug!.

Prima en rustige overnachtingen

Henk, 22-2-2016

Hotel ligt dichtbij station, ideaal vanuit de trein. Bij vroege aankomst konden we onze bagage alvast in het hotel achterlaten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt in het weekend tot 11.30 uur: fantastisch, uitchecken tot 12.00 uur. nogmaals fantastisch!

Kamers achterzijde hotel zijn zeer rustig, ondanks dat je hartje Rotterdam zit.

Nadeel: ramen konden niet open in onze kamer.

Marijn Neelen, GM, 3-3-2016

Beste gast,

heel hartelijk dank voor uw mooie recensie, complimenten en leuke feedback op uw verblijf!

Graag zien wij u vaker als gast bij ons,

Met hartelijke groet,

Marijn Neelen

General Manager

super!

sirpa, 3-11-2015

Echt een goede locatie, prima en uitgebreid ontbijt. Formule inrichting van HIE is goed, dus mooie badkamer. Kwaliteit bed/kussen is persoonlijk dus moeilijk te beoordelen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en neemt de tijd voor elke gast. Uitzicht achterzijde is niet geweldig (anti-kraakpanden wsch), maar daar heb je weinig last van. Goed ontbijt, ontbreekt niets! Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand, vlakbij Centraal Station. Minpuntje is de overbelichte en dus behoorlijk ongezellige bar/lounge. Prijs en kwaliteit van de wijn is belachelijk. Reden om de bar te mijden! Voor de rest echt een aanrader. Graag prijsaanpassing voor singles!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station scoort een 8.17 uit 10 op basis van 19 reviews.