Hotel Hampshire - Savoy Rotterdam

Hotel Hampshire - Savoy Rotterdam
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Savoy Rotterdam voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Hampshire - Savoy Rotterdam

happy family, 12-8-2012

Laat de auto thuis en gebruik het openbaar vervoer. Station Blaak is op 3 minuten loopafstand, met metro/trein/tram en bushaltes.

Toegangskaarten voor toeristische attracties met korting in het hotel verkrijgbaar.

jg_schrijvers, 24-7-2012
invalide parkeerplaatsen dichtbij, en gratis.
Archie, 13-6-2012
Alleen gratis parkeren van zaterdagavond tot zondagochtend 12:00. Daarna gaan de winkels open en moet er betaald worden. Wij hebben gebruikt gemaakt van de gratis P&R transferium Kralingse Zoom, slechts 3 metrohaltes van het hotel af.

sonasa63, 20-1-2012
Het restaurant van Hotel New York. Vanaf het hotel ong. 45 min. lopen (aan de andere kant van de Erasmusbrug). Het restaurant heeft een Dudok-achtige sfeer en je kijkt uit over de Maas.
SF, 20-1-2012

Wij hebben in een woonwijk gratis geparkeerd en van daaruit met de tram naar het centrum (10/15 min. lopen naar het hotel).

Met de trein stap je uit bij Blaak, echt nog maar een klein stukje lopen.

Om de hoek zit het altijd drukke en gezellige Pizza Pazza voor, hoe kan het anders, een heerlijke pizza of pasta.

Onze bezoekers bekeken ook: