Hotel Grand Central

100 reviews over Hotel Grand Central in het Nederlands

Om te janken

Anoniem,
7-1-2019

Wat een verschrikking dit hotel. Wij verbleven hier rond oud & nieuw. Vlekken in de gordijnen, stof onder het bed. Wc knop moest je 5 keer op drukken voordat die doorspoelt. Douche en wasbak zaten verstopt, waardoor je op de rand van de douche moest staan om fatsoenlijk te douchen. Verwarming kon niet uit, dus +- 35 graden op de kamer. Aan de overkant van het hotel zit een nachtclub die tot 5.00 open was, enkele ramen, dus voor 5.30 uur geen oog dicht gedaan vanwege het gedreun (zelfs met oordoppen!). 's Ochtends bij het ontbijt op nieuwjaarsdag waren de toiletten bij de ontbijtzaal nog niet schoongemaakt na nieuwjaarsnacht... Kortom: een grote ramp, ga hier alsjeblieft niet heen. Enige pluspunten waren het ontbijt en de ligging.

Nooit meer!

Fam Van Jaspersen,
1-7-2018

Alles was slecht alleen de ligging...☺️

Nooit meer!

Yvonne,
25-3-2018

Het hotel is heel erg gedateerd. De gordijnen hingen los en konden niet eens gesloten worden. Bad is geschilderd?! Aan de overkant nachtclubs die tot 6:30 veel overlast geven. Geen aanrader. Enige positieve is dat het ligt centraal en het ontbijt was prima.

Volgende keer ander hotel

F de Bruyn,
20-3-2018

Vergane glorie

Hotel erg slecht, gelukkig maar 1 overnachting, verwarming was niet te stellen en stond op zijn heetst door het hele hotel.Onze kamer keek uit op binnenplaats met oud ijzer , flesjes en heel veel peuken.Verder hing op de gang een lege ehbo koffer en was de keuringsdatum van de brandblusser verlopen.Ook hadden wij geen ab bij de tv.Na veel klagen bij onbeleefde receptioniste eindelijk na een paar uren een ab gekregen.aan de voorkant zeer veel herrie.Gelukkig was het ontbijtbuffet wel goed

Nooit meer

A. De Groot,
19-1-2018

Veel geluidsoverlast gehad van verbouwing op begane grond . Verder toiletten niet hygiënisch die vanuit ontbijtzaal gebruikt wordt. Bed zat een kuil in en lag niet comfortabel. Plastic wanden stonk in badkamer op de kamer. Erg gehorig door laminaat vloeren in kamers en gangen . Kamer erg klein . Receptie wacht tijd vrij lang. Geen eigen parking bij hotel . Rommelig tijdens ontbijt ivm mijns inziens onderbezetting op personeel . Kamer niet schoon.

Nooit meer

Mona,
4-9-2017

Wij zijn meerdere dagen gebleven in grand hotel central Rotterdam. Mijn kinderen hebben vreselijk huiduitslag door bedwanten. Onze spullen worden gestolen. Kortom niet aan te raden.

nooit meer

jan,
4-8-2017

De ligging is perfect, maar dat is ook wel het enige positieve.

Kamer was super oud, om van de douche / wc nog maar niet te spreken.

Ontbijt ook slecht. Ontbijt ruimte is zo slecht, stopcontacten lagen half uit de muur.

je moet zelf je tafel afruimen. Overal een dikke laag stof.

Lift werkte niet, we moesten 3 hoog met koffers sjouwen

Kortom, veruit het slechtste hotel wat ik ooit meegemaakt heb.

Wat een Stinkhol!

EB,
10-7-2017

Wat een drama dit. Foto's op internet geven de werkelijkheid niet weer. Het hotel is in verre staat van ontbinding. Op de gang ruimte het er naar pis. Kamer een groot drama voor het geld wat je er voor betaalt. Vergeet je blauwe lamp vooral niet! Ontbijt, ik ga er geen tekst aan wijden.

Vreselijk! Nooit weer!

Char
13-9-2016

Wat een drama.. smerige kamer, wil niet weten wat er allemaal in de vloerbedekking zat, wc pot stroomde over, toiletwater op de grond, in de douche gingen de badkraan en douche tegelijk aan en werd ontzettend heet, bedden vielen bijna uit elkaar en de kamer was enorm gehorig. We hebben een klacht ingediend maar vervolgens hoor je er niets van weer. Zelf 6x achter aan gebeld en we zouden elke keer terug gebeld worden, maar tot op vandaag nog steeds niet terug gebeld. Alleen maar valse beloftes!! We zijn inmiddels 4 maand verder. Enige pluspunt is de locatie, die is top!

gezellig hotel voor niet al te hoge eiser

saskia de jong
18-7-2016

Het hotel stamt uit de vorige eeuw en heeft nog heel veel originele details. Erg leuk om te zien dat dit behouden blijft. De kamer was eenvoudig, maar brandschoon. Heerlijk geslapen en ontbeten. Het personeel is heel vriendelijk.

De badkamer is wel toe aan een opknapbeurt, maar van de receptie begreep ik dat dit op de planning staat.

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Central in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.