Appartement Dependance

Appartement Dependance
9,8

7 tips over Appartement Dependance

Loes de Bruin, 28-12-2017

Laurensius, de buurtbistro op de hoek serveert heerlijke galettes!

www.laurensius.nl

Loes, 13-4-2017

Kijk binnen met google https://www.google.nl/maps/@51.9132236,4.4650692,3a,75y,334.61h,88.5t/data=!3m7!1e1!3m5!1s-IDJiJ3_odw8%2FWOZdi76j6VI%2FAAAAAAAAiGk%2Fuf5zx4OZ3iMOeiIeCxM29GzrmP9PwSn5wCLIB!2e4!3e11!7i8400!8i4200

Jolanda Groenhuijzen, 16-4-2014
Voor diegene die met de auto komen. Het is betaald parkeren in de straat, maar de eigenaresse heeft een kortingskaart waardoor dit tegen een zeer schappelijk bezoekerstarief mogelijk is.

Annette Lijdsman, 11-2-2014
Ontdek de steeds leuker wordende Nieuwe Binnenweg-winkeltjes, geniet van heerlijke restaurantjes om de hoek van de straat: Soit, Knoflook, Westerpaviljoen, en niet te vergeten het verrukkelijke brood in Het Vlaamsche Broodhuijs. Musea zoals Booijmans, het Nieuwe Instituut, de Kunsthal, Historisch Museum, Chabot Museum, het zit allemaal op 400-800 m. afstand.
dependancerotterdam, 5-3-2013

Varen!

Er zijn een aantal mogelijkheden om Rotterdam te water te doen

Yoana, 23-12-2012
Kom met het openbaar vervoer, nog geen minuut lopen vanaf metrostation Dijkzigt! In de buurt vind je leuke restaurantjes, maar het beste is om te eten in de Witte de Withstraat (ook om evt. uit te gaan).

Ingrid van der Geest, 20-7-2012
Het huren van de fietsen is een aanrader. Zo vrij als een vogeltje fiets je door Rotterdam!