Appartement Dependance

79 reviews over Appartement Dependance in het Nederlands

Absolute aanrader!

Thessa
19-8-2018

Fantastisch appartement, prachtig en gezellig ingericht, heel schoon en van alle gemakken voorzien. Prachtige locatie ook, rustig en toch heel dichtbij centrum en OV. Gastvrouw Loes was heel voorkomend en gastvrij, en bood praktische oplossingen voor bijv parkeren en de was. Heerlijk verblijf gehad en zeker aan te raden!

Mooi, artistiek ingericht, gezellig huis, fijne douche, heerlijke bedden, heel ruim. Verrukkelijk werktafeltje in de serre met zicht op een rustige besloten tuin. Ik wilde er niet meer weg. Op loopafstand de fijnste winkelstraat van Rotterdam, supermusea, fijne restaurants. We werden heel persoonlijk en warm ontvangen. Een plek om naar terug te gaan--het voelt meteen als een appartement bij vrienden..

Geweldig

Carla
30-12-2017

Mooi appartement, dicht bij centrum,ruim, ideaal voor twee personen.

Het beste appartement dat wij ooit hebben gehuurd!

Dick Algra
23-12-2017

Wij maken regelmatig gebruik van een B&B. Dit keer werden we echter bijzonder positief verrast! In plaats van een kamer, krijg je hier een heel appartement tot je beschikking! Ruime slaapkamer, tuime moderne badkamer en een smaakvol ingerichte woonkamer met complete keuken heerlijke fauteuils en alle denkbare gemakken zoals grootbeeld TV met video en een mooie muziek installatie! Na een meer dan hartelijke ontvangst door de gastvrouw en gastheer, hebben wij hier een heerlijke nacht doorgebracht en genoten van een werkelijk fantastisch ontbijt! Dit is een absolute aanrader wij komen hier zeker vaker terug.

Dank je wel Dick,

Ontbijt serveren we niet standaard hè, dat was toevallig een extraatje.

Ik kom zeer zeker terug!

Kitty Warnawa
16-12-2017

Prachtige grote luxe ruimte.

Zit en slaapkamer . En keuken.

Alles even mooi nieuw en schoon

Dank je wel Kitty,

Ik zie je graag terug nog eens terug!

Uitstekend

van Hees
12-12-2017

Niks op aan te merken! Wat een locatie, en wat een uitstraling!

Uitstekend

Nanny van Den heuvel
12-12-2017

Vriendelijke ontvangst, mooi appartement

Schoon en bij vele leuke hotspots

Dank je wel Nanny,

Ja de buurt wordt steeds leuker.

geweldig !

Annemarie Behrens
5-11-2017

alles was zo volmaakt in orde, mooi huis, mooie tuin, heerlijke buurt, hartelijke ontvangst

Loes, eigenaar, 28-12-2017
Fijn om te horen! Kom gerust nog een keer Annemarie.

Een fantastisch apartment

Hans Gerritsen
30-4-2017

Een gezellige buurt.Niet veel herie van verkeer.Dicht bij openbaar vervoer.Goed centraal gelegen om naar de binnen stad telopen.

Alles is perfect bij de Dependance

Marnix Kreyns
3-3-2017

Niets dan lof voor de Dependance. Het is een prima plek voor een korter of langer verblijf in Rotterdam.

De accommodatie is perfect (zitkamer met open keuken, slaapkamer, badkamer en apart toilet). Veel ruimte, veel licht. Schoon.

Gelegen in een heel leuke buurt, om de hoek bij de Oude en de Nieuwe Binnenweg. Daar zitten veel leuke winkeltjes, drink- en eetgelegenheden. En je wandelt zo naar de binnenstad of naar het museum.

Eigenaresse Loes ontving ons uiterst vriendelijk en voorzag ons van een plattegrond om de stad een beetje te gaan verkennen.

Werkelijk een prima plek om te verblijven.

Loes, eigenaar, 28-12-2017
Dank voor je uitgebreide lovende woorden, Marnix! En de buurt wordt steeds leuker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dependance in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dependance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.