Appartement City Studios

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Appartement City Studios

We hebben een aantal aanbieders voor City Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement City Studios in het Nederlands

Fantastische appartementen in hartje Rotterdam

Barbara Dijkstra
16-7-2010

Een lang weekend verbleef ik in de Citystudios. Wat een geweldige plek! Op slechts 2 minuten lopen van Station Blaak in een super leuke buurt van Rotterdam bevinden zich deze twee luxe appartementen. Het appartement overstreeg mijn verwachtingen, wat een heerlijke plek om te zijn! Een super goed bed, heerlijke badkamer, en sfeervolle woonkamer met keuken(tje). De buurt is ook super leuk, twee deuren verder zit een heel leuk espresso-barretje, supermarkt ook dichtbij. Gewoon helemaal top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement City Studios in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement City Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.