Bed and Breakfast Cherrycake & Chocolate

Bed and Breakfast Cherrycake & Chocolatesterster

8.6Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

Op vakantie geweest naar Cherrycake & Chocolate?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cherrycake & Chocolate voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

11 reviews over Bed and Breakfast Cherrycake & Chocolate

• 10Kimberly marcel18-10-2017

Fantastisch !

Wat een GEWELDIG verblijf. Onze eerste bed & breakfast. Zeker maar dan ook zeker komen wij hier terug. Wij verbleven in de Engelse kamer, moment dat de deur open ging waren we sprakeloos. Wat een mooi en vooral ook schone kamer! Uitzicht over de maas en skyline van Rotterdam!

De eigenares verzorgde ons goed. Bij aankomst een kopje thee met een plak lekker cake. Heel vriendelijk en heel persoonlijk. Niets kolossaal maar heel gemoedelijk . Vond dat de eigenaresse je het echt naar je zin wilde maken. Zo bood zij aan om ons naar ahoy te brengen zodat wij geen taxi of metro hoefde te pakken. Waar doet iemand nou nog zo iets? Erg erg vriendelijk.

Ook het ontbijt was heerlijk. Alles vers.. fruit.. smoothie... broodjes.. eieren...

Wij zijn vol lof over deze bed &breakfast.

Volgend jaar weer naar Hazes concert :D en zeker terug naar dit leuke bed & breakfast :D

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10lena h18-10-2013

heerlijke plek!

geweldige b&b, mooie kamer (wij hadden de engelse kamer) met veel oog voor detail ingericht. Romantisch, uitzicht op de rivier en de skyline aan de overkant. Hartelijke ontvangst met cakejes en chocolaatjes op de kamer. Echt een hotel waar je voor je plezier en ontspanning bent, en niet alleen om te slapen. We hadden veel regen, maar daar was prima mee te leven zo. Ow ja, het ligt midden in het centrum en heeft gratis parkeerruimte voor de deur :-)

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Lars07-10-2013

Perfecte uitvalsbasis voor Rotterdam

Een heerlijke B&B op het Noordereiland Rotterdam. Voor ons (30'ers) via de Willemsbrug zo in de oude haven, maar ook de kop van zuid dichtbij. Let wel op de smalle, steile trappen, maar goed te doen als je goed ter been bent. De kamer is ruim, schoon en helemaal in sfeer.

Minpuntje: het huis / blok is wel gehorig. Zelfs 's nachts hoor je mensen praten (feestje bij de buren?).

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Remco04-08-2012

Zeer sfeervol, soms minder praktisch

Cherrycake & Chocolate is een bed&breakfast in een fraai herenhuis, met een viertal kamers die elk hun eigen sfeer hebben. We kozen de Zweedse kamer; zeer ruim, uitzicht op de Maas, en een inrichting met frisse pastelkleuren die zo uit een woonblad kan komen. Om het compleet te maken een doucheruimte met twee regendouches plus een badkamer met nostalgisch ligbad en een sofa. De ligging is erg prettig op het Noordereiland in Rotterdam. Een rustige wijk, waar je gratis kunt parkeren, en waar vanuit je in ca. 20 minuten lopen in hartje centrum staat. Al dat moois kent ook een paar praktische minpuntjes; de kamers zijn bijvoorbeeld erg gehorig, er zijn geen bekers (lastig voor drinken of tanden poetsen), er is geen tv, geen koelkastje, en de waterdruk is erg laag (zonde van die regendouches). De service en vooral het ontbijt is geweldig, met allemaal verse producten. Kortom, een aanrader voor wie in de watten gelegd wil worden in een sfeervolle kamer.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Janet v ginkel02-04-2011

Een beleving

Bijzonder ingerichte kamers, allemaal met een apart thema. trap omhoog is erg smal en gaat erg schuin omhoog. Ontbijt is super goed geregeld. Leuke wijze om kennis te maken met andere gasten omdat je met zijn allen aan 1 grote tafel zit. Uitzicht van de Engelse en de Zweedse kamer is op de Maas. De andere kijken uit op de wat rommelige tuinen aan de andere kant. Bij ontvangst staat er een etagère klaar met cake en chocolade. Een zeer plezierige en gastvrije ontvangst en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Irene O.13-02-2011

Fijn en zooo schoon!

In plaats van een stadshotelletje gekozen voor een B&B. Fijn, kleinschalig, aardige gastvrouw, alles erg schoon! Ontbijt met alle gasten bij elkaar (8 personen) aan 1 grote tafel. Volautomatische koffiemachine, dus dat zit wel snor. Meeste mensen die hier komen zijn stellen (weekendje weg zonder kids), doordeweeks vaste gasten voor zaken. We zaten in de Maroccan room, lekker bed, waterkoker en thee aanwezig, geen tv en/of radio. Weinig haken en kastruimte om kleding op te ruimen, dus alles hangt over de stoel. De buurt is niet de beste buurt, maar het uitzicht is inderdaad erg mooi over de Maas. Je loopt naar het centrum in 15 minuten, makkelijk te doen. En parkeren is gratis. Onze kamer was € 105,= , dus dat is wel goedkoper dan een stadshotel. Voor een weekend een prima plek!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Pleuni18-09-2010

Mooie kamers en superlekker ontbijt!

Deze B&B ligt aan de Maaskade op het Noordereiland, een mooie locatie aan het water en een leuke wandeling naar het centrum (of met de watertaxi). Wij sliepen in de Caribische kamer, mooi ingericht en supermooie badkamer. Het ontbijt 's ochtends was helemaal fantastisch. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Diej03-08-2010

Service met een grote S

Wij hebben deze B&B bezocht nav een artikel in Reizen Magazine. Heerlijk weekend gehad. Gastvrij onthaald, ook wij hadden de Engelse kamer met magnifiek uitzicht over de Maas en die grote duodouche. Lekker relaxed. Inclusief tips van de gastvrouw over lekkere restaurants (we hebben genoten bij Lux, lekker in de tuin). Een aanrader als je d'r eens anders, goed & persoonlijk (!) verzorgd tussenuit wilt..

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Liesbeth21-07-2010

geweldige huwelijksnacht in Engelse Kamer

Het is een kleinschalige hotel met een geweldig management. De gastvrouw zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wij hadden in april 2010 de Engelse kamer voor onze huwelijksnacht geboekt. De kamer lag op de eerste verdieping en had uitzicht op de maas vanuit je bed. In de kamer een open badkamer met 2 stortdouches (veel en warm water). En een afgesloten eigen toilet. We hebben genoten van het lekkere ontbijt: fruit (vers fruit, geperst fruit en een smoothie), goede koffie (naar keuze 3 of 4 keer), hartig en zoet beleg (verse jam, brie, kaas en vleesbeleg) en lekkere broodjes (diverse soorten), pannenkoek met fuit (bosbessen en passievrucht). Zeer klantvriendelijk: Op emails wordt snel gereageerd. Na onze reservering kregen wij een postcard thuisgestuurd van de kamer met een persoonlijke groet. We mochten de sleutel vooraf ophalen om 's nachts na ons huwelijksfeest zelf binnen te kunnen komen. Bij vertrek kregen wij nog een kopje koffie aangeboden met verse walnoten cake. Het was super!

Gereisd met partner in april 2010

• 8Emmy30-03-2010

Romantische kamer met uitzicht op de Maas

Leuk bed&breakfast. Mooie kamer met uitzicht op de Maas. Het centrum is op loopafstand maar toch zeker een kwartiertje lopen. Met de bus is het 5 minuutjes. Rotterdam is een erg leuke stad om dingen te bekijken, te shoppen en lekker te eten. Het ontbijt in het Cherrycake was erg lekker, alles vers bereid en heerlijke smoothies. Erg genoten van de twee nachtjes in Cherrycake!

Gereisd met partner in maart 2010

1 tip over Bed and Breakfast Cherrycake & Chocolate

• Lars, 07-10-2013

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Mooii, vlakbij de oude wolkenkrabber (Westermeijer) bij de Oude Haven. Is zeker aan te bevelen!!

0 vragen over Bed and Breakfast Cherrycake & Chocolate

Bed and Breakfast info