Hotel Campanile Rotterdam Oost

Hotel Campanile Rotterdam Oost

2.9Onvoldoende

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

2.9Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Rotterdam Oost voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Campanile Rotterdam Oost

• 2019
    2Wout Jansen12-05-2019

Nooit meer

Wij waren daar voor 1 overnachting. Slechte matrassen, onvoldoende stopcontacten, kamer sterk verouderd, niet voldoende handdoeken, zeep dispenser in douche stuk, eten in restaurant was echt Bar slecht, nog nooit zo slecht gegeten, zowel diner als ontbijt, gordijnen op kamer stuk, verwarming en tv werkte niet. Dit was echt geen feestje. Komen hier nooit meer terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 1MvdW12-05-2019

Barslecht, oud, nooit meer! Sluiten of renoveren.

Eén nacht overnacht. Kleiner kamers. Oud meubilair. Slechts enkele stopcontacten bij het raam. Maar één vrij, bij het plafond. Geen stopcontact bij de bedden. Bij kamer 1 deed de verwarming het niet. Verhuisd naar een volgende kamer. Daar maar voor 1 persoon handdoeken aanwezig. Van de föhn in de badkamer viel de houder uit elkaar: elektronica bloot. Interieur is oude meuk. Bedden zeer slecht, smal en je voelt de vering in je rug prikken, kleine kussens. Het nachtkastje bestaat uit twee boven elkaar geplaatste kleine plankjes tussen de bedden. Er staat geen kok in de keuken van het restaurant. Soep was waterig en flauw, vlees te lang doorbakken en daardoor taai, messen bot, eieren bij het ontbijt te lang gekookt. Aan de straatkant geluidoverlast van het verkeer. Geen overgordijnen, maar een rolluik. Vitrage hing deels los. Prijs-kwaliteit verhouding is schandalig. Enig pluspunt is het vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2R14-03-2019

Nooit meer

Vreselijk gedateerde kamer,hard bed,geen gordijnen maar rolluik,aan beide zijde hangjeugd,voor de deur,hard pratend ,blowend...hele kamer was vergeven van die lucht,heel onveilig gevoel,zijn s nachts nog naar huis gegaan.Volgende dag een mail gestuurd ...niks meer van gehoord!

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Sharin30-01-2019

Heerlijk weekend

Ligt mooi aan rand van r’dam goed te bereiken en je stapt zo op ov

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    6NA15-03-2018

Gedateerd, gehorig

Het betreft een kleine kamer met bed en een badkamer. Gedateerd, bruin meubilair. Wat vooral tegenvalt is het geluid van de straat en van andere hotelgebruikers. Enorm gehorig.

Alleen gereisd in maart 2018

• Oude reviews

7jw24-05-2015

goede overnachtingsplek

prijs-kwaliteit verhouding OK

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Jan Verlinden12-02-2014

Verrast

We konden goedkoop boeken en waren een beetje terughoudend gezien de 'slechte' reviews. We waren uiteindelijk zeer positief verrast. De kamers leken te zijn opgeknapt (anders dan op sommige foto's hier) en gaf ons een zeer frisse indruk. Ik moet ook zeggen dat we echt heerlijk ontbeten hebben. Beter dan menig 4 sterren hotel (verse koffie!). Als we volgend jaar weer naar Rotterdam komen, komen we zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Peeterbroeck Debby15-12-2013

Goede ontvangst in Campanile Oost

Enkele maanden geleden een bon aangekocht voor een winterse overnachting. In tegenstelling tot vele andere hotels, vermeld op de bon, maakte Campanile Oost in Rotterdam geen bezwaar dat de bon gebruikt werd in het weekend wat zeker al als pluspunt ervaren werd. Wij zochten een uitvalsbasis voor Rotterdam te verkennen en vonden Campanile daarvoor geschikt. Een beetje schrik door vele matige of zelfs negatieve reacties op internet maar wij kunnen dit ontkrachten. Voor een enkele overnachting of een korte citytrip naar Rotterdam valt Campanile zeker aan te bevelen. Wij betaalden door de bon slechts 40 euro voor 2 personen voor 1 overnachting met ontbijt inbegrepen. Prijs kwaliteit zeer goed. Wij hadden niet het gevoel minder goed onthaald te worden. Locatie: op 10 min wandelafstand van de metro en dan kwartiertje met metro tot Rotterdam. Metro rijdt tot middernacht dus geen problemen met openbaar vervoer, gratis (en beveiligd) parkeergelegenheid aan hotel.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Marieke Beerschot02-10-2013

Goede service en goed bed

We waren er om wat van de stad te zien. Hotel is weliswaar buiten het centrum, maar met de metro goed te doen. De receptionist heeft alles goed uitgelegd over Rotterdam en leuke plekjes aangewezen. Er werd echt de tijd voor je genomen. De kamer was wel wat klein, maar er was alles wat we nodig hadden. Fijne harde straal uit de douche! Hotel wel wat verouderd, maar schoon. Wij komen terug!

Gereisd met partner in september 2013

• 7Peter K.14-09-2013

Leuk motel

Idd dit is echt een motel, geen hotel. Verder alles prima, metro Alexander vlak bij, ontbijt ook perfect. We hebben de Wereld havendagen bezocht, en daarom Campanile uitgezocht ivm de te verwachten drukte in het centrum van R'dam.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Hotel Campanile Rotterdam Oost info