Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

8 tips over Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

J.Antons, 5-6-2015
Goed uitgangspunt voor theater, musea, ov
Rob, 16-2-2013
Vraag een kamer zo hoog mogelijk in het gebouw voor een mooi uitzicht.
elmo20042004, 14-1-2013
Bij de Euromast ligt de berenboot waar je o.a. met een boottocht van 2 1/2 uur kunt varen en genieten van het buffet. Prijs/kwaliteit is goed. http://www.beren.nl/locatie/23/restaurant-berenboot-rotterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Parkhotel Rotterdam voor je op een rij gezet:

fam. uit zeeland, 3-1-2013
pak de metro naast het hotel, je kunt zo overal heel snel en gemakkelijk komen!
Maria Martosoedjono, 11-8-2012
Vanuit het hotel kun je zo naar het centrum lopen. Gezellig winkelen of uit eten gaan. Naar de biscoop of naar een van de vele uitgaansgelegenheden. Wij zijn met de trein naar Leiden, Den Haag, Gouda en hoek van Holland geweest. allemaal binnen een half uur bereikbaar.
Gerben, 10-6-2012
Heerlijk hotel voor een weekendje Rotterdam, vanwege de uitstekende ligging en de goede prijs-kwaliteitverhouding.

Wouter, 16-2-2012
Boek executive kamer op hogere verdieping voor prachtig uitzicht!
Herman en Yvonne Detillon, 31-10-2011

ga eens een lekker biertje drinken bij de witte aap in het centrum ,erg gezellig en lekkere hapje en leuke bediening.

ook hebben we leker gezeten in de oude haven met mooi uitzicht