Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdamsterstersterster

8Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Parkhotel Rotterdam voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

502 reviews over Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

• 2019
    9Leonie C.13-06-2019

Geweldig hotel met goed personeel

Ik heb zelf jarenlang in de hotellerie gewerkt en het verblijf was van begin tot eind fantastisch. Er was een speciale reden voor ons bezoek, via hoofdkantoor een leuke verrassing op de kamer geregeld. Maar Bilderberg had zelf ons een nog mooiere upgrade gegeven. Een weekend om nooit te vergeten. Personeel allen even vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed, niet enorm overdreven, maar lekker!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Suzanne Schurink11-06-2019

Redelijk

Op zich prima hotel. Schone kamer, prima bed alleen jammer dat er geen raam open kan. Helaas laten ze je vooraf betalen voor ontbijt terwijl je aangeeft dat niet te gaan gebruiken. Ook betaal je borg. Er wordt gezegd dat je de borg en ontbijt wat je niet gebruikt direkt teruggestort krijgt bij vertrek, nou dat is dus niet zo! Echt belachelijk om mensen te laten betalen voor iets wat je niet gebruikt en dan ook nog laten op je geld! Meisje vd receptie ook niet te verstaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Annick01-12-2018

Super verblijf!

Geweldig hotel, centraal gelegen ,heerlijk uitgebreid ontbijt, alles op wandelafstand. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Derksen08-10-2018

Fantastisch!

Wat een geweldig hotel ; heerlijke kamer, prachtige views over de stad. Vriendelijk personeel met een geweldige gastvrije bediening in een verrassend restaurant!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 3Fam rouwet02-10-2018

Ze moeten een goed kijken zelf of dit kan

Ik schrijf niet voor nieuwe gast maar aan leiding hotel eigenlijk werden er van begin tot einde fouten gemaakt draaideur draait te snel incheck te onduidelijk en traag bewegwijzing kamer onduidelijk kamerventolatie luidruchtig kamer niet schoon koffie slecht en moeilijk en traag te verkrijgen uitcheck weer traag factuur zeer onduidelijk parkeertarief 2 keer moeten afrekenen . Dus alleen Rotterdam zelf was mooi en goed

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Mäkel24-08-2018

Geweldig!! Goede ligging!! Goede sfeer!! Vriendelijk behulpzaam hard werkend personeel!! Heerlijk bed!! Schoon!! Geweldig met een hoofdletter G

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Sonja15-04-2018

Fijn hotel, perfecte locatie. Maar erg warm...

Het hotel ligt op een ideale locatie, op loopafstand van winkels, cafeetjes en musea. Helemaal top! De ontvangst is vriendelijk, ook fijn dat er een parkeerplaats te reserveren is. De kamer is netjes, schoon en comfortabel. Heerlijke bedden. Ook het diner en ontbijt in het restaurant zijn een aanrader. Een probleem is alleen de temperatuur in de kamer, namelijk >26 graden. Net een sauna...! De airco werkte niet en er kan geen raam open, 'problemen met de nieuwe klimaatbeheersing' volgens de receptie. Er is voorgesteld om een ventilator te plaatsen maar ook dit gaf geen verbetering. Uiteindelijk om 22.00 uur s avonds weer bij de receptie aangeklopt en na enig puzzelen mochten we verhuizen naar een andere kamer met lagere temperatuur. Goede oplossing, maar als ik de eerdere recensies lees is temperatuur een vaker voorkomend probleem. Jammer, want hitte is hinderlijk voor een goede nachtrust... Hopelijk wordt dit structureel opgelost!

Gereisd met partner in april 2018

• 9Kirsten03-03-2018

Super hotel met super ontbijt en super kamers

Super hotel in een super stad! Hadden gevraagd voor een matras uit 1 geheel bij aanvraag. Maar toen we aankwamen bleken het 2 aparte matrassen te zijn. De manager heeft ons direct vriendelijk verder geholpen en daardoor hebben we een nog betere kamer gekregen. Het ontbijt s’morgens was zalig! Veel keuze en echt lekker! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2016

• Oude reviews

10Cornelis03-12-2017

Fantastisch!!

Fantastische locatie midden in Rotterdam. Warm ontvangst en zeer vriendelijk personeel! Mooie kamers. Aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

• 9Manon11-11-2017

Absolute aanrader

Mijn zus en ik hadden dit hotel geboekt als verrassing voor onze ouders. Mijn vader was jarig. We hadden van te voren een plaats voor onze auto gereserveerd. Erg prettig. Heel vriendelijk ontvangst toen we aankwamen. We hadden de Executive kamers. Op de kamer van mijn ouders hadden ze heel lief een attentie neergezet voor mijn vader. Prachtig uitzicht vanaf de 10e verdieping en wat een mooie kamers. Heerlijke bedden, mooie muziekinstallatie, heerlijke badkamer, badjassen en slippers en koffie en theefaciliteiten. Kortom, echt relaxen. 's Avonds heerlijk in het restaurant The Park gegeten. We kregen heel aardig een rustige plek voor onszelf en heel lief een drankje aangeboden omdat onze vader jarig was. Het personeel was ook daar heel erg vriendelijk. De volgende morgen een zalig ontbijt. Het hotel ligt mooi centraal.

Gereisd met vrienden in november 2017

8 tips over Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

• Wouter, 16-02-2012

Boek executive kamer op hogere verdieping voor prachtig uitzicht!

• Rob, 16-02-2013

Vraag een kamer zo hoog mogelijk in het gebouw voor een mooi uitzicht.

• elmo20042004, 14-01-2013

Bij de Euromast ligt de berenboot waar je o.a. met een boottocht van 2 1/2 uur kunt varen en genieten van het buffet. Prijs/kwaliteit is goed. http://www.beren.nl/locatie/23/restaurant-berenboot-rotterdam

0 vragen over Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald