Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam

Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Parkhotel Rotterdam voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super verblijf!

Annick,
1-12-2018

Geweldig hotel, centraal gelegen ,heerlijk uitgebreid ontbijt, alles op wandelafstand. Een aanrader!

Kenmerken

1-12-2018

Fantastisch!

Derksen,
8-10-2018

Wat een geweldig hotel ; heerlijke kamer, prachtige views over de stad.

Vriendelijk personeel met een geweldige gastvrije bediening in een verrassend restaurant!

Ze moeten een goed kijken zelf of dit kan

Fam rouwet,
2-10-2018

Ik schrijf niet voor nieuwe gast maar aan leiding hotel eigenlijk werden er van begin tot einde fouten gemaakt draaideur draait te snel incheck te onduidelijk en traag bewegwijzing kamer onduidelijk kamerventolatie luidruchtig kamer niet schoon koffie slecht en moeilijk en traag te verkrijgen uitcheck weer traag factuur zeer onduidelijk parkeertarief 2 keer moeten afrekenen . Dus alleen Rotterdam zelf was mooi en goed

Mäkel,
24-8-2018

Geweldig!!

Goede ligging!!

Goede sfeer!!

Vriendelijk behulpzaam hard werkend personeel!!

Heerlijk bed!!

Schoon!!

Geweldig met een hoofdletter G

Het hotel ligt op een ideale locatie, op loopafstand van winkels, cafeetjes en musea. Helemaal top!

De ontvangst is vriendelijk, ook fijn dat er een parkeerplaats te reserveren is. De kamer is netjes, schoon en comfortabel. Heerlijke bedden. Ook het diner en ontbijt in het restaurant zijn een aanrader.

Een probleem is alleen de temperatuur in de kamer, namelijk >26 graden. Net een sauna...! De airco werkte niet en er kan geen raam open, 'problemen met de nieuwe klimaatbeheersing' volgens de receptie. Er is voorgesteld om een ventilator te plaatsen maar ook dit gaf geen verbetering. Uiteindelijk om 22.00 uur s avonds weer bij de receptie aangeklopt en na enig puzzelen mochten we verhuizen naar een andere kamer met lagere temperatuur. Goede oplossing, maar als ik de eerdere recensies lees is temperatuur een vaker voorkomend probleem. Jammer, want hitte is hinderlijk voor een goede nachtrust... Hopelijk wordt dit structureel opgelost!

Super hotel in een super stad! Hadden gevraagd voor een matras uit 1 geheel bij aanvraag. Maar toen we aankwamen bleken het 2 aparte matrassen te zijn. De manager heeft ons direct vriendelijk verder geholpen en daardoor hebben we een nog betere kamer gekregen. Het ontbijt s’morgens was zalig! Veel keuze en echt lekker! Echt een aanrader!

Fantastisch!!

Cornelis,
3-12-2017

Fantastische locatie midden in Rotterdam. Warm ontvangst en zeer vriendelijk personeel! Mooie kamers. Aanrader!

Absolute aanrader

Manon,
11-11-2017

Mijn zus en ik hadden dit hotel geboekt als verrassing voor onze ouders. Mijn vader was jarig. We hadden van te voren een plaats voor onze auto gereserveerd. Erg prettig. Heel vriendelijk ontvangst toen we aankwamen. We hadden de Executive kamers. Op de kamer van mijn ouders hadden ze heel lief een attentie neergezet voor mijn vader. Prachtig uitzicht vanaf de 10e verdieping en wat een mooie kamers. Heerlijke bedden, mooie muziekinstallatie, heerlijke badkamer, badjassen en slippers en koffie en theefaciliteiten. Kortom, echt relaxen. 's Avonds heerlijk in het restaurant The Park gegeten. We kregen heel aardig een rustige plek voor onszelf en heel lief een drankje aangeboden omdat onze vader jarig was. Het personeel was ook daar heel erg vriendelijk. De volgende morgen een zalig ontbijt. Het hotel ligt mooi centraal.

Prettig hotel in centrum

Ria,
30-9-2017

We hadden een Executive kamer op de 11e etage: ruim, geweldig uitzicht. Het bed was goed, helaas niet al te breed, maar een serieus minpunt was dat de temperatuur te hoog was om lekker te slapen. Er was wel airco om het handmatig in te stellen, maar die was erg rumoerig (zou eigenlijk beter moeten zijn voor een hotel van dit niveau). De medewerkers waren allemaal erg vriendelijk. Het eten in het restaurant was top (en de gastheer moet ook geroemd worden), ook een glutenvrije maaltijd was super verzorgd en creatief, een aanrader! Het was prettig dat er een eigen parkeerplaats was met geresrveerde plekken, ook voor onze fietsen was stalling (met stopcontacten voor e-bikes)

Goed en mooi hotel

K.lourens,
31-8-2017

Executive hotel kamer geboekt en was erg mooi en ruim. Douche en bad waren top en alle andere voorzieningen ook. De geluidsinstallatie was super maar andere verwachtingen van de beloofde smart tv. Was gewoon een normale led televisie. Ook geen badjassen aanwezig wat wel was beloofd. Ondanks dat was het bed het lekkerste bed waar ik ooit in heb geslapen en was 1 x ontbijten niet genoeg om al het lekkers te kunnen proeven. Met de metro zit je in 2 minuten midden in het centrum maar dit was ook te lopen als het weer het toelaat. De witte de with zit op 3 minuten lopen en is een heerlijke straat om te dineren of een drankje te doen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Parkhotel Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.