Hotel Bazar

26 reviews over Hotel Bazar in het Nederlands

Super.

Rita,
4-6-2018

Super aparte kamers in Afrikaanse en oosterse sfeer. Goed ontbijt. Schone kamers. En in het centrum en levendige gezellige straat.

Zo verrassend leuk!

Jony,
22-5-2017

Super schoon hotel!

Vriendelijk personeel!

Ontbijt zo verrassend lekker!

In een gezellige straat vol restaurantjes.

In hotel Bazar kun je ook heerlijk eten voor een klein prijsje!

Kamers allemaal verschillend. Wij hadden de Afrikaanse kamer, heel leuk!

De oosterse zijn ook super mooi!

Ik kom hier zeker terug!

Één klein minpuntje..geen toilet/badkamer deur, maar een kralengordijn!

Staat wel leuk maar persoonlijk heb ik liever een deur.

Wij als familie van 7 personen hebben er van genoten!

Verrassend, apart maar leuk hotel

Rita,
21-5-2017

Kamers in een thema was erg apart. Hotel ligt midden in het centrum en de straat zelf heeft vele eet- en drinkgelegenheden. Ontbijt was ook erg lekker. Bediening was top en vriendelijk. Kamers en sanitair waren schoon.

S nachts hoorde je wel geluid van de straat, maar was niet vervelend vonden wij.

We hebben een aantal aanbieders voor Bazar voor je op een rij gezet:

Fantastisch leuk hotel in een levendige straat

Saskia en Marc
25-9-2016

Geen twee kamers hetzelfde, wij hadden een Afrikaanse kamer. Echt heel origineel ingericht. De douche was fantastisch in Sahara-kleuren. De airco is prettig. Alles schoon en goed verzorgd.

Nadelen: De leuke houten bankjes zaten voor geen meter, de tv had slecht beeld, de koelkast sloot niet goed en we misten toch een lekkere leunstoel.

Maar goed, dat heb je in de Sahara ook niet allemaal..Volgende keer kiezen we weer voor dit hotel. Restaurant is levendig en gezellig, omdat het niet alleen voor de hotelgasten is, maar ook voor de blanke en niet-blanke Rotterdammers. Rumoerige straat, ook 's nachts, maar de luiken houden veel geluid buiten.

Bijzonder smaakvol oosters ingericht hotel. Wij hadden de kleinste kamer met een 140cm bed maar prima voor 1 nachtje. Eten ook erg goed, en ontbijt bijzonder en anders, enige jammere was dat je maar 1 klein glaasje sap kreeg en 1 warme drank. Verder ligt dit hotel midden in het uitgaans gebied van Rotterdam. Erg leuk als je ook laat gaat slapen maar het is er bijzonder gehorig op straat dat gaat tot laat door. Daarom erg slecht geslapen. Dit hotel zou in een rustige buitenwijk moeten staan dan kom ik zeker nog eens terug. Nu niet meer helaas.

Centraal gelegen wereldhotel

Rein
1-5-2016

Hotelkamers ingericht in diverse thema's zoals Oosters, Afrikaans en Zuid-Amerikaans. Het restaurant is kleurrijk ingericht in een Oosterse sfeer met heerlijke gerechten uit het Midden oosten en Noord Afrika.

De ligging van het hotel in het centrum van Rotterdam is een goede uitvalbasis naar bv de nieuwe markthal, havens, winkelcentrum enz.

Parkeergelegenheid op ca 100mtr van het hotel. Vooraf melden bij hotelreceptie voor ontvangst van een kortingvoucher parkeergarage.

heerlijk hotel met verschillende thema's

Stef Stevens
15-2-2016

Hotel met drie verdiepingen en met drie verschillende thema's Oosters, Afrikaans en Zuid- Amerikaans. Geweldige sfeer in het gebouw, het is knus, schoon helemaal goed. Het is niet super de luxe maar dat hoort hier ook niet, het is een ervaring.

Leuke kamers, thematisch. Het enige rare vonden we de wc zonder deur. Toch een privacy die je niet met iedereen deelt. Verder was het apart aangekleed, wij zaten in een Afrikaans e kamer, Men maakt gebruik van de aanwezige bouw en leidingen e.d, dat is soms wel eens te goedkoop in de aankleding. Het bed, de badkamer waren schoon. Maar de kamer, gang e.d. Hadden wel veel hoekjes die niet schoon waren.

Mooie lampen in het restaurant! Wel de hoekjes en gaten vies!

Goede plek maar wel veel herrie

angkotta
30-7-2014

"Down to earth" , prima service! alleraardigst personeel! goede prijs/kwaliteit.

Misschien iets meer raamisolatie? Tegen de herrie op straat. Eten is fantastisch, bediening idem. Leenfiets te huur, kan R'dam zo in!

Wifi op kamer kan verbeterd worden....maar dat is minor item. In het restaurant is deze prima! Aanrader

Bekijks in de douche...

Jansen-De Jaeger
24-4-2014

Niks mis met hotel Bazar. OK, de lift is niet modern, de trap ook niet, maar eenmaal op de kamer zit je in Afrika. De douche heeft ruimte en 4 afrikanen kijken mee! (hahaha; schilderij op de muur is reclame voor kapsels). Beneden in het restaurant en op het mooie terras is het ambiance: werkelijk iedereen komt er eten of iets drinken, van 's morgens tot 's avonds; alle kleuren van de regenboog. Zeer vriendelijke bediening, en alles kan. Eten is goed en is niet duur.

En op straat is er altijd leven in de brouwerij. Gezellig. Herrie? Als je er niet goede tegenkan; oordopjes! Kortom: wij komen volgend jaar terug want Rotterdam is echt 'the place to be'!

We hebben een aantal aanbieders voor Bazar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bazar in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bazar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.