Tijdelijk €25 aanbetaling

Bastion Rotterdam / Rhoon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bastion Rotterdam / Rhoon voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 19 reviews
+34

6.7VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Bastion Rotterdam / Rhoon

• 9Elze v d linden08-04-2019

Heerlijk

Heel vriendelijk behulpzaam personeel Schone mooie kamer met goede bedden

• 3Dhr.Reints15-01-2019

Nooit meer zo zielige vertoning .

In november 2018 dit hotel voor 5 januari geboekt voor de zesdaagse in Ahoy. In november al alles betaalt via Paypal Kom ik smorgens de sleutels /kaartje inleveren voor uit te checken, Tot mijn stomme verbazing zegt de receptioniste dat ik 1 euro moet betalen om dat de prijs is veranderd ...nog nooit zo een raar verhaal gehoord gaat niet om die 1 euro maar het idee je betaalt twee maanden vooraf en dan nog 1 euro vragen. Volgende keer maar weer lekker naar hotel van andere keten daar maak je deze idiote dingen niet mee.

• 9Johan15-11-2018

Fijn verblijf gehad

Fijn verblijf gehad. Matrassen zijn wel aan vervanging toe, vloerbedekking is niet meer van deze tijd en douche gordijnen ook niet. Ik kom regelmatig in bastion hotels toch moet ik zeggen dat de sfeer in Rotterdam Rhoon wel heel erg goed is vergelijkbaar met andere hotel.

Mijn complimenten voor carmen in de ochtend en karim in de avond.

ik kom snel weer langs,

Johan omelet met 3 eieren :)

• 10Alissa Witsenburg03-10-2018

Toppie!

Vriendelijke personeel, goed ontbijt en schone kamers.

• 8Van Gelderen03-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima kamer. Erg fijn personeel. Genoeg kwaliteit voor de prijs.

• 10merjoya03-10-2018

Perfect

we hadden een goedverblijf de checkin ging vlot ondanks de drukte. we s avonds goed gegeten en is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar

• 10Jerry09-06-2018

Geweldig

Als hotelgast werd ik vriendelijk ontvangen en het uitchecken ging zonder enig probleem. Personeel was goed en vriendelijk. De kamers netjes en lekkere bedden. Ontbijt prima te doen en parkeren was gratis ... aanrader

• 4SC20-01-2017

Hotelkamer is oké, het restaurant is een drama!

De bediening is chaotisch en het eten is rond uitslecht! De groente en de patat zijn koud en het vlees is taai. Helaas was dit alles bij beide keren het geval.

• 5F. v. Berlo07-01-2017

Nooit meer. Slecht. Snappen het daar niet.

Heb in mijn eentje 2 uur aan tafel gezeten voor het diner terwijl er maar 12 personen in restaurant zaten. Ze waren met tot 2 keer toe vergeten. Op de menukaart had ik 3 keer prijs.......telkens dat ze dat niet meer hadden. Personeel begreep er niets van.....vonden het eerder normaal. Achter de receptie bij uitchecken begrepen ze het wel. Van alles genoteerd echter nooit meer iets van vernomen. Kortom Bastion geeft niet zoveel om hun klanten en doen alsof ze er iets mee doen maar is alleen maar schijn. Na Apeldoorn ook nooit meer Bastion Rotterdam Zuid.

• 3Jp20-03-2015

Slecht eten en matig personeel

Donderdag 19 maart 2015 gegeten in het restaurant. Na 20 minuten wachten (er waren 8 gasten in het restaurant) heb ik zelf maar de kaart gepakt, het personeel was druk bezig met andere 'belangrijke' zaken. Na 1 uur had ik een kopje soep tafel (was goed). De kogelbiefstuk daarna bevatte zeentjes en pezende was volledig doorgeslagen. De rösti schijfjes waren slap en als groente kreeg ik een opgewarmd blikje bonduel groenten zonder smaak. Het personeel was zeer actief mij zoveel mogelijk drankjes te verkopen. Ik heb driekwart laten staan, nee niet meer voor mij.

bij het ontbijt (3 tafels in het restaurant), ik had niets besteld, werd mij tot 3x gevraagd of het gebakken eitje voor mij was. Hoe moeilijk is een beetje persoonlijke interesse?

Hotel Bastion Rotterdam / Rhoon info

• AirconditioningBeschikbaar