Hotel Art Hotel Rotterdam ****

Hotel Art Hotel Rotterdam ****

Hotel Art Hotel Rotterdam
Hotel Art Hotel Rotterdam
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Art Hotel Rotterdam voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Art Hotel Rotterdam in het Nederlands

1 nacht verbleven ivm Vrienden van Amstel. Vorige jaar hier ook geslapen voor 1 nacht. Wij hadden deze keer een 2 persoonsbed waarvan de matras al jaren geleden vervangen had moeten worden. Totaal doorgelegen met lig kuilen. De vering drukte bij ons beiden behoorlijk in de heup en rug. Als er iets belangrijk is aan een hotel overnachting is het wel het bed. Volgende dag mondeling klacht gedaan, die konden ze niet aannemen via de mail. Dezelfde dag mail gestuurd, wel een ontvangst bevestiging gekregen dat we z.s.m antwoord zouden. Na 4 weken en diverse mails kregen we een voorstel van 10% korting de volgende keer. Nee dank je wel. Het meubilair (kasten, stoelen etc..) wat er staat is van dermate slechte kwaliteit dat een 2e hands winkel het niet eens meer wilt hebben schat ik zo in. Voor het bedrag wat je hier betaald kun je een veel beter hotel vinden, geen 4 sterren. Massa is kassa. Ontbijt voor €10,- prima evenals de ligging tov Ahoy.

onvergetelijk

busra, 7-2-2018

het is een prima hotel, gezellig leuk sfeertje zowel in de kamers als in het restaurant

Super

Janneke, 3-2-2018

Mooie kamers, met een keukentje, koelkast waterkoker enz. Ook het ontbijt was helemaal prima

Prima!

Inge, 3-2-2018

Wij vonden het een prima hotel! Ligging tov Ahoy en openbaar vervoer is perfect. Schone/ ruime kamer met mooi uitzicht.

Minpunten: wel waterkoker maar geen koffie of thee. Kamer was erg warm.

W, 3-2-2018

Ruime schone kamer, goed uitzicht, dichtbij metro en op loopafstand van Ahoy. Ontbijt was fantastisch voor maar 10 euro heel veel keuze. Om 9.00 nog geen mens te bekennen en om 10.00 zat het stampvol. Tip is dus om iets eerder te gaan ontbijten. Zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er wel een Senseo apparaat staat maar geen koffiepads.

Matig

Elbers, 21-1-2018

Wij verbleven ivm VVAL in dit hotel met totaal 8 vrienden. Ligging prima. Restaurant niet passend bij 4sterrenhotel. Koud en er werden verkeerde gerechten geserveerd. Personeel spreekt overigens ook slecht Nederlands. Kamers zijn gedateerd en de bedden zijn heel slecht. Veel vering maar het voelt alsof je op een plank ligt. Alles is wel schoon maar prijs/kwaliteit is echt uit verhouding. Late check-out is overigens wel fijn.

Pffff 4 sterren? Waar komen die vandaan?

Roger, 7-1-2018

Van de 4 toegekende sterren zijn er minimaal 2 op de gevel erbij geplakt. Dit is Zeker geen 4 sterren hotel. In de kamer waan je je in het oostblok 1980. Het hele complex lijkt op een verlaten cellencomplex. De bedde waren erg smal maar de matrassen wel oke. Verder erg gehorig en een zeeeer gemeleerd gezelschap qua gasten.... erg matig allemaal!

Nooit meer, dieven!!!

Matilda Castricum, 29-12-2017

Er wordt hier erg onzorgvuldig omgegaan met het persoonlijke eigendom van gasten. Na luxieuse eigendommen te zijn vergeten tijdens het verblijf en er binnen 24 uur contact over te hebben opgenomen, hebben ze mij een 1,5 week laten wachten met het schrijven dat mijn spullen niet zijn gevonden. Dit is onprofessioneel en diefstal. Het personeel heeft totaal geen begrip getoond o.i.d. En waren erg brutaal en neerbuigend. Mijn man heeft bovendien een onrustige maag overgehouden van hun buffet. Beneden maat!! En dat in ons mooie Rotterdam

Dichtbij de Metro

Fam. Kzamminga, 4-12-2017

Grote kamer, koelkast, goed ontbijt. Het eten in het restaurant was erg lekker. In de kamer wel een waterkoker maar geen koffie/thee faciliteiten. In de badkamer was geen douchemat en geen ruimte om de badspullen in de douche. Er was maar 1 glas voor 2 personen, bij de receptie gevraagd en kregen we een theeglas

De zenders van de TV waren allemaal door elkaar en slecht beeld. Bij de receptie was men niet al te vriendelijk. We verbleven 2 nachten en konden de eerste nacht betalen en voor de tweede nacht moesten we de dag daarop betalen. Eeen beetje vreemd. Er ontbrak in de closetrolhouder een deel, zodat het toiletpapier er van af viel. Ook de housekeeping verstond geen engels of een andere taal. De kamer zat goed in de verf. Het hotel was vlakbij de metro en dat was zeer prettig en de Ahoy was 1 metrohalte verder. Ook was het lopend goed te doen.

Mwah,geen bezoek meer voor mij, helaas

E. Faro, 3-12-2017

Leuke entree, beetje rommelige ontvangst want er waren geen schone kamers beschikbaar. Helaas geen eigen parkeerplaats dus soms moet je even zoeken naar een vrij(en duur) parkeerplaatsje. Konden eerst onze kamer niet vinden want de nummering is soms wat onduidelijk.in kamer gekomen viel het ook wat tegen..kast ontbreekt zo ook de extra kussens. Wel een volledig overbodig keukenblok met waterkoker maar zonder koffie of thee.. kleine tv in de hoek van de kamer. Rare plank in de badkamer,Met een punt boven toilet. Douche ook wat schamel met vies douchegordijn. Bijbetalen voor ontbijt wat niet slecht was maar wel zeer krap van opzet. Zo ook het restaurant, zeer krap en ze blijven gewoon mensen binnenlaten, plek of geen plek. Je loopt dus het risico weggekeken te worden door mensen met bord en glas in de hand.

Personeel ook verre van vriendelijk.

Kortom niet echt waar voor je geld..heb wel betere ervaringen in dezelfde prijsklasse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Hotel Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Hotel Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art Hotel Rotterdam scoort een 5.92 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: