Vakantiehuis Aldebaran

Weer vandaag2°-3°
Vakantiehuis Aldebaran
9,4

5 reviews over Vakantiehuis Aldebaran in het Nederlands

Gezellige authentieke boot gelegen in een mooie haven in het centrum van Rotterdam, met tal van mogelijkheden te doen in de omgeving.

De eigenaar van de boot is erg behulpzaam en vriendelijk.

De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Kortom een aanrader wanneer u opzoek bent naar een 'eens andere' groepaccomodatie!

Wij hebben er een verlengd weekend doorgebracht. De boot licht op een toplocatie, alles is op wandelafstand.

De kajuiten zijn modern gerenoveerd, keuken is handig en ruim ingericht. De zitruimte is charmant oubollig en dat zet een leuke sfeer.

Gastvrouw Moniek ontvangt je vriendelijk en is makkelijk bereikbaar voor vragen.

prachtig schip op een super locatie.

barbera sterk
5-12-2012

Met mijn gehele schoonfamilie een weekend op de aldebaran. Een geweldig compleet ingerichte boot. Super keuken, gezellige inrichting, schoon, niks kapot, geweldig plek middenin rotterdam. Vriendelijke eigenaren . Met de watertaxi naar hotel new york, rondtour door katendrecht met een gids ( ook super leuk), rondleiding door het havenmuseum, architectuur instituut... kortom, genoeg te doen.

Fantastische plek in hartje Rotterdam

Milou Knippen
4-12-2012

De Aldebaran is een prachtig schip! Wat hebben wij genoten! Erg sfeervol, houtkachel aan, lekker muziekje, zeer complete keuken, goede douches en bedden..... En tja, vanuit de haven (waar de Aldebaran ligt) zit je op een steenworp van alles vandaan. Midden in de drukke stad zonder dat je iets van de drukte merkt. Echt bijzonder. Wij waren met 15 personen, waardoor slechts 2 personen op 1 kamer liggen (met eigen badkamer!). Als je met meer personen op 1 kamer ligt, zal het mogelijk wat krapper zijn. Maar ja, het is en blijft een zeilschip.... dat hoort er natuurlijk een beetje bij.

fantastische lokatie

Hugo
23-8-2012

De Aldebaran

Een heerlijk verblijf met mooie authentieke inrichting en toch modern waar nodig (douches en kombuis) Een mooie manier om het leven op een schip eens echt mee te maken. De schipper en zijn maat waren zeer vriendelijk en hielpen ons zelfs tot in de late uurtjes als er iets nodig was. Onze dochter van 3 vond het heerljk om aan boord te zijn en piraatje te spelen. In de grote overdekte zitkuip van het schip kon ze heerlijk spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aldebaran in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aldebaran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.