Vakantiepark Park Wijde Aa

Tonen op kaart

18 reviews over Vakantiepark Park Wijde Aa

• 2017
    9Frans03-08-2017

Prachtig, mooi gelegen rustig vakantiepark.

Goeie uitvalsbasis naar verschillende steden.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7jonathan22-06-2017

vlakbij grote steden, saai park en mooie huisjes

het park zelf is erg saai! Een winkeltje of restaurant mis ik wel. De ligging van het park is perfect. vlakbij den haag, leiden enzv. en het huisje was ook schoon en netjes!

• 3Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

5Marga25-06-2016

rustig

Wil je stilte dan zit je hier op de goede plek.Ligging ca. 5 km van stadscentrum. Mooie bungalow - goed meubilair en sanitair. Jammer dat er niets te koop is zoals boodschappen of eten (SRV wagen in hoogseizoen) en wat vooral slecht is = de WIFI ontvangst.

• 1Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marianne brussee23-05-2016

Wij zaten niet in een huisje maar op de camping T was super gezellig Zeer aardige en vriendelijke eigenaren Je kon met vragen bij ze terecht kwamen zelf ook langs voor een praatje Het deed ons erg gemoedelijk aan Konden hadden het naar hun zin en de partners ook die konden vissen Wij komen hier zeker terug Lekker weg maar toch dichtbij

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Sabine 14-07-2015

Prachtig park

Heerlijke tijd gehad op dit bungalowpark. Ruime opzet, zeer goed verzorgd park, geweldigs locatie van het park aan het meer. Je kan je boot meenemen en die kan gratis liggen in de jachthaven van het park. Eigenaar en zijn vrouw zijn enorm gastvrij en accuraat.

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 7Marije12-05-2013

Mooie huisjes, saai park

op het park is niet te beleven. Wel mooie plek om verschillende steden te bezoeken. Huisjes netjes, licht en ruim. Gelukkig waren we met 2 personen, want alleen de slaapkamer aan de straatkant was te gebruiken. In de andere kon je niet slapen vanwege de ontzettende herrie die de kikkers maken. Door het hele park is water, en de kikkers zijn echt ontzettend luidruchtig..

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Rein de Feijter15-01-2013

Geweldig park, perfecte uitvalsmogelijkheden.

Goed park. Mooi onderkomen. Netjes en reuze vriendelijk. Leuke thuisbasis om steden als Amsterdam, Haarlem, Leiden, etc. te bezoeken. Rustig gelegen. Geweldige week gehad. Zelfs in de winter een aanrader.

Gr. Rein en Sjanet de Feijter.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Wim van Schoonhoven16-10-2011

Goede uitvalsbasis! Schitterend huis!

Heel gezellig huis. Zeer comfortabele stoelen en bank. Boxspringbedden. Ruim huis, goed uitgeruste keuken. Schoon! Goede infomap!

Op het park is niet veel te doen maar dat weet je van te voren. Het heeft een ideale ligging om naar Leiden, Delft, Den Haag enz. te gaan.

De speelschuur is leuk. Ook de ruimte waar je boeken kunt lenen en spelletjes: heel leuk!

• 10Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9J. Weerdmeester05-10-2011

Prima huis met infraroodsauna

Mooi huisje met moderne en smaakvolle inrichting. Data omboeken was geen enkel probleem en toen ik ziek werd later weggaan ook niet. Heel flexibel en vriendelijk. Dat is vakantie!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7charlie3805-08-2011

mooi park maar weinig activiteiten.

De informatie wordt verschillend gegeven. Zo staat er bij hogenboom dat er een strandpaviljoen bij het park aanwezig was. Dit is niet waar. Voor ons was er onvoldoende aanwezig. Er is geen terras/cafe en speeltuin voor de kinderen. Dit was een groot gemis. Wel is er een speelstal. Dit is in een schuur gelegen en heel leuk gemaakt voor de kinderen. Er is een podium in gemaakt en een klein huis nagemaakt inclusief meubeltjes waar ze in kunnen spelen. Er staan kleine fietsjes en ze kunnen er timmeren. De dijk aan het braasemermeer is geweldig mooi.Er kan gezwommen worden vanaf een steiger. er is geen zandstrand, wel gras waar je op kunt liggen. Het vakantiehuis was top. Ruim,schoon en van alle gemakken voozien. Mooi aangelegde tuin.Het centrum van roelofarendsveen is 5 minuten rijden met de auto en daar zijn volop winkels om je dagelijkse boodsschappen te kunnen doen. De omgeving is zo mooi om te fietsen.Overal water en veel groen. strand is op 25 min afstand.

• 10Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

2 tips over Vakantiepark Park Wijde Aa

• Wim van Schoonhoven, 16-10-2011

Delft is super! Goede parkeerfaciliteiten. Aanrader. Klein half uurtje rijden.

• Paulus, 04-09-2014

Kies de "deluxe" bungalows, die hebben ook een heerlijke sauna en zonnebank.

0 vragen over Vakantiepark Park Wijde Aa

Vakantiepark info