Hotel Olaertsduyn

42 reviews over Hotel Olaertsduyn in het Nederlands

Fijn hotel

Dijk
13-8-2015

Wij verbleven twee nachten in hotel Olaertsduyn en dat is ons goed bevallen. Het hotel ligt in een rustige omgeving in een bos gelegen tussen Oostvoorne en Rockanje. Heel prettig dat het hotel over huurfietsen beschikt.

De kamer was netjes en schoon, maar niet erg groot. Badkamer was schoon, maar wordt nat bij het douchen, omdat er alleen een scherm is geplaatst die niet tot op de grond komt. Als je dan al een negatief puntje moet noemen, is dat het.

De keus bij het ontbijt was uitgebreid en het geheel was goed verzorgd.

Over het diner kunnen we niets zeggen, omdat we buiten de deur hebben gegeten.

Diner was erg lekker en ontbijt heel uitgebreid en prima van kwaliteit.

De omgeving heel mooi en rustig en door het aardige personeel is de sfeer heel ontspannen en prettig.

De kamers zijn vrij klein maar worden goed schoongehouden.

Ik voelde mezelf hier goed op m'n gemak.

1 nachtje en dan snel wegwezen

Joop
29-6-2015

Hier gaat echt van alles mis. Als je wilt lunchen met je zelf de kaart gaan halen en vervolgens bij de receptie je bestelling doorgeven. Erg niet gastvrij. De gekozen wrap bleek niet voorradig. We gingen naar concert at sea, dus we kwamen laat terug. We waren geïnformeerd over een bruiloft, maar er leek wel een houseparty gaande. Overige gasten moeten hier erg veel last van hebben gehad. Gelukkig sliepen we in een andere vleugel. Kamer schoon, zachte bedden, spartaanse badkamer. Een wekker is niet nodig, de haan wekt je vanzelf,....vreselijk.

Ontbijtje redelijk. Alles is nep. Automatenkoffie, automaten sap.

In dit hotel klopt niet veel. Receptie aardig en attent.

eens maar nooit meer

reinout
28-6-2015

2 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel lijkt meer een soort bedrijfspand dan een hotel, totaal geen uitstraling. De kamer was klein maar wel schoon. Het slapen was er echter niet heel prettig. De 1e avond was er een trouwerij in de zaal beneden. Dit gaf heel veel overlast. Luid pratende mensen onder ons raam tot half 2 en stampende keiharde housemuziek tot half 4. Belachelijk dat daar niks aan werd gedaan. En klagen lukte ook niet want de telefoon op de kamer waarmee je de receptie kon bellen deed het niet! Vervolgens zijn we beide nachten rond 4 uur gewekt door een krijsende haan die rond het hotel liep. Beide nachten hield dit beest ons een uur uit onze slaap.

Het ontbijt was netjes, al was iets warms erbij (gebakken eitje oid) wel lekker geweest, het was wel heel erg basic.

De douche op de kamer was ook niet handig.Er was geen douchegordijn en het muurtje liep niet tot de grond. Na het douchen stond de badkamer dus steeds blank.

Dit was echt een geval eens maar nooit meer.

Nooit meer!

Gerard
28-6-2015

Oude bende kan mooi zijn, maar dit? Je rijdt t mooie vos en je denkt dat wordt een leuk nostalgisch hotelletje, maar nee we zitten in n bunker uit de jaren 70 waar nooit meer wat aan gedaan is

Kamers oud , geen gezellig terras, de koffie is echt heel vies en de machine piept elke keer heel hard door de ontbijt zaal

Ook geen verse bonen koffie bij de bar

Kunnen we een gebakken eitje krijgen bij het ontbijt? Dat kan niet mevrouw

De receptie is wel heel aardig, eigenlijk te aardig voor t hotel

De foto bij de beschrijving op Zoover zet je op het verkeerde been. Die laat namelijk het gelijknamige landhuis zien, terwijl het hotel gehuisvest is in een betonnen doos. Op de plaats van bestemming aangekomen dachten we bij een asielzoekerscentrum te zijn. Eenmaal binnen valt het echter mee: er is een mooie bar, er liggen stapels tijdschriften, er is een 'huiskamer' met spelletjes en televisie, een fitnessruimte met veel apparaten, twee biljarts.

De omgeving is heel mooi: goed voor wandelingen en fietstochten.

Het personeel is bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

De kamers zelf zijn schoon maar wat gedateerd en enigszins spartaans ingericht. De bedden zijn echter prima, het sanitair is oké maar ook niet meer dan dat. Kan wel een opknapbeurt gebruiken!

Over het restaurant kunnen we niets melden (want er niet gegeten). Wel over het ontbijt: meer dan prima! Ruime keuze uit allerlei broodsoorten, beleg etc.

Alles bij elkaar niet verkeerd

Onbekend
7-12-2014

De entree vind ik persoonlijk vreselijk. Erg onuitnodigend. Wij dachten eerst verkeerd te zijn omdat er iets over een school op de deur stond. Heb zelfs de bel nog gebruikt...

Bar en huiskamer prima en personeel zeer vriendelijk. Kamer om kort over te zijn: je moet er alleen slapen. Verouderd, badkamer tegels met scheuren erin en kapotte deur onderaan (ook netjes aan receptie doorgegeven).

Zeer vriendelijk personeel, heel goed eten

Doevendans
30-9-2014

Mooi gelegen hotel, waar we zeer vriendelijk ontvangen werden.

De kamers zijn netjes, de douche is wat klein, maar alles schoon.

Super lekker gegeten, en het ontbijt was zeer uitgebreid.

Wij zijn zeer tevreden!

Prima prijs kwaliteit verhouding

A van Daelen
20-9-2014

Geboekt via actie en dat doen daar meer mensen. Kamer wat klein maar voldoende uitgerust en schoon. Bed was aan de zachte kant. Personeel is écht ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je kunt in het hotel fietsen huren. Zeker doen want het duingebied en de bosrijke omgeving is werkelijk prachtig, ook om te wandelen. Leuke plaatsen in de buurt zoals Brielle, Rockanje (strand) en Hellevoetsluis. Het ontbijtbuffet was prima en behoorlijk uitgebreid. Het diner was ook goed. 's-avonds in de tuin lekker koffie drinken, heerlijk.. Zeker aan te raden voor een kort verblijf.

mooie omgeving

pnijs
10-9-2014

Hotel heeft een mooie bosrijke omgeving, dicht bij rockanje het strand. wij hadden bij touroperator geboekt, hotel kamer inderdaad zeer klein. diner hadden wij erbij, het was erg smaakvol, de dames van de bediening hadden niet goed hun "wijkje"ingedeeld toen vroeg de ene of wij het hoofdgerecht wilde, en kort daarna kwam de andere met dezelfde vraag, ontbijt werd niet bijgevuld sterker nog de ontbijtdame was elke keer in de keuken met werkzaamheden bezig en geen oog voor de gast en het ontbijtbuffet. Brood niet aangevuld, krentebrood niet aangevuld, fruit niet aangevuld even zo een paar voorbeelden, bij de receptie supervriendelijke en een goede uitleg gehad bij inchecken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olaertsduyn in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olaertsduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.