Camping Midicamping Van der Burgh

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°13°
Camping Midicamping Van der Burgh
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Midicamping Van der Burgh voor je op een rij gezet:

48 tips over Camping Midicamping Van der Burgh

pas leo, 30-4-2017
ECHTE AANRADER: Quakjeswater is erg dichtbij en een bijzondere vogelbroodplaats voor lepelaars en aalscholvers.Tussen de grillige eikenbomen en berken grooie lissen die in de zomer alles nog eens extra zullen doen opbloeien! We komen hier zeker terug!
Wilko Visser, 19-8-2016

vooral het internet (WIFI) is momenteel een drama en het geld niet waard! Daar moet aan gewerkt worden een ons cyber tijdperk!

Verder is een tip dat de familiedouches echt voor gezinnen moet blijven en en mensen met een handicap. Dat gebeurde nu heel vaak niet! Wel heel fijn dat er familiedouches zijn!

Fam.Harlaar, 8-8-2015
Misschien hier en daar een afvalbak dan wordt het snoep/ijs papier niet zo maar achter gelaten.

Fam. Broenink, 1-8-2015

Veel bos en duin en zee in de omgeving. Kortom veel te zien.

Van een heerlijke wandeling in de duinen en het strand tot een heerlijke boottocht op de maasvlakte.

Fam. Meulenbroek, 15-7-2015

Maasvlakte 2 ( als u met de boot of bus wilt wel reserveren)

Brielle en Goedereede

Simon, 10-6-2015
    Iedere dinsdag komt de pizzabus van Pizza Fresca op de camping. Deze pizza's zijn allemaal heerlijk!!!!!!!

M de Roo, 10-6-2015
    Stadswandelingen in Brielle
    Karel, 9-6-2015
    Oude vesting van Hellevoetsluis, Brielle, natuur in westvoorne, wandel en fiets Ferry van de Maasvlakte naar hoek van Holland,waterbuis naar Rotterdam. Teveel om op te noemen,,
    Jorrit, 27-5-2015
    Brielle ligt vlak bij. Zeker de moeite waard om te bezoeken en een terrasje of restaurantje te nemen.
    Ilse, 5-9-2014
    Tips voor de omgeving: het strand (!), de geitenboerderij en de Vestingsdagen in Hellevoetsluis.

Onze bezoekers bekeken ook: