Hotel Savarin *****

146 reviews over Hotel Savarin in het Nederlands

super

Paula Vroege, 25-12-2017

echt luxe!!

hadden een heerlijke luxe appartement met jacuzzi en sauna

restaurant echt verwend, en je moet zeker het wijnarrangement van 29 euro nemen, vooral de Paralle witte wijn en port croftpink super lekker.

Slechte service en zeker geen 5*

Irene de Greef, 19-11-2017

Het restaurant was heel goed, maar de service was heel slecht. De spa stelt niet veel voor en kun je geen dag mee vullen. Heel veel leerlingen en van hospitality hebben ze nog nooit gehoord. Snap niet hoe ze aan die 5 sterren komen. Het was het net niet allemaal en een hoop geld voor wat je krijgt.

Positief:

Mooie sfeervolle kamer. Topfloor beschikte over klein buffet met lekkere broodjes en goed beleg, fruit, olijven en doritos met verse dip van onder andere avocado.

Bediening diner restaurant was vriendelijk en correct.

Diner was goed maar het bijgeserveerde brood smakeloos wat totale beleving beetje naar beneden haalde. Alsnog wel tevreden.

Minder:

Beiden met rugpijn wakker geworden. Vreemd!

Geen horren voor de ramen en airco luidruchtig.

Ontbijt bediening. We waren compleet vergeten en mochten daar niet op attenderen. Snauwerige reactie. Later wel toegegeven dat het niet goed was gegaan en goedgemaakt maar ons inziens hoort snauwen nooit. Ook geen uitleg gekregen dat er van een buffet gebruik gemaakt kon worden. Dat stond gelukkig nog op de kaart aangegeven bij ontbijtmenu.

Ligging tussen parkeergarage en kantoren is niet aantrekkelijk en past niet bij de sfeer die men wil creëren. Wel rustig genoeg.

Parkeergeld vragen voor parkeren op eigen terrein.

Dreves, Eigenaar, 12-9-2017

Geachte Anne,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover!

Ik wil u ook bedanken voor de complimenten betreft de kamer en de topfloor. Ook de complimenten voor mijn collega’s in de bediening waarderen wij zeker. Uw aandachtspunten betreft het brood zullen wij zeker bespreken.

Wat betreft uw klacht over het ontbijt, u heeft volkomen gelijk dat dit niet de juiste manier is om een gast aan te spreken en wij zullen dan ook zeker de bediening in kwestie hierover toespreken. Namens de bediening biedt ik mijn excuses aan.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Restaurant, Hotel & Spa Savarin en aan uw verwachtingen te voldoen.

Ashley Dreves

We hebben een aantal aanbieders voor Savarin voor je op een rij gezet:

Er zou wat meer aandacht gegeven kunnen worden aan kapotte tegeltjes in het zwembad en het turkse stoombad.
savarin, Eigenaar, 25-8-2017

Beste Paula,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Restaurant, Hotel en Spa Savarin op Zoover.

Wij zijn blij met uw goede beoordeling die u ons heeft gegeven. Wat betreft de Spa zijn we op dit moment mee bezig, we zijn momenteel aan het verbouwen. De kapotte tegeltjes in het zwembad worden gerepareerd en wij krijgen een volledig vernieuwde Turkse stoomcabine. Vanaf 26 augustus openen we de deuren van onze Spa weer.

Wij kijken er naar uit u een volgende keer te mogen ontvangen, graag tot ziens!

Met hartelijke groet,

Rozemarijn de Lange

Doe deze maar liever niet

Julia, 7-8-2017

Vijf sterren valt in praktijk erg tegen, je moet betalen voor je parkeerplek voor het hotel, maar als klap op de vuurpijl heb ik mijn 100 euro borg tot op heden niet teruggekregen. Ik heb daar al een paar maal over gebeld, maar je hoort weinig excuses. Ze gaan steeds het in orde maken. Not :-(

super verblijf gewoonweg om terug te komen

patrick en annette belgie, 21-6-2017

zeer mooie kamer en badkamer, receptie en alle personeel zeer vriendelijk,eten top, ontbijt uitstekend, ligging zeer goed dichtbij alles
Ashley Dreves, Eigenaar, 21-8-2017

Beste Patrick en Annette,

Hartelijk dank voor uw positieve review op Zoover. Het is fijn te lezen dat u het verblijf bij ons als prettig heeft ervaren en ik wil u dan ook bedanken voor al uw complimenten over onze faciliteiten.

Uw complimenten over mijn collega’s zijn zeer positief, deze ga ik zeker aan hen doorgeven.

Namens het gehele team van Savarin danken wij u voor uw komst en wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Restaurant, Hotel & Spa Savarin.

Zalig!

Wendy, 26-3-2017

Echt een enorm fijn hotel met ongekende gastvrijheid, alle medewerkers denken graag met je mee en zijn onwijs behulpzaam! Zelfs in het restaurant bedenken ze lactose vrije gerechten voor je

Een top kamer met alle luxe die je kunt bedenken, het ontbrak ons nergens aan!!

De spa was wel wat beperkt en de indeling van alles is niet erg logisch.

Maar uiteindelijk een vette 9 voor dit hotel!

Sterre Smit, Eigenaar, 14-4-2017

Beste gast,

Hartelijke dank voor uw zeer positieve reactie op Zoover.

Mijn collega’s en ik proberen zoveel als mogelijk in te spelen op de individuele wensen van onze gasten. Wij streven naar absolute tevredenheid van alle gasten.

Het is ontzettend fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Ik zal dit zeker doorgeven aan mijn collega’s.

Nogmaals hartelijk danken uiteraard ook bedankt voor de vette 9! Hier zijn wij erg blij mee. .

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Restaurant, Hotel & Spa Savarin.

Met vriendelijke groet,

Te prijzig voir wat het is

Peter vijt, 27-2-2017

Hotel en restaurant best ok. Kamers mooi en eten lekker. Welness niet groot en uitkijk op een parkeergarage en drukke wegen, ligging niet goed. Parking extra te betalen, elke dag toeristenbelasting betalen en wat het ergste is, als je een wijziging 1,5 maand op voorhand vraagt om je boeking 2 dagen op te schuiven kost dat 50 euro. Service zoals ze zeggen met de "capital S" is maar een zeer povere s eigenlijk.
Ashley Dreves, Eigenaar, 15-3-2017

Geachte Peter Vijt,

We waarderen het enorm dat u de tijd nam om uw ervaringen in het hotel met ons te delen. We streven er steeds naar om de perfecte service. Te lezen dat u onze service niet zo heeft ervaren treurt mij dan ook. De wellness is inderdaad niet groot, met een capaciteit van 35 kamers hebben wij hier voor gekozen. Wij rekenen inderdaad parkeerkosten à €12,50 per nacht. Ons terrein is namelijk ook volledig voorzien van videobewaking. De toeristenbelasting is per gemeente bepaald, wij hebben hier helaas geen invloed op.

Noch wil ik u bedanken voor de complimenten over onze kamers en het l diner. Ik vind het jammer dat uw verblijf niet geheel naar uw verwachtingen waren, excuses hiervoor.

Ashley Dreves

Heerlijk genoten

Karin de Jong, 29-1-2017

We werden heel vriendelijk ontvangen in het hotel en kregen een prachtige kamer! Heerlijk bed, prachtige badkamer echt geweldig!

De hamam en de spa waren ook om echt van te genieten, de spa is compact maar alles is aanwezig en het diner en de wijnen waren hemels! We hebben echt genoten!!!

Bedankt medewerkers van Savarin!!

Ashley Dreves, Eigenaar, 3-2-2017

Beste Karin de Jong,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste en positieve reactie op Zoover.

Met plezier heb ik gelezen dat uw verblijf naar wens is verlopen en ik wil u dan ook hartelijk danken voor de prachtige complimenten. Deze complimenten zal ik zeker aan mijn collega’s overbrengen.

Het doet mij ook goed te lezen dat u heeft genoten van het diner en de wijnen en zelf de woorden ‘hemels’ gebruikt!

Fantastische review, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen dit te schrijven.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Restaurant, Hotel en Spa Savarin

Dit nooit meer

Rs, 28-12-2016

Het was absoluut geen 5 sterren waardig hotel. De verlichting was kapot van een aantal dingen en de kussens waren slecht. Ben veel hotels gewend maar dit was echt onder de maat. Jas naar de stomerij moeten brengen nadat we hebben ontbeten omdat de afzuiging bij de chef die de eieren bakte beneden maats was. Vlees was te zout maar het toetje en de amuse was heerlijk.
Ashley Dreves, Eigenaar, 3-2-2017

Beste RS,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover,

Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw verblijf niet volledig naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Uw feedback over de punten in de kamer worden zeker intern besproken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Wat vervelend om te horen dat uw jas naar de stomerij moest, wanneer u graag persoonlijk contact met ons wilt om een passende oplossing te vinden. Kunt u contact op nemen met mij Ashley Dreves via banquet@savarin.nl of 070-3072050.

We hebben een aantal aanbieders voor Savarin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savarin in Rijswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savarin scoort een 8.22 uit 10 op basis van 151 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: