Pension Margaretha

12 reviews over Pension Margaretha in het Nederlands

Gezellig knus familiehotel

Marjolein
8-12-2017

Hotel is gezellig, netjes, vlakbij winkels

Vlakbij openbaar vervoer

Super hotel!

Matthijs
16-5-2016

Leuk, kleinschalig en persoonlijk hotel. Ligging is perfect om bijvoorbeeld Scheveningen te bezoeken. Kamers zijn gehorig maar de service maakt alles goed. De manager doet echt zijn best. Het ontbijt was prima en wij hadden geen moeite om een parkeerplaats vlak bij het hotel te vinden. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Toppertje....!

Bart de Bock
19-10-2015

Fijn en gezellig kleinschalig hotel. "Down to earth" of "zonder poespas" zou ik het willen beschrijven. Tram en bus in de directe omgeving (5 min). Plezierige staf, prettige ruime kamer. Het biedt echt meer dan je van een low-budget hotelletje zou verwachten. Daarom van ons alle lof en een maximaal positieve beoordeling.

We hebben een aantal aanbieders voor Margaretha voor je op een rij gezet:

goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

fam. Visch
30-6-2015

Prima hotel voor de prijs. Hartelijk ontvangst en goede uitleg. Prachtig oud pand, wel gehorig. Tijdelijke parkeervergunning voor parkeren om de hoek. Tram op loopafstand. Allemaal prima.

Hadden kamer aan achterkant/zonkant, was 1 rolluik stuk, die konden we helaas niet helemaal dicht doen, waardoor erg warm. Badkamerverlichting gaat vanzelf uit, maar duurt wel half uur. Als je wilt slapen is dit misschien niet zo handig. Er ontbrak 1 hoeslaken, maar dat zagen we de volgende dag pas. Tevens op de site kaartjes HTM beloofd, niet gekregen. Geen uitgebreid ontbijt, maar wat er staat is prima. Maar dit alles vonden wij kleinigheden. Over het algemeen prima plek en uitgangspunt om te overnachten.

Prima hotel

fam.
19-6-2015

We hebben er een fantastisch verblijf gehad.

Alles was prima in orde, nette kamer en badkamer met toilet.

Zijn zeer vriendelijk ontvangen en het ontbijt was ook in orde,

We gaan zeker nog eens terug als we in Rijswijk of den Haag moeten zijn.

Je hebt er openbaar vervoer op loopafstand naar de stad en er is een leuke kinderboerderij en ook een mooi landgoed Te Werve op een half uurtje wandelen.

Zeer mooi Hotel...Prachtig huis

Dr.F.Zwaan
18-5-2015

Nu een hotel en lang geleden het huis van mijn tandarets Maas.

Het management is zeer actief, behulpzaam en vriendelijk.

Alles is schoon en goed verzorgs

Chapeau

Prima Hotel !

Fam Ger
19-1-2015

Prima hotel, In een mooie rustige wijk .

Goede sfeer en een hartelijk ontvangst !

Wij hadden een prachtige ruime kamer , goed bed en een moderne badkamer.

Centraal gelegen en goed bereikbaar met tram .We kregen een dagkaart voor het openbaarvervoer ( Dit is een weekend aktie)en binnen 10 minuten sta je midden in het centrum van Den Haag .

Ook kan je op loopafstand van het hotel naar het centrum van Oud Rijswijk, leuk plaatsje met veel restaurants.

Al met al een heerlijk weekend Den Haag / Rijswijk en voor herhaling vatbaar !

Ik verblijf inmiddels enkele maanden een paar dagen per week in dit hotel en het is zeker een aanrader. De persoonlijke en vriendelijke aanpak van de eigenaar is een verademing ten opzichte van hotels aangesloten bij grote ketens. De kamers zijn mooi gerenoveerd in dit verder karakteristieke herenhuis uit het begin van de 20ste eeuw. Tevens is de ligging mooi centraal tussen Delft, Den Haag (binnen een kwartier op het Binnenhof of in het oude centrum van Delft met de tram), op loopafstand van het oude centrum van Rijswijk en vlakbij familiepark Drievliet, dus perfect geschikt voor een stedentrip/weekendje weg in deze regio. Maar door de persoonlijke sfeer zeker ook geschikt als tweede thuis. Een aanrader...

Knus en gezellig hotel!

Peet
7-9-2012

Wij hebben met een groepje collega's 1 nacht ivm een bruiloft in hotel Margaretha overnacht. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en gastvrij en doen er alles aan om je verblijf goed te laten verlopen. Het ontbijt is goed, de beddden slapen prima! Voor herhaling vatbaar. Wij wensen de eigenaars (die nu ruim 1 jaar het hotel runnen)veel geluk met het hotel in de toekomst en met ale plannen die ze nog met de kamers hebben.

Super gastheer! En heerlijk plekje

R vd broek
1-1-2012

Je Verblijft hier heerlijk en de gastheer zal je nooit nee verkopen. Echt een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Margaretha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Margaretha in Rijswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Margaretha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Margaretha scoort een 8.7 uit 10 op basis van 12 reviews.