Hotel Best Western Plus Grand Winston ****

Hotel Best Western Plus Grand Winston ****

Hotel Best Western Plus Grand Winston
Hotel Best Western Plus Grand Winston
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Grand Winston voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Best Western Plus Grand Winston in het Nederlands

Herhalingsvatbaar

Joyce, 7-2-2018

Het hotel is mooi en zag er netjes uit. Het was wel even zoeken waar je kon parkeren. De kamer was netjes alleen jammer dat de badkamer minder was. Er zat een massagedouche maar die was erg hoog geplaatst en vond het jammer dat er hulpmiddelen in de douche stonden bijvoorbeeld een stoel. Als wij dit nodig hadden, hadden wij dit wel aangegeven nu hadden wij een badkamer wat eigenlijk niet voor ons van toepassing was. Verder ligt het hotel erg dichtbij Den Haag of Scheveningen. Als je een dagje weg wilt ben je er zo! Vriendelijk personeel.

Met recht een plus + verblijf!

Monica, 27-1-2018

Fantastisch hotel met heerlijke bedden en mooie kamers.

Uitgebreid ontbijt met live cooking.

Enige minpuntje de glazen open douche op de kamer ipv een aparte ruimte..

Gesloten badkamer

Er staat in de ontbijtzaal een apparaat voor verse jus wat het niet deed! Jammer

Online boeken ging prima, ontvangst en inchecken toch wel. Met de lift naar de 7de verdieping en aangekomen in een goede en complete kamer met geweldig bed. Uitchecken volgende dag ook netjes, en voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik waren hier al een keer eerder geweest.

Goed hotel met prima ontbijt centraal bij openbaar vervoer

Veel te lawaaierige afzuiging op de kamer en dit heel de nacht. Weinig vriendelijke inschrijving. Heel zakelijke ontbijtzaal en niet vriendelijk.

Mooie hotelkamer zeer goed ontbijt en heel centraal gelegen prima wifi

Camping? Ik heb in jullie **** hotel gelogeerd. Het was een kort verblijf. De kamer was keurig, helaas geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Voldoende ruimte.

Heerlijk ontspannen weekend weg gehad!

Maryam A., 30-8-2017

Goede locatie. Fijne kamer en lekker uitgebreid ontbijt.

Prima verblijf in mooie grote kamer, goed bed, goed ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Grand Winston in Rijswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Grand Winston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Grand Winston scoort een 7.1 uit 10 op basis van 194 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: