Hotel Bastion Den Haag Rijswijk ***

Hotel Bastion Den Haag Rijswijk
Hotel Bastion Den Haag Rijswijk
6,1

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Den Haag Rijswijk voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Bastion Den Haag Rijswijk in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

John, 26-3-2017

Prima hotel om te verblijven makkelijk te bereiken vanaf de snelweg

Opleidingscentrum faalt

Sandra, 21-2-2017

Erg jong personeel dat het wellicht goed bedoelt, maar het niet snapt. Vraag me erg af of dit een opleiding betreft en waar de leerkrachten zijn om dit zooitje uit te leggen hoe het moet. Het is erg onprofessioneel allemaal.

De kamers zijn sfeerloos en staan absoluut niet in prijs/kwaliteit verhouding.

Het eten in het restaurant, op de knullige ( wat op zich ook wel iets schattigs heeft) bediening na, is ook niet wat je mag verwachten voor de prijzen die er gevraagd worden. Het vlees te doorbakken en naar de groeten is het zoeken. Patat in een papieren zakje alsof je in een snackbar zit.

Nee voor ons NOOIT meer dit hotel!

Ps omdat ik toch graag nog iets positiefs kwijt wil. Het bed ligt redelijk.

Redelijk

Uilke, 8-5-2016

Ligging goed

service goed vriendelijk personeel

prijs/kwaliteit In verhouding te duur voor wat je krijgt

Kamer was goed bedden lagen lekker de hygiëne in de badkamer kon beter

Prima hotel

Dhr v Hal, 30-3-2016

Dichtbij tramhalte en treinstation.

functioneel en vriendelijk

Klaske, 26-1-2016

een goed hotel voor de 3 sterren die het heeft, het eten was verrassend goed, na een vervelende ervaring is het allemaal goed opgelost en ik kom hier nu 2 keer per jaar.

we verblijven er tijdens een beurs in de broodfabriek en het bevalt ons prima, kamers zijn goed en netjes en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Fijn om weer terug te komen.

Niet mijn keuze

Marcel Geusendam, 3-11-2015

Wie voor zijn werk op pad is kan niet al te kieskeurig zijn maar een redelijke maaltijd is het minimum. Al jaren is dit ver onder de maat. Goede restaurants op 10 minuten lopen bij treinstation

Nooit meer

Rien, 23-8-2015

Hadden een de luxe kamer geboekt. Het luxe was nergens te vinden. Volgens personeel is de luxe "meer" kamerruimte, naar onze mening is het een standaardafmeting zoals in de meeste basic hotels. Geen badlakens aanwezig, geen bodylotion, geen doucheschuim, gratis waterfles was bij de 2e nacht ook niet meer aanwezig, burostoel stuk, kamer is langere tijd leeg geweest ( er lag veel stof), vriesvak van minibar was gevuld met aanbevroren ijs.

Alles konden we zelf beneden bij de receptie gaan halen omdat er maar 1 man personeel in dienst was.

Personeel stond niet open voor beklag, naar verwachting wordt hier ook niets mee gedaan richting Bastion zelf.

Echt geen aanrader.

Slechte kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding

C. Warners, 11-6-2014

Buitengewoon rumoerige kamers, een weg die direct aan de kamer grenst, televisies die midden in de nacht aangaan, meer dan gedateerd interieur en badkamer die bovendien beschimmeld is. Het is dat het op een gunstige plek ligt maar doe het echt als je voor de toch vrij forse prijs niets anders kan vinden!

nooit meer

rob en mies, 24-5-2014

twee nachten ellende smerige kamer en het eten werkelijk niet te vreten.

personeel wel vriendelijk maar te jong om een hotel te leiden.

ontbijt was ook niet goed en uitgedroogde zalm en harde kaas etc etc.

Fijn hotel met vriendelijk personeel!

Rowan, 17-5-2014

Tijdens mijn verblijf ben ik heel vriendelijk geholpen door het personeel!

Ook hebben wij kunnen genieten van het heerlijke eten. Er was een ruime keus maar zowel ik als mijn man hadden een heerlijk gerecht.

Erg genoten, mijn complimenten!

Voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Den Haag Rijswijk in Rijswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Den Haag Rijswijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Den Haag Rijswijk scoort een 6.05 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: