WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-5°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Ridderkerk voor je op een rij gezet:

799 reviews over Hotel Van der Valk Ridderkerk in het Nederlands

Een fijn hotel om te verblijven.

Jolanda,
17-1-2019

Het personeel is ontzettend sympathiek en geïnteresseerd. Ligging is prettig tov Rotterdam.

Gereisd met partner in december 2018

fijne kleine attenties

Jan Vermeir,
29-12-2018

waren hier voor verjaardag echtgenoot en de kleine attenties waren top,ook het 3 gangendiner dat hij aangeboden kreeg.Iedereen super vriendelijk en attent,ook voor ons 3 jarig kleinkind.Het onthaal is heel gezellig,alsook het restaurant.Het eten bij ontbijt en diner voortreffelijk ,ook heerlijke desserts.Ik vind het wel het meest zakelijke Vandervalkhotel van de 50 die we reeds deden.De gang aan de kamers is dan weer erg ongezellig en ook de kamers mogen een beetje opgefrist worden.Die overgang van gezelligheid naar de basic boven was echt onaangenaam.Het hotel is moeilijk te bereiken,zeker bij duisternis.Maar voor de rest is dit hotel heel goed.Met dank voor ons fijne weekend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super goed hotel

Tonny Ayal,
25-11-2018

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel.

Er was bij aankomst bij het inchecken iets niet goed gegaan bij de boeking wat niet onze schuld was en kregen hiervoor een luxere kamer een geweldige service van dit hotel.

De kamer was erg mooi en schoon. Bedden waren ook heel goed hebben hier heerlijk geslapen. Vond het wel koud op de kamer kreeg het niet goed op temperatuur dat was wel jammer.

Het eten in het restaurant was ook zeer goed. Ontbijt ook erg uitgebreid niks op aan te merken maar de ambiance zou wel wat gezelliger mogen.

Al met al een geweldig weekend gehad.

Gereisd met partner in november 2018

Het is er fantastisch

Fia Martignoni,
15-9-2018

Mijn kleinzoon en hebben 5 dagen gelogeerd in het hotel, we waren hier voor de 2e keer, en zeker niet de laatsre keer. Het is een heel fijn hotel, goed ontbijt en we hebben er ook gedineerd, dat was echt alle dagen voortreffelijk. Mooie ruime kamers, iedereen is vriendelijk, alles is lekker schoon, en ook de wifi op de kamer was heel goed, dat is vaak in hotels een probleem. Als je een kopje koffie wilt drinken ook prima met heerlijk gebak, een gezellig terras is er ook.

Je word heel vriendelijk ontvangen, en krijg alle aandacht.

Is er een probleempje wordt het direct opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We komen zeker terug

T.,
12-8-2018

Super hotel, op een prima locatie, goed bereikbaar

Gereisd met partner in juli 2018

TOP ! Voor herhaling vatbaar

ciska steenhorst,
1-8-2018

Super mooi hotel en kamer was perfect.

Gratis upgrade gehad met o.a. de gratis mini-bar.. was top !

Klein minpuntje op het moment dat wij er waren was dat de eetzaal een bende was.. tafels werden niet opgeruimd en schoongemaakt.. liepen wel aantal personeelsleden maar werd weinig gedaan. Jammer...

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader

Familie Jansen,
29-6-2018

Perfecte ligging, ruim opgezet, ideaal qua parkeren en direct op snelweg! Waar je overigens helemaal geen last van hebt!

Gereisd met partner in juni 2018

Rotterdam Marathon

Martijn,
15-4-2018

Prima hotel ala Van Der Valk. Zoals gewend werden we vriendelijk geholpen bij aankomst. Omdat we voor de Marathon Rotterdam kwamen kregen we nog wat tips hoe we het best naar Rotterdam konden reizen.

De kamer was schoon en netjes. Eigenlijk helemaaal niets mis mee. Het ontbijt was uitstekend. Een ontbijtbuffet, met voor ieder wat wils. Het hotel staat vlak bij de snelweg en is daarmee goed te bereiken. Wat me opviel is dat het hotel goed geisoleerd is. Pas als je het raam open deed hoorde je de snelweg. Barendrecht en Ridderkerk zijn met de auto in een minuut of 10 te bereiken. Rotterdam met de bus vanaf de bushalte voor het hotel en de Metro (Zuidplein) duurt ongeveer 35 minuten. We gaan zeker weer een keer.

Gereisd met partner in april 2018

Tip top verzorgd

Karin,
31-1-2018

Alles was tip top geregeld. Goed eten en nette kamers. Alle vrienden zaten bij elkaar.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Zeer goed hotel

Anne Zwiers,
25-1-2018

Wij hadden weer het Ahoy arrangement .zoals voorgaande jaren fantastisch.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Ridderkerk in Ridderkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Ridderkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.