Hotel Van der Valk Ridderkerk

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°16°
Hotel Van der Valk Ridderkerk
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Ridderkerk voor je op een rij gezet:

793 reviews over Hotel Van der Valk Ridderkerk in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader

Familie Jansen
29-6-2018

Perfecte ligging, ruim opgezet, ideaal qua parkeren en direct op snelweg! Waar je overigens helemaal geen last van hebt!

Rotterdam Marathon

Martijn
15-4-2018

Prima hotel ala Van Der Valk. Zoals gewend werden we vriendelijk geholpen bij aankomst. Omdat we voor de Marathon Rotterdam kwamen kregen we nog wat tips hoe we het best naar Rotterdam konden reizen.

De kamer was schoon en netjes. Eigenlijk helemaaal niets mis mee. Het ontbijt was uitstekend. Een ontbijtbuffet, met voor ieder wat wils. Het hotel staat vlak bij de snelweg en is daarmee goed te bereiken. Wat me opviel is dat het hotel goed geisoleerd is. Pas als je het raam open deed hoorde je de snelweg. Barendrecht en Ridderkerk zijn met de auto in een minuut of 10 te bereiken. Rotterdam met de bus vanaf de bushalte voor het hotel en de Metro (Zuidplein) duurt ongeveer 35 minuten. We gaan zeker weer een keer.

Tip top verzorgd

Karin
31-1-2018

Alles was tip top geregeld. Goed eten en nette kamers. Alle vrienden zaten bij elkaar.

Zeer goed hotel

Anne Zwiers
25-1-2018

Wij hadden weer het Ahoy arrangement .zoals voorgaande jaren fantastisch.

Top hotel ligt goed centraal

Patricia van Duyvenbode
22-1-2018

Top hotel top locatie!

Super vriendelijk personeel bij de receptie. Neemt de tijd en geeft goede info.

Live en cooking incl top eten

. Gezellige zaal en sfeer. Top hotel

Zeer mooi hotel en een goede ervaring.

Timo
11-1-2018

De accommodatie was zeer goed en zo ook het eten. De wachttijden voor het eten hadden nog wel wat beter gekund.

Fantastisch verblijf gehad!

Fam. M.
18-12-2017

Super verblijf gehad! Vriendelijk en behulpzaam personeel.Ruime en schone kamers.Ontbijt is meer dan prima.Locatie is ontzettend gunstig! Rotterdam en Dordrecht bezocht, prima te doen met o.v.

mooi hotel, zeer gunstig gelegen

Betsie
15-9-2017

op korte afstand zijn er diverse mooie plekken te bezoeken, Rotterdam als stad,

Kinderdijk met al zijn prachtige molens

Geweldig, heel klantvriendelijk

R.P.T.Hendriks
30-8-2017

Mooie kamers en een voortreffelijk ontbijt.

Vriendelijk personeel

Wij kwamen aan in het hotel en er werd geinformeerd of we een goede reis hebben gehad, het kon niet beter want onderweg naar Ridderkerk hadden wij te horen gekregen dat we voor de eerste keer oma en opa waren geworden, weliswaar te vroeg maar alles was goed met moeder en kind.

Wat kenschetst onze verbazing de medewerker liep weg en kwam terug met het eerste cadeautje voor onze kleinzoon, super.

Omdat onze kleinzoon is geboren in het sophia ziekenhuis in Rotterdam kregen we de Rotterdamse krant (AD) in nieuwstaat van die dag, om te bewaren.

Fam. Hendriks en kleinzoon Jason

een heel fijn hotel

jggar
28-8-2017

Centrale ligging, heel mooie kamer (met prima bedden, airco, kluisje en koelkastje) en badkamer, en alles is keurig verzorgd en schoon, en 's morgens kun je genieten van een uitgebreid en goed verzorgd ontbijt!

Ook is er een ruime en afgesloten fietsenstalling aanwezig.

Een heel fijn hotel om te verblijven en mooie fietstochten te maken in de mooie omgeving van Alblasserwaard en het prachtige Kinderdijk!

Receptiemedewerkers vriendelijk en accuraat.

Voor ons de beste Van der Valk tot nu toe!

Minpuntje: ??? we vonden het heel vreemd dat je bij het diner 'n paar euro moest bijbetalen voor een sausje bij het vlees....

het diner was verder wel goed, maar niet bijzonder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Ridderkerk in Ridderkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Ridderkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Ridderkerk scoort een 8.79 uit 10 op basis van 847 reviews.