Hotel Van der Valk Ridderkerk

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°2°
Hotel Van der Valk Ridderkerk
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Ridderkerk voor je op een rij gezet:

796 reviews over Hotel Van der Valk Ridderkerk in het Nederlands

Het is er fantastisch

Fia Martignoni
15-9-2018

Mijn kleinzoon en hebben 5 dagen gelogeerd in het hotel, we waren hier voor de 2e keer, en zeker niet de laatsre keer. Het is een heel fijn hotel, goed ontbijt en we hebben er ook gedineerd, dat was echt alle dagen voortreffelijk. Mooie ruime kamers, iedereen is vriendelijk, alles is lekker schoon, en ook de wifi op de kamer was heel goed, dat is vaak in hotels een probleem. Als je een kopje koffie wilt drinken ook prima met heerlijk gebak, een gezellig terras is er ook.

Je word heel vriendelijk ontvangen, en krijg alle aandacht.

Is er een probleempje wordt het direct opgelost.

We komen zeker terug

T.
12-8-2018

Super hotel, op een prima locatie, goed bereikbaar

TOP ! Voor herhaling vatbaar

ciska steenhorst
1-8-2018

Super mooi hotel en kamer was perfect.

Gratis upgrade gehad met o.a. de gratis mini-bar.. was top !

Klein minpuntje op het moment dat wij er waren was dat de eetzaal een bende was.. tafels werden niet opgeruimd en schoongemaakt.. liepen wel aantal personeelsleden maar werd weinig gedaan. Jammer...

Aanrader

Familie Jansen
29-6-2018

Perfecte ligging, ruim opgezet, ideaal qua parkeren en direct op snelweg! Waar je overigens helemaal geen last van hebt!

Rotterdam Marathon

Martijn
15-4-2018

Prima hotel ala Van Der Valk. Zoals gewend werden we vriendelijk geholpen bij aankomst. Omdat we voor de Marathon Rotterdam kwamen kregen we nog wat tips hoe we het best naar Rotterdam konden reizen.

De kamer was schoon en netjes. Eigenlijk helemaaal niets mis mee. Het ontbijt was uitstekend. Een ontbijtbuffet, met voor ieder wat wils. Het hotel staat vlak bij de snelweg en is daarmee goed te bereiken. Wat me opviel is dat het hotel goed geisoleerd is. Pas als je het raam open deed hoorde je de snelweg. Barendrecht en Ridderkerk zijn met de auto in een minuut of 10 te bereiken. Rotterdam met de bus vanaf de bushalte voor het hotel en de Metro (Zuidplein) duurt ongeveer 35 minuten. We gaan zeker weer een keer.

Tip top verzorgd

Karin
31-1-2018

Alles was tip top geregeld. Goed eten en nette kamers. Alle vrienden zaten bij elkaar.

Zeer goed hotel

Anne Zwiers
25-1-2018

Wij hadden weer het Ahoy arrangement .zoals voorgaande jaren fantastisch.

Top hotel ligt goed centraal

Patricia van Duyvenbode
22-1-2018

Top hotel top locatie!

Super vriendelijk personeel bij de receptie. Neemt de tijd en geeft goede info.

Live en cooking incl top eten

. Gezellige zaal en sfeer. Top hotel

Zeer mooi hotel en een goede ervaring.

Timo
11-1-2018

De accommodatie was zeer goed en zo ook het eten. De wachttijden voor het eten hadden nog wel wat beter gekund.

Fantastisch verblijf gehad!

Fam. M.
18-12-2017

Super verblijf gehad! Vriendelijk en behulpzaam personeel.Ruime en schone kamers.Ontbijt is meer dan prima.Locatie is ontzettend gunstig! Rotterdam en Dordrecht bezocht, prima te doen met o.v.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Ridderkerk in Ridderkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Ridderkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.