Hotel Unicum Elzenhagen

Hotel Unicum Elzenhagen

7.9Goed

Nederland, Zuid-Holland, Poeldijk

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Unicum Elzenhagen voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Unicum Elzenhagen

• 2018
    8Carolien01-05-2018

Komen snel weer terug super.

Heerlijke overnachting gehad. Prima kamer. Super gegeten maar vooral de bediening helemaal super. Tamara bedankt komen gauw terug.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8P. Mostert01-08-2017

Gastvrij en sfeervol

Vorige week hier verbleven. Sinds vorig jaar zit er een nieuwe eigenaar in en zijn alle kamers en het restaurant gerenoveerd. De kamers liggen achter het restaurant en zijn als een soort huisje. Je auto kan je er makkelijk parkeren. Beneden is een bureau, de badkamer en een heerlijke bank en een grote tv. Boven is het bed. Voor de kamer heb je ook nog een terrasje waar we heerlijk 's avonds nog een wijntje hebben gedronken. Het diner in het restaurant was voortreffelijk en het personeel is erg gastvrij. Volgend jaar komen wij hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Suzanne Smits-Teeuwen09-10-2016

Goed hotel. Prijs kwaliteit verhouding kan beter

Nette kamers. Alleen de badkamer is echt veel te klein. Je kunt niet eens je gezicht wassen zonder de hele badkamer nat te maken.... Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt niet al te uitgebreid maar wel erg lekkernijen. We hebben een drie gangen menu gehad in het restaurant en dat was echt super lekker. De ambiance was goed enieuws de bediening was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9juckie29-09-2014

genieten in leuk appartement

ons 25 jarig jubileum weekend daar doorgebracht, het uiterlijk bedriegt. De achter het oorspronkelijke pand gebouwd( met daarin bar en eetzalen) lijken kaal, maar zijn zo ruim van binnen. Wij hadden appartement 10. Beneden bank, tafel bureau, douche toillet, koelkastje,waterkoker met mokken en boven ruime slaapkamer. Aan 2 kanten ramen. Helaas geen kastruimte wel spiegel en kapstok met plankje. Het appartement is schoon, leuk ingericht met heerlijk bed en goede dekbedden. Eten kan hier prima voor een goede prijs( 2 personen voor- en hoofdgerecht met koffie en drinken 80 euro.) Supervriendelijk personeel. Een gezellig zitje waar je mag roken binnen( waar vindt je dat nog) heerlijke achtergrond muziek. Het ontbijt was niet uitzonderlijk maar wel heerlijk grote mokken voor thee en koffie.Ruime parkeermogelijkheid naast het pand.(gratis) Prima wifi(gratis) Den Haag ligt om de hoek, Rotterdam, Hoek van Holland ook.

Gereisd met partner in september 2014

• 7janniepeter10-03-2014

Ongezellige hotelkamers

Motel ligt achter het hoofdgebouw en bestaat uit 2 verdiepingen. Kamer klein en ongezellig ingericht. Is niet goed warm te krijgen. Badkamer heel erg klein. Hotel is schoon dat vind ik erg belangrijk. Diner erg goed. Ontbijt erg goed. Aardig personeel.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8marjan689902-02-2014

Net hotel

Omdat wij het restaurant wel een wilden proberen maar daarna niet naar huis wilden rijden hebben we een bon voor het hotel gekocht. Ben het helemaal met de vorige beoordelaar eens voor wat de kamers betreft. De kamer was schoon maar niet echt gezellig, beneden staat 1 bed en de tv hangt daar aan de muur, je moest dan op dat bed gaan zitten of een stoel pakken dus ik miste een gezellig zitje. Badkamer en toilet beneden, boven 3 bedden dus het is echt alleen voor te slapen. Nadeel vond ik ook dat je er buitenom moet. Het restaurant is heel gezellig met ook een zitje bij de openhaard en een bar erbij. Ontbijt was perfect. Verse broodjes, ei, vers fruit en ruim beleg, yoghurt enz. En alles schoon en netjes.

Gereisd met partner in februari 2014

• 7Rebbel05-12-2013

Leuk voor een nachtje

Leuk Motel het restaurant zit in een schitterend pand, de kamers liggen daarachter, eigenlijk meer een huisje ( op de keuken na dan ) je kunt aan 2 kanten de kamer in en voor de achterdeur gratis parkeren, beneden tv en een bed en koffie/theefaciliteiten, de badkamer(tje) maar alles was aanwezig op een föhn na, een prettige inloopdouche, boven waren nog 2 bedden en een een paar stoelen met tafeltje, alles was schoon en de ligging was voor ons perfect in 12 min. naar Kijkduin waar het nog steeds gratis parkeren is! Het ontbijt was middelmatig maar voldoende, en voor de prijs waar wij hiervoor zaten prima, dus geen commentaar, het personeel en eigenaar erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9jjldejong18-08-2013

super,voor als je met kids naar strand wilt

Goed parkeren, buten zitje, heerlijke bedden, goed licht op de kamer, koffie/thee: een dikke 10. strand vlakbij , op fiets afstand, maar parkeren is ook makkelijk en kot slechts 2 Euro, pal onder het duin...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Joke C13-09-2011

fantastisch!

Geboekt voor onze vrienden. mooie douche, goed bed. Ontbijt was goed. Zij waren zeer tevreden. Nadat ik ben gaan kijken, kan ik alleen maar zeggen, SUPER! Zij zaten aan de zijkantvan het hotel, aparte eigen toegangsdeur, kleine zitkamer met TV etc., links de badkamer (schoon!) Zag er prima uit en ze vonden de bedden super! Wij boeken vast vaker!

Gereisd met partner in september 2011

• 7Simon en Gerda Ruskauff25-07-2011

Ervaring Motel Elzenhagen

In tegenstelling tot het mooie pand waar het restaurant zich bevindt is de accommodatie er geen afspiegeling van. Gedateerde kamer met een wel zeer kleine douche/wc ruimte waar je je amper in kon verkleden. Als je slecht ter been bent heb je pech gehad want voor de slaapkamer moet je een trap op. Slaapkamer zeer eenvoudig. Om de bedlampjes uit te doen moet je wel zeer lange armen hebben want die zitten op een rare hoogte. Zoals in de meeste hotels wordt er ook hier niet geïnvesteerd in een gordijn wat een beetje blindeert, als er niets zou hangen merk je dat niet eens. Ontbijt was prima voor een zeer redelijke prijs. Een minpunt was wel dat je om 22.00 uur geen Irish Coffee kon bestellen terwijl de bar open was. Zeer klantonvriendelijk werd "deden ze niet meer" meegedeeld. De dames daarentegen waren zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Unicum Elzenhagen info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen