Hotel Apollo Papendrecht ****

Hotel Apollo Papendrecht ****

Hotel Apollo Papendrecht
8,8

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Papendrecht voor je op een rij gezet:

30 tips over Hotel Apollo Papendrecht

Andro en Lucia, 27-7-2015
echt een aanrader. Het ligt ook dichtbij Dordrecht wat een zeer mooie oude stad is om een dag heen te gaan.
Cees, 11-5-2015
Ga fietsen o.a. naar Kinderdijk, langs de Merwede. Het is een prachtige omgeving
Esther, 18-8-2014
Wij waren met onze zoon van 7,5 maand! Bedje stond klaar bij aankomst, super! Tip: een wat dikker matras, deze is wel erg dun en hard... Paar handdoeken er onder deed wonderen!

Johan Huis in 't Veld, 8-8-2014

's Avond niet te laat komen met de auto anders zijn de plekken voor hotelgasten bezet en moet je buiten het afgesloten deel parkeren.

Bij de waterbus naar bv Dordrecht kun je gratis parkeren.

gerrie van baardwijk, 23-7-2014

met de busboot kun je vanuit het hotel de hele omgeving bekijken op een

ontspannen manier

Anita, 2-6-2014
Met de waterbus naar Rotterdam! Er is ruimte om te parkeren met de auto bij de halte. Dagje Dordrecht (ook met de waterbus, maar dan een andere opstapplek) en een bezoek aan de Biesbosch.

Carla Pian, 10-3-2014
Dagje Dordrecht, en fiets tocht naar Kinderdijk.
Hylco, 3-3-2014
De stad Dordrecht is zeker een bezoekje waard voor bijvoorbeeld een stadswandeling
Henk, 24-2-2014
dichtbij Rotterdam en toch buiten
echtpaar 65+, 21-1-2014

We komen van de zomer zeker terug.

Dordrecht is een prachtige oude stad. Een bezoek aan het Dordrechts Museum is een belevenis, aardige hulpvaardige suppoosten en mooie kunst. Minpuntje is de bereikbaarheid met de auto en het parkeren.

Onze bezoekers bekeken ook: