Tijdelijk €25 aanbetaling

8.7FantastischScore uit 18 reviews

8.7FantastischScore uit 18 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over De Zonnehoeve

• 8Mar van Dijk09-11-2022

Een geweldige camping!!!

Mooie grote campingplaatsen, waar je altijd een zon- en schaduwplekje kunt vinden. Grote doucheruimtes en een supermooie afwasruimte. We hadden een heerlijke tijd met andere campinggasten en de enthousiaste campingeigenaren.

• 10Gerda en Arjan Brand09-09-2021

Heerlijk eerlijk

Wat een heerlijke sfeervolle camping, keurig verzorgd door de jonge eigenaren Sanne en Gerben. Geschikt voor iedereen die zich niet te oud voelt, levendig door jonge ouders en spelende kinderen, gezellig door saamhorigheid en bv de vrijdagavond diners en zaterdagavond pizza’s. Voorne-Putten is een heerlijk eiland om de wandelen en fietsen, leuke stadjes als Brielle. Deze camping ligt net buiten alle kustdrukte, voor ons perfect.

• 9Gerda en Arjan Brand06-09-2021

Heerlijk eerlijk

• 9The green camper16-06-2021

Mooi, maar dan zonder grote groep volgende keer

De camping, eigenaren, omgeving, camperplaats, toiletten alles was echt super. Heerlijk stille camping, tot er een hele grote groep neerstreek op de camping. Dag rust. Dit heeft wel echt een smet op het verblijf gehad. Zoals aangegeven de basis is top, alleen vind ik dat een boerencamping dit soort groepen (leek wel 100 man incl. 40 kinderen) niet toe moet laten. Mooie groene boerencamping bezoek je voor je rust. En nogmaals, zonder die groep was dit fantastisch.

• 8Lia25-04-2021

Camping is een aanrader

Ruime plekken. Nooit iemand tegenover je. Schoon en netjes, maar niet TE. Is sfeer v e boerencamping. Vriendelijke eigenaren, jonge mensen. Heel geschikt met jonge kinderen.

• 5Ropra10-09-2020

Niet onze camping

We vonden de sfeer niet prettig, het gevoel dat er veel kampeerders met vaste standplaatsen waren , gaf ons geen vakantiegevoel. De rust waar ook over geschreven wordt was er helaas niet, in de avond veel herrie/harde muziek op een afgesloten deel van de camping, maar overal te horen. Het sanitair op zich goed, maar halverwege de ochtend toch minder fris. Ook de directe omgeving viel ons tegen. Het slechte weer was letterlijk de druppel, waardoor we na 2 nachten weggegaan zijn ipv een week te blijven.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Janssen07-09-2020

Heerlijke camping, vriendelijke eigenaren

We hebben 3 heerlijke dagen gehad op de camping. Gerben en Sanne doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Dit voor campingeigenaren die pas een half jaar deze camping runnen. Vrijdagavond vegetarisch mee gegeten in de loods met geweldige “oude meuk”. Zaterdag was er Fête de Natur. Er was van alles te beleven. Het is lekker rustig. We komen zeker terug, Gerben en Sanne. We zijn benieuwd wat jullie nog op de planning hebben staan. 👍🏻

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Daphne07-08-2020

Geweldig

De nieuwe eigenaren zijn ontzettend warme en gastvrije mensen die keihard werken zodat iedereen een topvakantie heeft! Je voelt je direct thuis en welkom. Het sanitair is nieuw en wordt vaak schoongemaakt. De douches zijn erg ruim, wat zorgt voor veel comfort. De camping heeft unieke voorzieningen zoals een kruidentuin waar je gewoon kruiden uit mag halen en een pluktuin vol prachtige bloemen. We zijn nu in een paar maanden al een paar keer geweest en elke keer bij thuiskomst hebben we meteen weer heimwee.

• 7Jan en Sjaan27-07-2020

Heel goed verblijf

Een mooie camping, onder leiding van een enthousiast stel. Vriendelijk, dienstverlenend met heel veel ideeën. Wij wensen hun een mooie tijd toe, en dat gaat vast lukken. Wij gunnen ze dat zeker. Petje af om dat te doen met twee kleine kinderen!!!

• 9Fam. Monteny23-07-2020

Fantastisch!

Schoon sanitair. Gezellige camping. Veel te doen voor kleine kinderen. Gastvrij. Eigenaren zoeken naar oplossingen/mogelijkheden om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Last minute nog 2 nachtjes kunnen boeken. Eigenaren zijn jong en enthousiast.

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Zonnehoeve info