Bed and Breakfast Landelijk Logeren

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast Landelijk Logeren

• 10Herbert-Jan van Oostvliet02-01-2020

Geweldig!

Je kunt rekenen op een goed verzorgd ontbijt. Ook wordt je warm welkom geheten en is er een goede service.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Diana26-06-2013

Precies zoals de foto's op de site!

Landelijk Logeren ligt aan de rand van Oude Tonge. Dit is een klein plaatsje. De dichtsbijzijnde grotere plaats is Bruinisse. Er zijn in deze buurt geen overdekte winkelcentra. Wel is het heerlijk fietsen door bos, langs Grevelingenmeer d.m.v. knooppunten. s'Morgens overdadig ontbijt met warme broodjes, kan koffie en thee, fruit, hartig en zoet beleg. Genoeg om te ook mee te nemen om te lunchen. Ik ben er samen met mijn moeder en schoonzus geweest ne hebben het super naar ons zin gehad. Heerlijk buiten gezeten in een grote tuin, lekker ligstoelen en een tafel met stoelen. Prachtige bedstee om in te slapen. Alles keurig verzorgd. de gastvrouw is erg behulpzaam en haar man is ook erg aardig.

Gereisd in juni 2013

• 10Desiree Rikken 08-11-2012

Geweldige B&B: echt een aanrader !!

Weer een paar heerlijke nachten weg geweest. Helemaal bijgekomen bij Landelijk Logeren ! Prachtige en goed verzorgde B&B, fijne bedden (de kinderen vonden de bedsteden geweldig !) en een super ontbijt ! We komen zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Maes - Buys16-08-2011

Ongelooflijk, prachtig, geweldig..... goed!!!

Kan alleen maar bevestigen wat iedereen schrijft. Het is prachtig wat men daar doet. Ontvangst tot in detail goed. De accommodatie is ongelooflijk romantisch. Ontbijt is geweldig lekker en veel. De B&B verrassing voor de 50ste verjaardag van mijn vrouw was echt geslaagd. Zelfs de verjaardag waren ze niet vergeten. Drie ongelooflijke dagen hebben we daar gehad. Een verjaardag die, mede door "landelijk logeren", ze nooit zal vergeten.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Suzanna J07-05-2011

Zeer complete en prachtige b en b

Wat een sprookje als je hier mag overnachten. Wij hadden het geluk dat het sneeuwde en niet alleen binnen, maar ook buiten alles wonderschoon wit was. Heel sfeervol ingericht en doet de term ''landelijk'' eer aan. Nachttafeltjes van boomstammen. Ontbijt enorm uitgebreid en heerlijk. De koelkast is gevuld als je aankomt. Je kunt heel veel kiezen en dit alles is ook nog inbegrepen bij de prijs. Alles is brandschoon en tot in de puntjes verzorgd. Overal is aan gedacht en dat maakt het zo speciaal. Zo heb je echt vakantie.

De Gastvrouw met een hoofdletter staat erop je het enorm naar de zin te maken en doet daar ook alles voor wat in haar macht ligt. Ze warmde voor ons zelfs iets op in haar eigen oven. Heerlijke tijd gehad hier, waar we zeker terug komen.

Tip: kies het beauty-arrangement met badjassen heerlijke geurtjes voor onder de douche. En ja, ook de badjassen zijn wit!!!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10fam knijff06-05-2011

Geweldige B&B

Geweldige B&B alles in mooi wit wat ons erg aansprak. En de slaapkamer met de bedstee's zo leuk. Voor kinderen helemaal fantastiche de jongens van ons hebben daar mogen voetballen op het grote grasveld en op de enorm grote trampoline mogen springen. Het ontbijt was ook enorm veel en lekker. heel veel privacy wat we ook op prijs stellen. Wij hebben genoten en de kinderen denk ik nog meer, zeker een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 10Suzanna03-05-2011

Wat een super mooi plekkie.

Wat fijn om een paar dagen bij jullie te logeren. We hebben echt genoten. De gastvrijheid was super. Het eten heerlijk, met de lekkere warme broodjes, wat fruit en gekookte eieren.De slaapkamer lijkt wel een bruidssuite.Alles wit en super schoon. Een lekkere grote inloopdouche. Een goed gevulde koelkast.Een mooie plek om verschillende routes te fietsen.Bij mooi weer konden we nog lekker relaxen in de tuin.Wij komen zeker een keer terug....

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Gezin met 3 kinderen29-08-2010

Een juweeltje!

Eerste B&B die wij ooit hebben bezocht en we hebben met volle teugen genoten. Alles, muren, plafonds, vloeren zijn wit geschilderd, hetgeen een serene rust uitstraalt. Een praktische aparte gasten-ingang en het geheel is superefficiënt ingericht. Kleine gezellige woonkamer incl. eettafel. Koffie, thee en water, sap en fris in de koelkast. Ontbijt op het afgesproken tijdstip in het doorgeefluik: warme broodjes, fruitsap, yoghurtjes, hard gekookte eitjes, kaas, vlees, zoet broodbeleg, vers fruit ... verrukkelijk! Badkamer is prachtig incl. een zalige regendouche, met plek voor 5. In de sfeervolle slaapkamer, 2 persoonsbed en 3 bedstedes. Werkelijk een sprookje. Voor onze kinderen was het een groot feest. Boven en beneden TV/DVD kijken. Het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken. Met zoveel superlatieven lijkt het bijna overdreven. Wij kijken halsreiekend uit naar ons 2e bezoek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Fam KeizerKuiper19-05-2010

Fantastisch verblijf, woonkamer en slaapkamer

In een boederij een prachtige nog nieuwe woning en slaapkamer gecreeerd. Uiterst vriendelijke gastvrouw, die alles doet om het naar je zin te maken. Prima ontbijt. En als je met kinderen komt zullen die de bedstede's wel heel bijzonder leuk vinden om in te slapen.

Gereisd met partner in mei 2010

Bed and Breakfast Landelijk Logeren info