Camping de Krammer

10 reviews over Camping de Krammer in het Nederlands

Een ultieme plek om tot rust te komen

Corneille
24-4-2019

Ontspannen en uitgerust kom je weer thuis omdat zowel de camping als de campinghouders er alles aan doen om hun gasten te kunnen laten genieten. Er is geen disco en je zit midden in de natuur. Vanmorgen nog vele kievitten gesignaleerd vlakbij onze plek. Grote plekken en water en stroom kort bij de plaats. Ook een heerlijke en ruatige uitvalsbasis naar het noordzeestrand - relatief dichtbij en het grevelingenmeer - dichtbij!

Gereisd Met partner in april 2019

Ideaal voor de rustzoekers onder ons.

Van Ranst Hans
23-7-2018

Uiterst rustig gelegen camping maar toch op 15min wandelen van het dorp. Prijs/kwaliteit absoluut een toppertje! Moderne sanitaire voorzieningen. Wat deze camping echt uniek maakt zijn de GIGA plaatsen! met toch voldoende privacy. Zeker een aanrader voor de rustzoekers.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt fantastisch, een aanrader.

Peter en Petra
21-5-2018

Mooie rustige camping. Mooie zeer ruime plekken. Perfecte grasmat.

Heerlijk rustige, ruime en nette camping

Frans
12-6-2017

Ik heb het hemelvaartsweekend doorgebracht op deze rustige en vooral ruime camping. Zeer genoten van de natuur, ruime plek en bovendien was de campingeigenaar erg vriendelijk. Ik raad deze camping aan voor diegene die op zoek zijn naar een rustige en goed onderhouden camping.

Fijne plaats

Mirjam vd Heijden
8-6-2017

De camping is prachtig gelegen en biedt ruim soelaas voor een rustige vakantie. De plekken zijn riant en geven veel privacy.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig en grote plekken

Evy
8-6-2017

Het is een heerlijk camping met grote plekken, zoals ik ze niet veel heb gezien. Het Grevelingenmeer is vlak bij, zodat we met het mooie weer heerlijk aan het water konden genieten.

Gereisd Met partner in juni 2017

Wat een grasmat

Anke
8-6-2017

Op deze camping is het uitermate goed toeven

Gereisd Met partner in juni 2017

mooie camping ruime plaatsen

John en Jose
27-6-2016

Ik vond de plaatsen mooi ruim mooi gras makkelijk zo de camping af om te gaan wandelen ideaal auto naast de caravan ( laten we toch altijd staan ) mooi sanitair rustige omgeving winkels dichtbij eetgelegenheid heel dichtbij vriendelijke camping eigenaar

Gereisd Met partner in juni 2016

Top kwaliteit

den haan
19-6-2015

Mooie rustig gelegen en goed onderhouden camping. Grote plaatsen. Midden in de natuur en toch op loopafstand van het dorp (winkels)

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie camping in Zuid-Holland

CR
18-8-2014

Mooie camping met ruime plaatsten en uitstekende sanitaire voorzieningen.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Krammer in Oude Tonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Krammer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.