9.5FenomenaalScore uit 38 reviews

Vrijheidsweg 2, 3253 LS

Wat zeggen bezoekers over

Strandappartementen De Vrijheid

9.5FenomenaalScore uit 38 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

38 reviews

Uitstekend
Door Nina op 01-07-2024
Gereisd met partner

Elk jaar met het concert at Sea weekend zitten wij in een van de strand appartementen. En elk jaar voelt het weer als thuis komen. Mooie fijne camping, heel gastvrij en heerlijk om te verblijven. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien en zien er goed uit. Wij blijven terugkomen.

Ultieme gastvrijheid
Door Jeffrey Bakker op 30-06-2024
Gereisd met vrienden

Voor ons is het jaarlijks thuis komen in ons prachtige appartementje op camping de Vrijheid tijdens het Concert at Sea weekend.

Ook nu weer genoten van de gastvrijheid die geboden wordt door het hele team.

Tot volgend jaar!

Strand appartement de Vrijheid is een klasse apart
Door Kitty Meije op 31-08-2023
Gereisd met partner

Heerlijk weekendje in strand appartement 3. Keurig verzorgd en schoon. Flesje wijn en een hartelijk welkom van de medewerksters. Compleet, fris ingericht appartement met prima boxspring bedden en een badjas voor 4 personen. Stortdouche, loungeset in de tuin en rustige omgeving. Heerlijk dichtbij zee en het gezellige centrum van Ouddorp. Kortom perfecte plek om de accu op te laden.

Door Jeffrey Bakker op 04-07-2023
Gereisd met vrienden

Wij komen hier al 10 jaar tijdens Concert at Sea. Het zijn heerlijke appartementen van alle gemakken voorzien, op een heerlijk rustige locatie op een steenworp afstand van het strand. Het feit dat we hier ook zijn geweest toen Concert at Sea niet doorging zegt genoeg.

Helemaal TOP hier
Door Elly en Martin Roedolf op 23-09-2020
Gereisd met partner

Annemieke is een vriendelijke, gastvrije beheerster. De ontvangst en aandacht tijdens ons verblijf: TOP! De camping heeft een mooie ligging en is goed onderhouden. Een fantastische plek op loopafstand van het strand. Het huisje was schoon, heeft een heerlijk bed, een knusse tuin met fijn lounge set. Alles klopt. Het dorp en de omgeving is heerlijk (aan te) fietsen.

Geweldig
Door Pieter Tromp op 11-09-2020
Gereisd met partner

We hebben het geweldig naar onze zin gehad. Eigenlijk wilden we nog niet naar huis ....heerlijk fietsen en wandelen ....je komt hier volledig tot rust

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.