Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Strandpark Duynhille

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 354 reviews

8.5FantastischScore uit 354 reviews
  • 7.8Activiteiten
  • 8.8Onderkomen
  • 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

In een mooie omgeving, vlakbij de zee en duinen van Ouddorp, ligt voormalig Zoover Award winnaar Roompot Ouddorp Strandpark Duynhille. Verblijf in een luxe duinvilla die van alle gemakken is voorzien. Kids vermaken zich met Koos Konijn en het overige animatieprogramma. Fiets door de omgeving, zwem in de zee of bezoek het nabijgelegen Rotterdam.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

354 Reviews over Roompot Strandpark Duynhille

• 10nancy fransen07-01-2023

fantastisch

Zeer praktisch ingericht huisje met veel lichtinval en een geweldig tuintje! Echt genoten van de rust!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 21-01-2023

Bedankt voor dit leuke berichtje, Nancy! Fijn dat je zo hebt genoten van je verblijf, we hopen je nog eens te mogen ontvangen. Graag tot snel!

Groetjes, Dylan

• 9Hennie de Bruijn02-12-2022

Genieten van de omgeving

Fijn goed onderhouden groen park met wandel en fiets routes vlakbij

Eigenaar, 08-12-2022

Bedankt voor dit leuke bericht! Hopelijk heb je veel leuke fietsroutes uitgeprobeerd! We zien je graag nog eens terug! Graag tot dan! Groetjes, Jennifer

• 9AH02-11-2022

Heerlijk dichtbij het strand, mooi park

Mooi park, ruim verblijf en leuke voorzieningen voor de kinderen!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jouw review! Leuk om te lezen dat je genoten hebt. Heb je ook nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van Ouddorp?

Groetjes, Jennifer

• 9Mariska02-09-2022

Topvakantie op een toppark!

Onze eerste keer Roompot, en onze eerste keer aan de NL-kust. Roompot overtrof onze verwachtingen. Nette, fijne huisjes met voldoende ruimte. Wij zaten aan Duyndael 6. Heerlijk met een veranda, veel tuinmeubilair, privacy en geen overlast van wat dan ook. Duyndael loopt dood en ons huis was achteraan, dus geen verkeer. We hadden vroeg-arriveren geboekt. Schoonmaakster Yamina was daarvan niet op de hoogte en was nog bezig toen we kwamen. Geen probleem, we mochten gewoon al uitpakken terwijl ze bezig was. Ze was erg vriendelijk, net als al het personeel. Veel te doen in de omgeving en ook Roompot zelf wist iedere dag een feestje te maken met Koos Konijn. Oostvoorne, Kwade Hoek, dagje Zierikzee, strand 10min lopen. Strandrestaurant Paal 10 is een tip. Zeehondjes kijken in de Brouwerspuisluis vond onze zoon van 8 erg leuk. Wij komen 100% zeker terug bij Roompot en in deze omgeving!

Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je review Mariska. Dat klinkt inderdaad als een top vakantie! Wat leuk dat je ook diverse uitstapjes in de omgeving hebt gemaakt. Natuurlijk ben je de volgende keer weer van harte welkom op Strandpark Duynhille.

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 7Robert Vogten19-08-2022

Mooie ligging, keurig park met prima huisjes

Ligging dicht bij strand, overzichtelijk en fraai park met prima huisjes

Eigenaar, 22-09-2022

Bedankt voor jouw review Robert!

Heb je ook nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Hopelijk mogen we je snel weer begroeten! Groetjes, Jennifer

• 8M. D. V.08-07-2022

Rustig, goed onderhouden en kindvriendelijk park

We hadden een fijn verblijf. Heel mooi onderhouden park. Wij hadden huisje in Zandinghe 3. Ideaal met een bolderkar en afgesloten tuin voor jonge kinderen. Met een code kan je zo je huis binnen. Geen gedoe met sleutels. Naar zee is wel nog even met jonge kinderen. Neem gemiddeld 15 min stappen. Heel mooie omgeving. Park is rustig ook al staan er heel wat huisjes. Mooie speeltuin en koos die regelmatig kwam dansen in de minidisco. We hadden ook een wasmachine en droogkast. We misten wel verduisterende gordijnen omdat ons kindje van 1,5 nog sliep overdag. Misschien komen we nog wel eens terug. Aanrader! Helaas is er wel geen zwembad maar in de omgeving heb je wel bv. Centerparks Port Zélande waar je een dagje kan gaan zwemmen.

• 7Activiteiten
  • 8Fam. Dijkman04-07-2022

We komen zeker een keer terug

Ligging is mooi, rustig en vlak bij zee

Eigenaar, 15-08-2022

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben!

Betekend dit dat we jullie nogmaals mogen ontvangen op één van onze Roompot parken? Wij hopen het in ieder geval wel :-)

Groetjes, Jennifer

• 8Fam. N.18-06-2022

Prima

Prima park, volledig ingericht, goed onderhouden luxe huisje, (alleen bedden zijn wel hard!) op loopafstand van strand en zee. Helaas zaten we dichtbij het centrale gebouw en daar rondom heen was het behoorlijk rumoerig. Vooral tijdens de kinderevenementen waar keihard muziek werd gedraaid voor 3 kleine kindjes en 5 of 6 volwassenen die best dichtbij stonden en echt niet doof waren. Had best wat zachter gekund...

• 9Ad19-05-2022

Komen zeker terug het was weer geweldig!!

Het is nu tijd voor een review. Wij waren hier nu voor de zesde keer, en voelen ons er zeker thuis. Wij waren op de Vloedburgh 4 een prachtige villa, zoals alle villa's hier op het park een geweldig mooie uitstraling hebben je waant je in het zuiden, super schoon, mooi gelegen op een rustig plekje in het park een gezellig interieur mooi serviesgoed bestek en pannen alles even schoon en het ontbreekt je aan niets, er zijn zonnebedden een tuinset kinderbedje en kinderstoel zelf een wasmachine en droger echt geweldig zo mooi. Een wandeling naar het strand waar we heerlijk gewandeld hebben en bij Paal 10 lekker wat gegeten en gedronken. Het dorp Ouddorp is gezellig en mooi net als Goedereede waar het verleden zich laat zien in de straatjes. Komen zeker in het najaar weer terug. Dank jullie wel voor de fijne en gezellige dagen.

• 9Jantine07-03-2022

Heerlijke verblijf gehad in vakantiepark Duynhille

Het zijn heerlijke lichte huisjes met alle luxe die je wenst. Ook in de tuin heb je veel privacy en direct een vakantiegevoel. De medewerkers waren enorm klantvriendelijk. Ook het inchecken zonder bij de servicebalie te melden heb ik als prettig ervaren. Je kan gewoon om vier uur je huisje in. Het vertrek gaat ook zonder te melden bij de servicebalie, erg prettig. Dan de ligging van het park haast aan de voet van de duinen, al met al, gegarandeerd een heerlijke vakantie!

• 10Activiteiten

Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille info