Vakantiepark
8,6

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen9,1

In een mooie omgeving, vlakbij de zee en duinen van Ouddorp, ligt voormalig Zoover Award winnaar Roompot Ouddorp Strandpark Duynhille. Verblijf in een luxe duinvilla die van alle gemakken is voorzien. Kids vermaken zich met Koos Konijn en het overige animatieprogramma. Fiets door de omgeving, zwem in de zee of bezoek het nabijgelegen Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Strandpark Duynhille voor je op een rij gezet:

276 reviews over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in het Nederlands

Fantastische vakantie in Ouddorp.

Marcel Weijers
29-7-2019
  • Onderkomen9

Mooie nette vakantiehuisjes waar ook de hond mee mag. Goede ligging vlak bij de duinen en het (honden) strand. Mooi breed schoon strand en leuke strandtent paal 10 vlakbij.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Wed Aug 07 2019 08:46:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review. Dit kan niet beter toch? Alle ingrediënten voor een ideaal verblijf!

Genoten!

Familie L.
27-7-2019
  • Onderkomen10

Mooi park, goed onderhouden en van alle gemakken voorzien! Lekker dicht bij het strand, waar het nog niet overspoeld is van mensen. Het enige dat we kunnen bedenken is het toevoegen van een zwembad op of vrij dichtbij het park. Maar met het mooie weer, was het strand favoriet bij ons. We komen graag weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 7-8-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat het zo naar wens was. Dat is pas echt samen genieten.

Heb je al een boeking gemaakt?

We zien jou namelijk graag terug!

Fam. Maas
27-7-2019
  • Onderkomen10

Hele leuke vakantie gehad. Mooi park en hele nette mooie bungalow. Perfecte vakantie aan zee.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Wed Aug 07 2019 08:44:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review! Wat fijn dat het verblijf fantastisch was! Daar worden we blij van.

Zien we je nog eens terug?

Roompot Vakanties

rustig en ruim vakantiepark vlakbij zee.

Gaby Hoofs
29-6-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk rustige ligging vlakbij het strand en het natuurgebied in de duinen. Het huisje was goed onderhouden en ruim. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zouden wij er nog een keer naar teruggaan? Jazeker!

Gereisd Met partner in juni 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-7-2019

Bedankt voor je positieve review, Gaby! Wat leuk om te lezen dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad en dat jullie graag nog eens terug komen naar Strandpark Duynhille! Wij hebben daar in ieder geval al zin in.

Tot dan!

Perfect

Dorien
14-6-2019
  • Onderkomen9

Mooi luxe park zeer gastvrij met de hond erbij top .

Gereisd Met partner in juni 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-7-2019

Bedankt voor je review, Dorien! Wat leuk dat jullie de vakantie als perfect hebben ervaren :-) Wat kunnen we hier nog aan toevoegen?

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Voor herhaling vatbaar

Anoniem
14-6-2019
  • Onderkomen9

Mooi, rustig park. Fijn, comfortabel 6 persoons huis. Ouddorp is een gezellige plaats. De winkels zijn op zondag echter gesloten. Daar moesten we even rekening mee houden. Verder is het ons (echtpaar 60+ ) hier goed bevallen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Thu Jul 18 2019 08:06:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De openingstijden van de winkels kunnen inderdaad verschillen per dag. Voor de meest recente openingstijden kun je deze het beste even in de gaten houden!

We zien je graag nog eens terug!

Fantastisch.

M.graus
7-6-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Super relax / prettig park. Vriendelijk personeel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Thu Jul 18 2019 08:03:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat jullie lekker bijgekomen zijn tijdens het verblijf op Strandpark Duynhille. Daar doen we het voor :-)

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Heerlijk uitgerust aan zee met jonge kinderen.

Erik Peekel
3-6-2019
  • Onderkomen9

Heel fraai opgezet, nieuw park dichtbij zee. Prachtige, nieuwe, comfortabele huisjes en heel vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-7-2019

Bedankt voor je review, Erik! Wat leuk dat jullie zo hebben genoten samen met de kinderen. Een ideale uitvalbasis voor een vakantie in Zuid-Holland, toch?

Top!

danny vd vlies
27-5-2019
  • Onderkomen10

Hele mooie huisjes. Schoon. Dicht bij het strand. Helaas geen zwembad aanwezig en de minimarkt is echt mini. Verder super . Zeker aan te bevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Thu Jul 18 2019 08:10:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review, Danny. Wat leuk om te lezen dat het verblijf top was! Er is inderdaad geen zwembad op het park. Het ligt vrijwel direct aan zee :-) We zien je graag nog eens terug op dit leuke park!

Fantastische park.

Henny Van Sleeuwen
27-5-2019
  • Onderkomen10

Mooie ligging, vlak aan zee. Rustig park veel fietsmogelijkheden. Accommodatie schoon en sfeervol met alle benodigdheden die je vakantie ontspannen maken, zijn aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel vrijheid op het park. Geen belemmering door slagbomen. Jammer dat er geen zwembad bij is.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Thu Jul 18 2019 08:06:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je positieve review, Henny! Dat is pas echt samen genieten :-) Wat leuk dat echt eigenlijk alles in orde was.

We zien je graag nog eens terug!

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 900 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.