Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot ECO Grevelingenstrand

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot ECO Grevelingenstrand voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 72 reviews
+12

8.9FantastischScore uit 72 reviews
  • 7.9Activiteiten
  • 9.1Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over Roompot ECO Grevelingenstrand

• 9Fanny van Hest20-09-2022

Geweldig

Het was hier geweldig prachtig huisje alles er op en eraan we hebben genoten.Alleen jammer dat er niks wordt gedaan voor schaduw geen parasol of schaduw doek en zeker dat je niet in de zon moet zitten.We hebben weer geboekt voor volgend jaar hopelijk is er dan wat aan gedaan het zijn huisje van eigenaren dus mensen doet er wat aan verder geweldig Fanny

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-09-2022

Bedankt voor je review, Fanny. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over jouw verblijf op Roompot ECO Grevelingenstrand én dat je inmiddels alweer een nieuwe boeking hebt gemaakt. Dat waarderen we zeer. We zullen jouw feedback over een parasol en/of schaduwdoek doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Graag tot volgend jaar!

Groetjes,

Christine

• 9Thijs19-07-2022

Prachtig

Een geweldig verblijf gehad. Geweldig leuke huisjes die heel fijn gescheiden liggen zodat je geen opgepropt gevoel hebt. Heerlijke privacy en rust. Leuk tiny house dat absoluut niet klein aan doet op een geweldige locatie. Wij komen zeker terug

• 9Activiteiten
  • 9Anjo01-07-2022

GEWOON GEWELDIG

Netjes en alles wat je nodig hebt was aanwezig.

Eigenaar, 12-08-2022

Bedankt voor je beoordeling Anjo. Fijn om te horen dat je verblijf geweldig was, wat een compliment! Betekent dit dat we je nog eens terugzien? Als het aan ons ligt wel in ieder geval! Groetjes, Raul

• 7Vincent13-04-2022

Geur soms niet te harden

Schitterende ligging, hele aardige en behulpzame beheerders. Wel een heel groot nadeel is de geur van ontlasting rondom de huisjes. Zeker als de zon schijnt en het windstil is, is die niet te harden.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Frans13-09-2021

Een geweldige belevenis

Ligging direct aan een strandje, prima prijs/kwaliteit. Praktisch ingedeeld. Goed gebruik gemaakt van de ruimte. Ecologisch! Geheel zelfvoorzienend. Goede service. Vriendelijke medewerkers. Hygiënisch.

• 9Huisje in de Waard03-09-2021

Top locatie! 🏖

Wat een prachtige plek en Tinyhouse! Midweek mogen verblijven op die kleinschalige parkje en wat een rust en uitzicht! 🤩

Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Leuk is dat ook alles in harmonie met de natuur gebeurd. Te denken aan het toilet en bijvoorbeeld de stortdouche welke minder water verbruikt maar met een heerlijke straal waar sommige hotels nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

Als ik nog een verbeterpunt zou mogen geven, een grote spiegel tegenover de douche en toilet plaatsen. En de tv ophangen met een beugel welke gedraaid kan worden richting de keuken zodat je ook vanaf daar de tv kunt zien. Maar dit zijn echt minimale punten.

TOP!

• 10Mirjam24-08-2021

In één woord fantastisch!

Wat een fantastisch park is dit. Een prachtig park met 30 super gave huisjes. Ruim opgezet, dus je hebt het idee dat je er in je eentje zit. Wij hadden huisje nr 29, was echt top! Er was 1x per week een animatieteam, wat erg leuk was voor de kinderen. Ze hebben krabbenvangers gemaakt, krabben gevangen, een fort gebouwd en er was een select disco. Verder kun je oa een sup of kano huren en andere spullen kun je gratis lenen, zoals een sterrenkijker, metaaldetector enz. Echt een dikke 10 voor het park, het huisje en de medewerkers

• 10J. Ronda04-08-2021

Fantastisch!

We hebben een heerlijk weekend achter de rug in dit prachtige natuurgebied. Een absolute aanrader!

• 9Activiteiten

Directrice, 20-08-2021

Bedankt voor je review. Wat fijn dat jullie aangeven dat jullie zo een heerlijk weekend hebben gehad! Dat is uiteraard onze bedoeling.

Hebben jullie nog mooie wandeltochten gemaakt? Of andere uitstapjes?

Graag tot de volgende keer.

Groetjes, Aimee

• 9Marjolein30-07-2021

Heerlijke plek, je komt helemaal tot rust!

Locatie is echt geweldig! Heerlijke week gehad. Superfijn met kinderen, die lagen de hele dag in het water en we hebben aardig wat avonden de barbeque aangestoken die bij het huisje staat.

Directrice, 04-08-2021

Bedankt voor je mooie review, Marjolein. Dat klinkt als een heerlijk ontspannen vakantie voor het hele gezin. We hopen dat dit voor herhaling vatbaar is.

Graag tot ziens op één van onze parken.

Groetjes,

Christine

• 9Marian28-06-2021

prachtig gelegen huisje in rustig ruim opgezetpark

als je van rust en ruimte houdt, dan is dit een goeie keus

Directrice, 12-07-2021

Bedankt Marian voor je beoordeling. En ja, dit is dé geschikte plek voor rust en ruimte :). Hier kom je echt even helemaal tot rust!

Heb je nog leuke dingen gedaan tijdens je verblijf?

Graag tot ziens.

Groetjes, Aimee