Géén boekingskosten
NederlandZuid-HollandOuddorpVakantieparken OuddorpVakantiepark Roompot ECO Grevelingenstrand

Vakantiepark Roompot ECO Grevelingenstrand

NederlandZuid-HollandOuddorp

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot ECO Grevelingenstrand voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 70 reviews

Contact

70 Reviews over Roompot ECO Grevelingenstrand

• 9Thijs19-07-2022

Prachtig

Een geweldig verblijf gehad. Geweldig leuke huisjes die heel fijn gescheiden liggen zodat je geen opgepropt gevoel hebt. Heerlijke privacy en rust. Leuk tiny house dat absoluut niet klein aan doet op een geweldige locatie. Wij komen zeker terug

• 9Anjo01-07-2022

GEWOON GEWELDIG

Netjes en alles wat je nodig hebt was aanwezig.

• 8Frans13-09-2021

Een geweldige belevenis

Ligging direct aan een strandje, prima prijs/kwaliteit. Praktisch ingedeeld. Goed gebruik gemaakt van de ruimte. Ecologisch! Geheel zelfvoorzienend. Goede service. Vriendelijke medewerkers. Hygiënisch.

• 7Activiteiten
  • 9Huisje in de Waard03-09-2021

Top locatie! 🏖

Wat een prachtige plek en Tinyhouse! Midweek mogen verblijven op die kleinschalige parkje en wat een rust en uitzicht! 🤩

Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Leuk is dat ook alles in harmonie met de natuur gebeurd. Te denken aan het toilet en bijvoorbeeld de stortdouche welke minder water verbruikt maar met een heerlijke straal waar sommige hotels nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

Als ik nog een verbeterpunt zou mogen geven, een grote spiegel tegenover de douche en toilet plaatsen. En de tv ophangen met een beugel welke gedraaid kan worden richting de keuken zodat je ook vanaf daar de tv kunt zien. Maar dit zijn echt minimale punten.

TOP!

• 10Mirjam24-08-2021

In één woord fantastisch!

Wat een fantastisch park is dit. Een prachtig park met 30 super gave huisjes. Ruim opgezet, dus je hebt het idee dat je er in je eentje zit. Wij hadden huisje nr 29, was echt top! Er was 1x per week een animatieteam, wat erg leuk was voor de kinderen. Ze hebben krabbenvangers gemaakt, krabben gevangen, een fort gebouwd en er was een select disco. Verder kun je oa een sup of kano huren en andere spullen kun je gratis lenen, zoals een sterrenkijker, metaaldetector enz. Echt een dikke 10 voor het park, het huisje en de medewerkers

• 9kim09-08-2021

heerlijk

het was heerlijk rustig, warm, met een geweldig uitzicht

Roompot Vakanties, Directrice, 20-08-2021

Bedankt voor je review Kim. Wat fijn dat je zo hebt genoten en fijn dat je zulk lekker weer hebt gehad. Zien we je nog een keer terug?

• 10J. Ronda04-08-2021

Fantastisch!

We hebben een heerlijk weekend achter de rug in dit prachtige natuurgebied. Een absolute aanrader!

Roompot Vakanties, Directrice, 20-08-2021

Bedankt voor je review. Wat fijn dat jullie aangeven dat jullie zo een heerlijk weekend hebben gehad! Dat is uiteraard onze bedoeling.

Hebben jullie nog mooie wandeltochten gemaakt? Of andere uitstapjes?

Graag tot de volgende keer.

• 9Marjolein30-07-2021

Heerlijke plek, je komt helemaal tot rust!

Locatie is echt geweldig! Heerlijke week gehad. Superfijn met kinderen, die lagen de hele dag in het water en we hebben aardig wat avonden de barbeque aangestoken die bij het huisje staat.

Roompot Vakanties, Directrice, 04-08-2021

Bedankt voor je mooie review, Marjolein. Dat klinkt als een heerlijk ontspannen vakantie voor het hele gezin. We hopen dat dit voor herhaling vatbaar is.

Graag tot ziens op één van onze parken.

Groetjes,

Christine

• 9Marian28-06-2021

prachtig gelegen huisje in rustig ruim opgezetpark

als je van rust en ruimte houdt, dan is dit een goeie keus

Roompot Vakanties, Directrice, 12-07-2021

Bedankt Marian voor je beoordeling. En ja, dit is dé geschikte plek voor rust en ruimte :). Hier kom je echt even helemaal tot rust!

Heb je nog leuke dingen gedaan tijdens je verblijf?

Graag tot ziens.

• 7Kai25-03-2021

Leuk huisje

Plus punten: veel privacy rondom huisje (veel ruimte tussen de huisjes); privé strandje; uitzicht; mooie slaapruimte boven.Min punten: we moesten een baby bedje gebruiken, die zou je willen neerzetten in de ruimte achterin de woning, maar daar hangt ook de tv. Waarom niet de tv in de eet ruimte plaatsen? Nu moesten wij beneden slapen en als we tv wilden kijken op bed liggen. Het baby bedje moesten we naar boven brengen. En het is geen pretje om met een jong kind die trap op en neer te gaan. De douche was ook vreemd, duurt een eeuwigheid voordat je warm water hebt.Tip/advies: als je in een populaire periode naar dit park gaat en je wilt niet al te veel overlast van honden hebben, even kijken welk huisje je boekt en waar dit is gelegen. Wij hadden huisje geboekt waar geen honden waren toegestaan, maar in de huisjes om ons heen wel. En dan zijn er altijd mensen die hun hond los laten lopen en zich niets van niemand iets aantrekken.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot, Directrice, 29-04-2021

Bedankt voor je bericht. Uiteraard is ons doel om al onze gasten een fijne en zorgeloze vakantie te bieden. Wij vinden het dan ook jammer dat je nog best wat verbeterpunten weet te benoemen. Wij gaan in elk geval met jouw feedback aan de slag en hebben dit ook doorgegeven aan het parkmanagement, zodat hier de nodige aandacht aan besteed kan worden. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jouw beoordeling zal verbeteren van een 7 naar een 9 of 10! Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld. We hopen je nog eens terug te zien op één van onze parken! Groetjes, Jennifer

Vakantiepark Roompot ECO Grevelingenstrand info

Camping-informatie